Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 ноем. 2010, 19:11 ч.

Черен списък на стоматолозите

  • 302 648
  • 606
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 3 628
Няма ли да махнете амалгамата? За мен е недопустимо да се остави.

# 586
  • Мнения: 28 609
А как точно да си търсят правата пациентите?

# 587
  • Мнения: 149
А как точно да си търсят правата пациентите?

Привет, малко информация от първа ръка, която събрах подавайки жалби срещу зъболекарката Ивановска, за която съм писала по-назад в темата:

Сайтът на Медицински надзор, където може да се подаде и електронно :
https://iamn.bg/%D1%81%D0%B8%D0%B3%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D0%B … 0%BB%D0%B1%D0%B8/

Според мен обаче е най-добре да се подаде жалба на място. Електронната форма не генерира номер на жалбата и няма как да проверите какво се случва с жалбата ви.

На сайта на Българска Асоцияция за закрила на пациентите, където също може да се подаде жалба електронно :
https://www.patient.bg/contact/

Български Зъболекарски съюз :
http://bzs.bg/

Има доста адвокатски кантори, които дават съвети онлайн. Описваш случая и те ти отговарят има ли изобщо смисъл да се води дело и какви са евентуалните такси. Няма да пускам линкове, за да не излезе като реклама.

И наистина съветвам всички, които са пострадали поне да опитат. Да, знам в каква държава живеем и така нататъка, но с този начин на мислене само помагаме на такива некадърници да се чувстват безнаказани. Нищо не ви коства да пуснете жалбите, пък каквото стане. Това са лекари. Някак си приемам автомонтьорът или магазинерът да се опитат да те минат, но тук говрим за лекари. Невероятно гнусно е, че някои от тях съвсем умишлено вредят, както е в моя случай, само за да си приберат едни пари. Други препоръчват супер ненужни неща, пак за да си приберат едни пари. Пък човека нека после остане без зъби, тях какво ги интересува.Трети сами виждат, че са некъдърни, но какво от това, нали си изкарват добри пари. Четвърти си оставят пациентка с метално парче във венеца да се оправя както може...
От писане на коментари в сайтове няма голяма полза. Такива негативни мнения се трият. Оделно всеки потребител може да си пусне молба Google да премахне резултатите от заявки за търсене.



# 588
  • Мнения: 1 109
Вики , ти предварително ли даде цялата сума или първо остави капаро и след изработването на конструкцията - другата половина ? Получихте ли касова бележка за извършената услуга ?

# 589
  • Мнения: 149
И още нещо, което може да е полезно за търсещите си добър зъболекар...Ако напишете в търсачката името на стоматолога и ви излизат само празни линкове, нещо определено не е наред. Вариант две - изобщо не излиза в търсачката.
При мене положението вече е парен каша духа, но се надявам, ме на някой това може да му спести съсипани зъби, огромно количество нерни и похарчени на вятъра пари.

# 590
  • София
  • Мнения: 352
Няма ли да махнете амалгамата? За мен е недопустимо да се остави.
. Разбира се, следващия път я махаме нея

# 591
  • София
  • Мнения: 112
[video][/video]
А как...сам ли се е счупил инструмента и ръката на Светия дух  ли го е държала ?
Не ме слушате.Чупенето на инструмент в канала,не е лекарска грешка,защото каналните инструменти са несъвършени.Вина има не когато има недоволен пациент по форумите,а когато има присъда и становище.
Това,че неговата ръка е счупила инструмента,не значи,непременно ,че е грешка.
 А и успокойте се малко-и вие работите-да не би да не допускате грешки в работата си,ще ви е приятно ли ,ако сте съвестни служители,допуснете грешка и почнат да ви пишат навсякъде.
Човека е предложил да направи,каквото зависи от него.
 Както,когато имаме тумор в мозъка,понякога лекарят като го отстранява...може да засегне зрение или слух,
както когато от пневмония може да настъпи смърт в редни случаи.Както се събират пари за скъпи лечения,които никой не гарантира на болния на 100 процента ,че ще се излекува.

        
По скоро вие не четете! Учудва ме дори безотговорния ви анализ на случая! Явно зъболекарите се чуствате безнаказани! Говорим не за един, а за два различни счупени инструмента. Това за мен е грешка на зъболекаря. Говорим и за лъжа, че е само един. Говорим и за лъжа, че щеше с операция да извади инструмента от корена... Благодаря ви все пак за поста, тъй като наглото ви поведение, ме амбицира да си търся правата!

Последна редакция: пн, 09 сеп 2019, 01:34 от Stela_B

# 592
  • София
  • Мнения: 352
Вижте дали е грешка на стоматолога или не,вие не сте компетентна да го решите,имате законно право да си потърсите правата.Въпроса е ,че ще загубите пари и време  с тези неща и се опитвам да ви хвърля трезвен поглед върху нещата.Това,че ви се е случило нещо неприятно е факт,но това не значи че сте права в област ,в която нямате нужната компетентност.
Обективно,според мен,зъболекарят няма да излезне виновен и вие няма да спечелите дело,но при проверките ще му направите проблеми на него,това е ясно.Това ще се получи според мен.Всички губят

# 593
  • Мнения: 149
А защо трябва тя да се притеснява какви неприятности ще има зъболекарят? Той притеснява ли се тя как ще се справи със ситуацията, дали ще има финансовата възможност, дали това няма да доведе до по-сериозни здравословни проблеми и т. н? Отделно защо се опитвате да я откажете от жалбата? Жалбата до медицински одит е безплатна, и ако няма грешка от негова страна, няма от какво да се притеснява.

# 594
  • София
  • Мнения: 352
Жалбата до медицински одит е безплатна, и ако няма грешка от негова страна, няма от какво да се притеснява.
Жалбата до Одита да,въпроса е ,че ако се тръгне по съдилища,това е загуба на енергия и време и за двете страни.

# 595
  • Мнения: 149
Нали, бития - бит. Да му мисли следващата жертва.

# 596
  • София
  • Мнения: 352
Нали, бития - бит. Да му мисли следващата жертва.
Добре,колко пъти трябва да се каже,че чупенето на инструменти ,в повечето случаи не е грешка,не е чупил инструмент в канал само този,който не е работил достатъчно.

# 597
  • София
  • Мнения: 112
Нали, бития - бит. Да му мисли следващата жертва.
Добре,колко пъти трябва да се каже,че чупенето на инструменти ,в повечето случаи не е грешка,не е чупил инструмент в канал само този,който не е работил достатъчно.
Добре, а на вас колко пъти трябва да ви се обясни! Два счупени инструмента!!! И лъжа, че е един. Лъжа, че ще го отстрани с операция. Забития в корена можеше да го отстрани с операция, но инструмента по средата на зъба е нямало как да го извади без микроскоп. Той се пробва и като стигнеше машинката счупения инструмент се отплесваше и задълбаваше в здравата част на зъба. Това доведе и до изтъняване на зъба. Ще подам жалба, ако след операцията в другата клиника Йордан Петков откаже да покрие разходите. Операцията е насрочена за началото на Октомври.

# 598
  • Somewhere in Spacetime
  • Мнения: 890
На всеки може да се случи, но стаматолозите, при които съм ходила, след преглед на снимката и как са каналите ми казват дали е за тях случаят, или не. Не надвишават възможностите си, ако каналите са извити, тесни и с пр. особености. При положение, че веднъж е счупил инструмен в същия зъб, той е продължил да настоява, че зъбът е за него и може с наличния инструментариум и опит да завърши лечението и да поправи грешката си.
Разбира се, че на всеки може да му се случи да сгреши в работата си, хора сме и човешкият фактор е налице. Обаче трябва да се поема отговорност. Не е приятно да се признае, че сме сгрешили, а още по - малко, че са последвали вреди от нея, но е така. Който не може да го направи, не е за високоотговорна професия. Затова и услугите на тези специалисти са скъпи (говоря не само за лекари и стоматолози, има още такива професии).
В случая въпросният трябва да поеме отговорност и да съдейства за поправяне на вредите. Много по - добре е за имиджа на специалиста да признае грешката си, да се поучи от нея и да покаже съчувствие към клиента. Аз не бих отишла при човек, който се е скатавал и се е правил на безгрешен. Бих отишла при човек, който е показал, че на него може да се разчита, защото грешки всеки прави, включително и най - изявените имена в областта на дейност.

# 599
  • Мнения: 36 421
Много добре казано!!!

Общи условия

Активация на акаунт