25% намаление в Хиполенд

  • 75 207
  • 556
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 1 477
Някой с номер 100128...получил ли си е поръчката? Срокът почти изтече, а поръчката си стои нова и не мърда.
100127...си стои нова, и усещам как срокът ще изтече, а аз ще съм с празни ръце Tired

# 466
  • Пловдив
  • Мнения: 1 122
моята с ноемрн 1254...още си стои нова

# 467
  • Мнения: 143
Изключително слаба организация! Много съжалявам, че изобщо поръчах. Със сигурност беше за последен път!

# 468
  • Варна
  • Мнения: 5 248

Няма съобщение за забавяне следователно до утре всички поръчки трябва да са готови. Дано!!

# 469
  • Мнения: 143
Писах им мейл, както и във ФБ. Щели да проверят... Tired

# 470
  • хасково
  • Мнения: 378
Аз им писах съобщение във фейсбук ни вопъл, ни стон и  на телефона 02/91006 никой не го вдига, за да ти обясни, просто съм разочарована за последен път поръчвам от тях.

# 471
  • хасково
  • Мнения: 378
Има ли вариант да се подаде жалба към комисията за защита на потребителите? Много съм им ядосана, поне телефона да вдигнат и да обяснят, че няма да се доставят поръчките. Моля по0компетентните да изкажат мнение.

# 472
  • Мнения: 5 383
Ако утре до края на работния ден нема нищо доставено, си пишете жалба до КЗП в петък сутринта.
Срокът е изтекъл, те не са си изпълнили задължението. Оправдание с трети страни не важи, особено ако не са ви уведомили своевременно.

# 473
  • хасково
  • Мнения: 378
Ако утре до края на работния ден нема нищо доставено, си пишете жалба до КЗП в петък сутринта.
Срокът е изтекъл, те не са си изпълнили задължението. Оправдание с трети страни не важи, особено ако не са ви уведомили своевременно.
Благодаря ви! Hug

# 474
  • Мнения: 75 364
Утре ще получат смс, че продукта е изчерпан...дано съм лош пророк обаче Confused

# 475
  • В.Търново
  • Мнения: 7 491
Преди две години беше същата история с онлайн поръчките.Тогава за компенсация дадоха след Нова година 25% отстъпка талон по имейл на всеки потребител направил онлайн поръчка за рождения ден.За миналата година не знам как е било.

# 476
  • Мнения: 1 477
 newsm44 Най-накрая връзка с хиполенд.Обадиха ми се тази вечер в 19ч., за да ми кажат, че нямат  количката която съм поръчала, дали ще искам нещо друго. Сутринта в 9 ще ми звъннат, за да им кажа. И казаха че ще се забави допълнително поръчката, ако поръчам нещо друго. Иначе всичко останало било окомплектовано. Радвам се че се обадиха. Естествено оправдаха се с многото поръчки.
Статутът на поръчката ми е променен на "магенто-коментар"

# 477
  • Мнения: 143
Все така няма промяна нито в статуса на поръчката, нито пък имам отговор на запитването ми по мейл и във ФБ. Утре пускам жалба в КЗП, но какво от това...

# 478
  • Мнения: 555
Момичета аз също си чакам пратка от 18ти (луд петък) и нямам никаква връзка с тях. На телефона ми затварят, а във Фейсбук изобщо не се трогват от питането ми какво се случва с пратката. На имейл също никой не отговаря. Утре смятам да пускам жалба до КЗП. Има ли особености за такива онлайн поръчки? Имам предвид какво точно се пише в жалбата. Предния път им пратих КЗП и тоя път ще им ги пратя. Да се научат да работят както трябва. Хората вече раздават коледните си подаръци, а ние още ги чакаме...

# 479
  • Мнения: 143
Така... Моята поръчка е вече на статус Магенто коментар, което според мен значи , че нещо няма да могат да ми доставят.  Само че проверих и всичко е налично на сайта им! Естествено, никой не отговаря нито по телефон, нито във ФБ.

Общи условия

Активация на акаунт