Да пазаруваме от UK - Начини, доставки, отзиви!-тема 37

  • 42 172
  • 744
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 493
И аз съм много разочарована от Емпреса... Имам поръча от 6.08. Повечето неща дойдоха, имах 3 забавени артикула. на 19.09 са дошли в БГ, от тогава всяка седмица питам защо не са ми пратени. Първо ми писаха,че били в офиса им в Павлово, после, че ще ли да ги изпратят.На 07.10 вече получих мейл с обяснението, че сме 2 момичета с едно и също име и за това станало объркването... Та 1 месец нещата са ми в БГ и няма кой да се сети да ги прати. Офисите им работели само 1 ден в седмицата. Някой ако знае кой е този ден да пише за да знам кога да им "напомня" за пореден път че имат да пращат нещо.
Със сигурност няма да ги ползвам повече...

# 466
  • Мнения: 65
Погледни във форума на Емпреса,там обявяват датите за раздаване и часовете.Само тогава има хора в офисите им. Peace

П.П-Аз пък за сега съм много доволна от тях.

# 467
  • Мнения: 5 826
пише в сайта им дните за раздаване.   Peace
Аз лично не  съм разочарованаот Е. ,и в Ларедута ми се е случвало липси по пътя,но това не ме е отказало. А Екатерина от онлайн поръчките ми се е обаждала,когато не могат да изпълнят поръчка ( лятото ,като бяха във ваканция,примерно). С мен са любезни по телефона ,а гафове се случват понякога .
С  Маринатранс след всичко прочетено ( без личен опит) не бих рискувала  Peace

# 468
  • София
  • Мнения: 290
За дублирането на имената -

 моето се дублира изцяло с това на една друга жена! Аз също чаках 3 седмици за една поръчка, но си я потърсих и набързо ми я дадоха!

Какво правя в случая?!
Пиша на ЛС на момичето в Сф офис и й казвам,
че чакам от този и този сайт поръчка и ако трябва ще донеса и номера на пратката,
даден ми от сайта за достоверност.

Ако не сигнализираш, в твоя случай, Емпреса не обявява пратката и чака някоя от двете да си подири пратката! Няма как да я обяват, за да не отиде в другите ръце! Пишеш им кога си я направила и на коя дата са я получили според имейла от сайта от който си поръчвала.


 Peace

# 469
  • Мнения: 493
При мен случая е с направена поръчка през тях, а не само за използване на транспортна дейност. Сигнализирам всяка седмица и всяка седмица ми казват че ще го пратят и не го пращат!

# 470
  • Мнения: 366
Здравейте момичета,
търся да купя чувалче за количката /универсално/. Харесала съм едно в сайта на Mothercare, но, ако някоя е поръчвала от друг сайт и е доволна от цена/качество,моля да сподели Hug

# 471
  • Мнения: 5 826
Понеже говорихме за превозвачи-Емпреса вече ще иска заплащане през Пейпал на дължимите суми.Във форума им го пише .Как го измислиха Confused

# 472
  • Мнения: 204
И аз да се похваля с някои нещица от НЕКСТ, които  купих обаче днес от магазина им в София. Повечето са от New In нещата.Ако някой иска мерки да пише. Дънките, джинсите и сакото са 7 г, чорапогащите -7-8г, а пантофките са 13-ка. Само ботушките не са от там. Peace
http://www.album.bg/villi/images/25483622/145187/

Иначе утре или вдруги ден чакам още нещица от UK сайта , ще пиша отзиви щом ги получа Peace

# 473
  • Мнения: 2
dettellina ,

тук Емпреса не е виновна! Защо?!

Когато поръчваш от Некст, вкарвай нещата в кошницата и мини на следваща стъпка чекаут. Ще ти излезе коя стока я има в момента, и коя след колко седмици ще е валидна!

Когато виждаш на страницата размера на дрехата че е налична, това не винаги означава, че е налична на склад за он-лайн продажба. Нужно е като ги сложиш в кошницата, тогава да видиш дали някоя не е с отложена доставка.

Ти просто си си платила всичките артикули, но част от тях ще дойдат по-късно! В сайта H&M  ситуацията е подобна!




 Peace




Аз не казвам, че са виновни, но като съм поръчвала, нещата са си били налични, проверила съм го. Но според мен е редно, като пишат мейла, с който си искат парите, да споменат, че някои от артикулите ще се забавят доста. И за какъв безплатен обяд говорим-те са си определили тези цени, щом са преценили, че са им изгодни и са начин да привлекат много нови клиенти, нека да предложат и качество, че май доста от тези нови клиенти ще потърсят друг вариант. Но е безумие да се разкарвам 3 пъти до офиса им, и чак тогава да ми се каже, че ще си получа нещата след 4-5 седмици евентуално. Много по-цивилизован начин шеше да бъде, ако ми бяха отговорили на запитването, което направих по мейл. Съгласна съм, че са затрупани от работа, но като си се хванал на хорото, ще го играеш. Дано всичко свърши добре, нищо лично против фирмата, даже много са отзивчиви момичетата и ми харесаха. Peace

# 474
  • Мнения: 493
И аз да се похваля с някои нещица от НЕКСТ, които  купих обаче днес от магазина им в София. Повечето са от New In нещата.Ако някой иска мерки да пише. Дънките, джинсите и сакото са 7 г, чорапогащите -7-8г, а пантофките са 13-ка. Само ботушките не са от там. Peace
http://www.album.bg/villi/images/25483622/145187/

Иначе утре или вдруги ден чакам още нещица от UK сайта , ще пиша отзиви щом ги получа Peace
Би ли споделила дали имаше избор за новородено?

# 475
  • Мнения: 10
Здравейте мами! Да ви кажа, че имам ваучер за 5 лири намаление при покупка от www.disneystore.co.uk . Ако някой го иска да се обажда на лични!

# 476
  • София
  • Мнения: 18
Здравейте момичета търся за подарък розовото яке с точките на теско размер 134 ако някои има в повече нека пише на лични.Благодаря предварително  bouquet

# 477
  • Мнения: 131
ето ги и моите неща,поръчани още на 31.08,естествено за толкова време  чакане някои неща няма да можем да ги използваме за сезона-сакето на каката няма да може да го носи,тъй като е тъничко,пък и като размер/5-6/г си личи че и е точно,чорапогащниците и те са ни малки,баретата с паетите също,хем е р-р 7-10г,дънковото клинче също и е тясно,поне боксерките са и добре,сините ботушки също/ук 12 са/
Гумените ботушки за дребната са ук 7,подметката им е 17см и са и добре,но за каката ук 12 са и големи
с две думи ГОЛЯМО РАЗОЧАРОВАНИЕ е тази поръчка
http://eli7.snimka.bg/other/pokupki-za-decata.454787.21029316 от тук нататък

Вили светлите дънки с коланчето са невероятни Grinning

# 478
  • София
  • Мнения: 1 908
dettellina, ако не си забелязала някои артикули в Некст изчезват, после пак се появяват. Емпреса няма вина в случая, няма как да знаят кое кога ще свърши и кога ще го пуснат пак. Аз чакам вече месец (не чрез тях) - неща, които бяха с отложена доставка са пристигнали, а други, които бяха налични ги няма. Днес получих от МиС - имам 5 недоставени артикула, 3 ги има в сайта като налични. Ще ги препоръчам Peace

# 479
  • Мнения: 2
dettellina, ако не си забелязала някои артикули в Некст изчезват, после пак се появяват. Емпреса няма вина в случая, няма как да знаят кое кога ще свърши и кога ще го пуснат пак. Аз чакам вече месец (не чрез тях) - неща, които бяха с отложена доставка са пристигнали, а други, които бяха налични ги няма. Днес получих от МиС - имам 5 недоставени артикула, 3 ги има в сайта като налични. Ще ги препоръчам Peace
Казах вече, че не ги виня за изчезналите артикули, а за липсата на информация от тяхна страна. Но стига вече по темата, за мен Емпреса не съществува вече. Моля да ми препоръчате друг посредник за София, с който комуникацията н е е толкова затруднена Praynig. Само Гив Транспорт ли мога да ползвам, или и други? Благодаря предварително Peace

Общи условия

Активация на акаунт