Внимание при използване на booking.com

  • 97 295
  • 531
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 4 936
Още при търсенето задаваш 1 стая с 2 възрастни и 1 дете. После посочваш възрастта на детето.
Като си избереш хотел избраш стая, на която има картинка с 2 възрастни и 1 дете. Посочената цена ти е крайна. Чети после в кутийкката с "?" дали има някакви други условия.
Ако има нещо неясно пиши през профила си в букинг на букинг и те ще ти отговорят.

# 436
  • Мнения: 382
gold_ благодаря! bouquet

# 437
  • Пловдив
  • Мнения: 2 516
След като години наред ползвам букинг без оплаквания, дойде и мой ред.
Правихме обиколна екскурзия, като бях резервирала местата за настаняване поне месец по-рано.
На 2! от местата изобщо не ни очакваха, защото при тях моята резервация не излизаше изобщо! Имахме невероятния късмет и на двете да ни настанят, защото имаше къде, но можеше и да нямат. Което нямаше да е никак приятно, пристигайки от път с две деца в 8-9 часа вечерта.
Писах на букинг за проблема, отговор така и нямам. Иначе съм титулувана с някакви рангове за редовен потребител, на когото уж отговаряли незабавно.

# 438
  • Мнения: 11 091
Jul,
ще чакам да споделиш отговора, ако го получиш, пък и вярвам, че ще продължиш да настояваш относно нарушените си права (има уж и специален телефон за genius потребители, въпреки че като цяло комуникацията им е ужас).
Интересно ми е също дали са ти изпратили форма за оценка на хотелите, след като не са си придвижили резервацията?

# 439
  • Пловдив
  • Мнения: 2 516
Имах потвърждения, през целия път ми напомняха къде ми е следващото настаняване, а след това ми изпратиха форма за оценка и за двете места.
В първия хотел (в Румъния) бяха супер изненадани да се появим. Не говореха нищо освен румънски обаче и аз се усъмних, че проблемът е в хотела всъщност, че нещо не можем да се разберем. Стаята ни за 4-ма беше заета от други хора и ни дадоха две двойни, което си беше луд късмет, защото хотелът не е голям и беше пълен със семейства байкъри от Букурещ.
Вторият случай - вече в България - жената беше също толкова изненадана, че сме били имали резервация, а тя беше отпреди повече от месец. Отвори ми да им видя резервационната система и действително нямаше такава резервация.
Чакам отговор, защото това е доста смущаващо. Предпочитам да е писмен обаче, защото какво сме си говорили по телефона само ние ще си знаем.

# 440
  • Мнения: 11 091
Не е никак изключено вината да е в хотела, но това, че са два инцидента и че втория път си видяла с очите си - вече прехвърля топката към букинг.
Пиши, ако има развитие.

# 441
  • Пловдив
  • Мнения: 2 516
Развитието е, че поне ми отговориха нещо -
Скрит текст:
Please accept our apologies for any inconvenience or disappointment this situation caused. We appreciate your feedback as it helps us improve our services. Thank you for taking the time to notify us.

We would like to assure you that we’ll do our best to arrange a satisfactory resolution as quickly as possible, and we will be in touch with you again within 7 days.

We also suggest you send us photos illustrating the issues you detailed in your complaint. Any relevant supporting documents would speed the handling of your complaint and help us resolve this issue.

Thank you again for reaching out to us, and we hope to serve you again soon.

Kind regards,

Доказателства за липсата на нещо няма как да им прикача. Да видим какво ще се случи след 7 дни.

# 442
  • Мнения: 11 091
Има как да прикачиш доказателства -
ако са ти издали платежен документ от хотелите (а те са длъжни), е ОК да приложиш него, при договор с букинг той винаги указва това и съдържа номера на резервацията, който ти притежаваш и в компютъра си. Дори на някои места са ми давали върху бланката на самия договор.

Ако хотелите отричат, че има резервация, издават друг тип документ за настаняването. Така или иначе букинг имат да си вземат комисионата от хотелиерите, така че в техен интерес е да разрешат драмата в твоя полза (макар че не виждам с какво могат да те обезщетят, при положение, че ти реално си си ползвала настаняване на тези места за тези дати).

Иначе отговорът им е типов и нищо не казва на тоя етап.

# 443
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 322
Интересна ситуация, jul, ще следя развитието.

Не знам защо, но ми се струва, че хотелите нещо са се издънили, а не системата на букинг.  newsm78

# 444
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 575
Интересна ситуация, jul, ще следя развитието.

Не знам защо, но ми се струва, че хотелите нещо са се издънили, а не системата на букинг.  newsm78
И аз така предполагам Thinking. Имала съм такъв случай, вината беше на хотела, признаха си  Wink, възникнал проблем с компютрите в предишния ден, когато направих резервацията.

# 445
  • Пловдив
  • Мнения: 2 516
Хората в хотела бяха искрено изненадани. Разработват ново, чудесно място, което беше празно, и нямат никаква полза да нямат резервации. Да не говорим, че мога да дам лош отзив, който да се чете от цял свят. Освен това ми показаха екрана -нямаше нито една резервация за същата вечер. Те също щяха да се свързват със сайта за този проблем.
Четох във форума скоро за още 1 потребителка, която имаше същото преживяване в Гърция, само дето за тях е нямало места. Според мен е бъг някакъв.

# 446
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 575
.................. Според мен е бъг някакъв.
Възможно е. На тези 2 места, където не са ви очаквали, по едно и също време ли резервира, или в различни дни? Ако е първият вариант, това навежда мисълта за технически проблем по трасето, който е възникнал в някакъв момент от време. Thinking

# 447
  • Пловдив
  • Мнения: 2 516
В 1 ден резервирах 4 хотела.

# 448
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 575
В 1 ден резервирах 4 хотела.

Според мен е имало някакъв технически проблем. Peace

# 449
  • София
  • Мнения: 167
Аз пък при резервация през сайт, било то booking.com или друг подобен, винаги се свързвам и директно с хотела, за да ми потвърдят, че наистина имам реална резервация. Правя го, за да съм сигурна, че няма да изпадна точно в такава ситуация като jul.

Общи условия

Активация на акаунт