проблем с пощенска банка

  • 6 577
  • 25
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3 371
моля за съвет, как да постъпя, че съм им набрала много Mr. Green .

накратко - имам 3 сметки в пощенска, разплащателни в евро и лева и спестовна в лева.
имам интернет банкиране и за трите с всички права за плащане, прехвърляне на пари и каквото се сетите.
дотук добре, обаче... вчера ми се налага да прехвърлям пари от разплащателната еврова в разплащателната левова сметка. и цък, цък, язък  Mr. Green, гадовете ми изписват, че ме отхвърлят. леко набрала бяс звъня в съпортния център, обяснявам на девойката проблема си, тя казва, нямате някакъв си там освен сертификат, и още нещо/забравих думата/ за инсталиране от сайта на майкрософт. инсталирах го  Twisted Evil. дотук добре, пак почвам д апрехвърлям пари, обаче пак същото  Mr. Green - отказ.
вече набрала им ужасно много   Close, звъня пак на съпорта. девойката мисли, гледа и изведнъж ни в клин, ни в ръкав ми изтърси, че всъщност, аз никога не бих могла да ползвам интернет банкиране за тази сметка Crazy Crazy Crazy . тук вече бях ето така  #Crazy, и исках да застрелям някой   #Cussing out . обяснението беше, че евровата ми разплащателна сметка била създадена по времето , когато банката е била ДЗИ/убийте ме, ако помня такова нещо/ и сега софтуера им не разпознавал на повечето си клиенти от онова време, че вече са клиенти не на някаква несъществуваща/вероятно/ ДЗИ, а на Постбанк.
кажете какво точно да направя? намерих си договора в който пише , че мога да си прехвърлям пари от точно тази сметка където си поискам, и на когото си поискам. в един момент лъсва действителността и се оказва, че не мога  Mr. Green . върхът на поезията им ще бъде, ако като се върна в Бг след 3 седмици се окаже , че и на каса не мога да си взема парите оттам Mr. Green /заради това, че софтуера не ме разпознава/. а по-голямата беда е, че парите от там наистина ми трябват...

моля за съвет  Rolling Eyes

# 1
  • Мнения: 863
Споко, на каса няма защо да те разпознава софтуера.Ще си получиш парите.Явно проблема им е в интернет банкирането.И аз съм по същите причини бясна на Булбанк.

# 2
  • Мнения: X
Така както описваш проблема, и аз бих била бясна на твое място.
Как бих реагирала:
- Бих поискала името на момичето от съпорта, което ти е отговорило идиотията за банка ДЗИ, дето станала после пощенска (такова нещо и аз не знам да е ставало ?!?) и после бих поискала да говоря с шефа и. Ако това със софтуера дето не разпознавал стари клиенти е вярно, загазили са го много. Бих алармирала Сдружението на потребителите (така ли му беше името), знам че реагират адекватно.
- Бих се обадила директно в клона, в който са открити сметките и бих помолила да проверят проблема на място. Нежно и спокойно бих подходила от начало, при поява на идиотско отношение, бих направила скандал. Пак бих поискала име на шефа на клона, и бих говорила директно с него.
- При първото ми връщане в БГ бих посетила директно клона и бих настоявала за писмено извинение + връщане на таксите платени за неработещото им електронно банкиране (ако има такива).
- Пак тогава, бих сменила банката.

# 3
  • Мнения: 3 371
аз ще си изтегля парите на каса и ще закрия сметката . въпросът е дали и това ще мога, щом не ме разпознава софтуерът newsm78 .
и как да ги санционирам за проявената немърливост и безотговорност, на всичко отгоре парите бяха за капаро на апартамент, сега трябва да ги пращам на майка през друга сметка и да платя за банк трансфера от холандия  Close .

# 4
  • Мнения: 0
От еврова в левова - като отидеш на ПРЕВОДИ, през бутон "Обмен на валута" го правиш, нали?
Какво по-точно беше съобщението, като те отхвърли?
Име един мейл: info@е-postbank.bg , оттам ще отговорят по-точно.
На каса ще изплатят парите, спокойно.

# 5
  • София
  • Мнения: 38 517
Пощенска винаги е била Пощенска. Даже преди 1989.
ДЗИ е съвсем друга работа.

# 6
  • Мнения: 3 371
От еврова в левова - като отидеш на ПРЕВОДИ, през бутон "Обмен на валута" го правиш, нали?
Какво по-точно беше съобщението, като те отхвърли?
Име един мейл: info@е-postbank.bg , оттам ще отговорят по-точно.
На каса ще изплатят парите, спокойно.

да, така го правя.
ето това ми излиза:
24.09.2010
Нареждане номер *****, за сума ****.00 EUR е отказано.
Order id *******, amount ****.00 EUR was rejected.

и това така 3 пъти  Mr. Green

Последна редакция: сб, 25 сеп 2010, 16:03 от палмира

# 7
  • Мнения: 857
Пощенска банка, всъщност е Юробанк И Еф Джи България АД.
Някои от сметките, които са открити в ДЗИ, наистина имат проблем с опознаването в системата, но не мисля, че това е проблем за интернет банкирането.
Най-добре позвъни в клона, в който са открити сметките и говори с тях.

# 8
  • Мнения: 3 371
Пощенска винаги е била Пощенска. Даже преди 1989.
ДЗИ е съвсем друга работа.
дилянка , сигурно си права. и аз идея нямах за това, обаче за съжаление е вярно:
ДЗИ банк се влива в Пощенска банка

искам да знам защо е фалът точно с моята сметка  Close. и как да го отнесат?
Пощенска банка, всъщност е Юробанк И Еф Джи България АД.
Някои от сметките, които са открити в ДЗИ, наистина имат проблем с опознаването в системата, но не мисля, че това е проблем за интернет банкирането.
Най-добре позвъни в клона, в който са открити сметките и говори с тях.


говорих  Crazy . изговорих един тон безсмислени приказки. казаха, че нищо не можели да направят, че било софтуерен проблем. добре, като е софтуерен проблем, защо не го оправят , бе, джанъм? аз съм в чужбина, разчитах на това интернет банкиране, сметката и парите са мои и не мога да ги ползвам. ами ако не се връщах всеки месец? можеше да претърпя загуби от неплатени сметки и то няма да е по моя вина. в договора ми с тях черно на бяло пише, че мога да правя с моята си сметка всичко. и накрая - не мога.

# 9
  • Мнения: 0
Така - при мен също отказа на два пъти, явно някаква профилактика/изключване/обновяване на модули ли, знам ли.. Но категорично не са ми стари сметките от ДЗИ Банк Simple Smile
А и събота-неделя не можеш да се възползваш от парите (така и така преводите излизат в понеделник), опитай понеделник сутринта, вече ще има и съпорт, който да помага.
Каква часова разлика имаш с България? (мисълта ми е, че явно от петък вечерта може да не работи).

# 10
  • Мнения: 3 371
aз знам, че прехвърлянията на пари са само в работно време Simple Smile . ама това си беше петък, дори не и 13 Laughing, т.е. съвсем работен ден Rolling Eyes .
часовата разлика ми е само един час/аз съм час назад, в европа съм/.
и започнах от сутринта   Crazy, като следобеда разбрах чак, че всъщност - парите не са преместени и никога няма да бъдат Mr. Green

# 11
  • Мнения: 0
Опитай все пак понеделник сутринта.. при мен същото съобщение вади. Докато не напишат официално от онзи мейл, не я отписвай тази сметка (не ми се вярва да е това причината).
Ако стане обезателно да кажеш Simple Smile

# 12
  • Мнения: 3 371
ще опитам пак, но ако пак така се получи, ще се агресирам ужасно Twisted Evil и ще им набера още повече Mr. Green

# 13
  • UK
  • Мнения: 1 334
pishi na maila koito sa ti dali, obiknoveno tam reagirat po-adekvatno. na maj mi mu blokirat tri pati smetkata i obiasneniata po telefona sa vinagi razlichni i bezumni.

# 14
  • Мнения: 1 668
на мен още при създаването на банкирането ми обясниха, че евровите сметки се обслужват само от клона и не мога да извършвам транзакции през банкирането. Можело да си ги гледам само и това правя. С левовите мога да правя всякакви плащания и операции без проблеми. Същото важи и за банковите сметки на фирмата - евровата само я гледаме, но я обслужваме през клона, а левовите може и  през клона и банкирането.

Общи условия

Активация на акаунт