Laredoute.fr - 185 - Началото на голямото намаление - 9.01-16.01

  • 133 447
  • 2 775
  •   1
Отговори
# 1 305
  • Мнения: 3 453
Момичета как се пишеше номера с код или без знам че го пишеше някаде в предните страници но точно в този момент не мога да го намеря . пробвах с код и без код не става

  Директно без код Peace

# 1 306
  • София
  • Мнения: 7 673
Момичета, имам сериозна нужда от помощ.
Сутринта си пуснах поръчка без проблем.
Още от обяд се опитвам да пусна още една и не става!
И браузъра смених, и рестартирах. И пак не става.
Когато стигна до плащане, не ми дава полетата, където се попълват детайлите на банковата карта.
На какво може да се дължи? Случвало ли ви се е? Какво да правя?
Благодаря предварително!   bouquet
Ще си позволя да цитирам въпроса си. Писах и на тях, но и те не ми отговарят.
Момичета, пускам трети път въпроса си не, за да досаждам, а защото знам колко е обемна темата и може да не го види правилният човек, който може да ми помогне, между другите постове.
Между другото, звънях и по телефона. Те ме насочиха към международен номер, но там не работят след работно време. Нещата от кошницата започнаха да изчезват, а проблемът е от обяд!

# 1 307
  • Мнения: 27
Момичета как се пишеше номера с код или без знам че го пишеше някаде в предните страници но точно в този момент не мога да го намеря . пробвах с код и без код не става
На фикс пишеш мобилен както тук 0888...... другото поле остава празно и продължаваш  Peace
благодаря

# 1 308
  • Мнения: 277
Момичета, имам сериозна нужда от помощ.
Сутринта си пуснах поръчка без проблем.
Още от обяд се опитвам да пусна още една и не става!
И браузъра смених, и рестартирах. И пак не става.
Когато стигна до плащане, не ми дава полетата, където се попълват детайлите на банковата карта.
На какво може да се дължи? Случвало ли ви се е? Какво да правя?
Благодаря предварително!   bouquet
Ще си позволя да цитирам въпроса си. Писах и на тях, но и те не ми отговарят.
Момичета, пускам трети път въпроса си не, за да досаждам, а защото знам колко е обемна темата и може да не го види правилният човек, който може да ми помогне, между другите постове.
Между другото, звънях и по телефона. Те ме насочиха към международен номер, но там не работят след работно време. Нещата от кошницата започнаха да изчезват, а проблемът е от обяд!

Каква ти е картата?

# 1 309
  • София
  • Мнения: 7 673
Момичета, имам сериозна нужда от помощ.
Сутринта си пуснах поръчка без проблем.
Още от обяд се опитвам да пусна още една и не става!
И браузъра смених, и рестартирах. И пак не става.
Когато стигна до плащане, не ми дава полетата, където се попълват детайлите на банковата карта.
На какво може да се дължи? Случвало ли ви се е? Какво да правя?
Благодаря предварително!   bouquet
Ще си позволя да цитирам въпроса си. Писах и на тях, но и те не ми отговарят.
Момичета, пускам трети път въпроса си не, за да досаждам, а защото знам колко е обемна темата и може да не го види правилният човек, който може да ми помогне, между другите постове.
Между другото, звънях и по телефона. Те ме насочиха към международен номер, но там не работят след работно време. Нещата от кошницата започнаха да изчезват, а проблемът е от обяд!

Каква ти е картата?

Виза на Уникредит булбанк.
Но аз не стигам до нея. Просто пише - начин на плащане - с карта. И отдолу липсват самите полета за данните. Нямам полета, в които да попълня номер, валидност и т.н...
Иначе тази сутрин съвсем безпроблемно пуснах поръчка с тази карта.

# 1 310
  • Къде ли не...
  • Мнения: 114
*Ирина*, на мен ми се е случвало преди намаленията същото. Изчаках и на другия ден се оправи само, според мен е от бъг в системата.

# 1 311
  • Мнения: 1 752
Момичета, за пръв път пазарувам от тук и тъкмо си помислих, че няма да ви занимавам, но....  Получавам вече 6-о потвърдително писмо за поръчката си...  newsm78 На някой да му се е случвало подобно нещо? Текста и номера на поръчката е един и същ във всичките писма.

# 1 312
  • Къде ли не...
  • Мнения: 114
Момичета, за пръв път пазарувам от тук и тъкмо си помислих, че няма да ви занимавам, но....  Получавам вече 6-о потвърдително писмо за поръчката си...  newsm78 На някой да му се е случвало подобно нещо? Текста и номера на поръчката е един и същ във всичките писма.
Няма страшно, случва се понякога, бъг отново  Laughing

# 1 313
# 1 314
  • София
  • Мнения: 7 673
*Ирина*, на мен ми се е случвало преди намаленията същото. Изчаках и на другия ден се оправи само, според мен е от бъг в системата.
Дано да си права и дано да е останало нещо в кошницата до утре.....
Мерси за отговора.   bouquet

# 1 315
  • Пловдив
  • Мнения: 2 103
Да питам за тези момичешки дънки http://www.laredoute.fr/vente-jean-bootcut-ado-fille.aspx?produc … e=1&pos=5_n_n дали ги има някой. Плътни ли са или по тънки и отговарят ли на номера?
А също и прословутата 3 еврова рокля, която доста се обсъждаше последните страници - прозира ли?

# 1 316
  • София
  • Мнения: 7 673
А също и прословутата 3 еврова рокля, която доста се обсъждаше последните страници - прозира ли?
Не, не прозира изобщо, въпреки че материята е ужасно тънка и лека.

# 1 317
  • Мнения: 1 752
Момичета, за пръв път пазарувам от тук и тъкмо си помислих, че няма да ви занимавам, но....  Получавам вече 6-о потвърдително писмо за поръчката си...  newsm78 На някой да му се е случвало подобно нещо? Текста и номера на поръчката е един и същ във всичките писма.
Няма страшно, случва се понякога, бъг отново  Laughing
Благодаря  bouquet Само да не ми изтеглят 6 пъти сумата от сметката ...  

# 1 318
  • Пловдив
  • Мнения: 2 103

Тези ги хвалеха много миналата година.
Ирина, благодаря ти!  Hug

# 1 319
  • Мнения: X
*Ирина*, някъде по-напред в темата Бу беше споделила същия проблем и тъй като при нея не се е оправил, тя платила без проблеми, чрез друг неин акаунт. Така, че те съветвам да си направиш втори акаунт, ако нямаш вече и да действаш. Успех!

Общи условия

Активация на акаунт