Има ли смисъл да пиша до централата на Philips ???

  • 18 792
  • 72
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 2 623
buttinsky, разбира се, че ще пробвам  Hug
В последно време имам успех на местно ниво
след изпратен сигнал.
Не е по темата, но искам да похваля "Столично осветление".
За 2-ри път сигнализирам и нещата се случват  Hug

# 16
  • София
  • Мнения: 3 099
Година след гаранцията проблемите ти с локалния сервиз на някакъв дилър не са проблем на централата на Philips. Вече няма ексклузивни дистрибутори, та централата да ги сгъва, че ще им дръпне килимчето с правата!

Нямаш шанс.

# 17
  • София
  • Мнения: 2 623
Ивонска, аз нямам за цел да ги мъмрят  Mr. Green
Най-културно ще ги запитам, дали евентуално
те не предлагат въпросната част и ако не, то аз
повече няма да си купя техен продукт, и ще
направя достояние проблема със зъбчатото колце  Wink
Нещо в този дух обмислям Simple Smile

# 18
  • София
  • Мнения: 3 099
E, аз само ти обясних защо няма да ги уплашиш - мога даже да ти кажа какъв отговор да очакваш (очаквай любезен и разбиращ тон, но със същия смисъл).

# 19
  • Мнения: 0
 :naughty:OOO az imah podobno prejivqvane i s Braun i sam na mnenie 4e nqma da si vzema nikoga epilator na Braun qvno i na Philips e sa6tata taktikata za sajalenie .Kakto ti kazva6 pie edna studena voda i tova e Nazdrave

# 20
  • Пловдив
  • Мнения: 1 164
Пиши,нищо не губиш.Или ще ти решат проблема или ще ти затвърдят  мнението да не купуваш повече епилатор тяхна марка.
пп
  Заплаши ги ,че ще изпратиш снимка ,,натюр,, защото е повреден епилатора:peace:

# 21
  • София
  • Мнения: 2 623
Е няма как да им изпратя снимка натюр  Joy
Нали не мислиш, че от миналата година си ходя с ангората  Mr. Green
Ползвам си стария ветеран на Браун, но с него как боли ... много е бавен Sad

# 22
  • Русе
  • Мнения: 7 803
Аз пък мисля че има смисъл да пишеш. Независимо дали ще предложат спасителен план за епилатора или само ще ти се извинят, обратна връзка трябва да има. Как иначе от фирмата да разберат потребителите им какви проблеми имат с техните продукти.
Моят случай.
Купих си италианска парочистачка от Испания. След година ползване се скапа. Намерих и-мейл на фирмата произовдител и им драснах едно "любовно" писмо. Написах го повече за да си успокоя нервите, че не са малко парите дето ги дадох. Е, веднага ми отговориха. Изказаха съжаления че така е станало, че нямали оторизиран сервиз в БГ и искаха да опиша проблема. Искаха ми още и сканирана касовата бележка. След десет дена получих резервните части. Големият майтап беше че искаха да ми пратят и пари за ремонта ( труда на техника) но аз отказах. За 20 лв. нямаше смисъл пък и те ме трогнаха с отношението си. Абсолютно нищо не им пречеше да ми теглят една майна и да ми откажат. Западните фирми не са като българските.

# 23
  • Мнения: 4
Няма смисъл да пишеш. Това е политика на всички фирми вече. Всичко се прави с цел да издържи до гаранцията и после ако се развали - купуваш ново. Ако всички бяха такива дребни тарикати като теб и си ремонтираха развалените уреди то Филипс щеше да фалира досега. От сега още ти казвам че Филипс просто не произвеждат резервни части за епилатори и други подобни евтини пластмасови боклуци. Това е политика на фирмата. На теб може да ти се струва, че един епилатор е супер скъпа вещ, но в страната където се произвеждат тези епилатори това е просто една пластмасова играчка и като се счупи си купуваш нова.
Ако от фирмата искаха да ползваш епилатора си докато си жива щяха да направят колелцата метални и те нямаше да се износват. Щом са ги направили пластмасови това значи че са изчислени точно за определен живот и той не е по-дълъг от гаранцията на продукта.

# 24
  • Варна
  • Мнения: 1 744
Аз съм на мнение, че трябва да пишеш на Филипс. Най-вероятно сервизът тук не си е свършил работата.
Моя позната имаше проблем с копче за печка Аристон или Индезит /не е толкова важно в случая/. Аналогичната ситуация - от сервиза я отсвириха и тя официално се оплака на централата производител. Изпратиха й безплатно въпросното копче, а фирмата сервиз в България вече е друга.

# 25
  • Мнения: 3 630
Както писах и по-горе има смисъл да пишеш. И то не като заяждане, а молба за помощ.
И български фирми пращат, и западни. Аз поне съм получавала от фирма "Bostik" и от JVC помощ. И както писах и аз като работеща в българска фирма /не голяма/ пак винаги, ако е било възможно на нормалните имейли за помощ сме търсили начини за разрешаване на проблемите на клиентите.

# 26
  • Мнения: 4
Не знам как могат от централата на Филипс да ѝ помогнат след като съм сигурен че резервни части пластмасови колеленца за епилатори не се произвеждат. Как могат да ѝ пратят нещо което не се произвежда. Освен това ако Филипс почнат да пращат насам-натам разни колелца това значи сами да си забият нож в гърба - новите им модели кой ще ги купува. Не ми се вярва да са толкова глупави сами да се прецакват.

# 27
  • Бургас
  • Мнения: 765
Стана ми интересно, ако сега някой си закупи същия епилатор  и му се повреди въпросната част, в сервиза би трябвало да я сменят, нали? Т.е. би трябвало да разполагат с резервни части, но след като е изтекла гаранцията не е тяхна грижа. Защото както и да е изчислена една част, тя би могла да се счупи /износи/ по рано от предвиденото. Thinking

# 28
  • Варна
  • Мнения: 482
Аз съм много доволна от епилаторите на Филипс. Първият ми епилатор работи около 10 години, а беше от най-евтините. След това пак си купих на тази фирма обикновен за 55 лв и го ползвам вече 4-та година безпроблемно. Дано успееш да намериш резервната част, която ти е необходима! Peace

# 29
  • София
  • Мнения: 2 623
Мислих да не отговарям на господин Гогов,
но просто не се сдържам повече.
Та драги ми господине, първо от километри си
личи, че изобщо не сте от т.нар. техничари, след
като си мислите, че колелото трябва да в желязно.
Ако беше, епилаторът щеше да се износи много по-бързо.
Колкото съм запозната, в една верига, винаги трябва да има едно
по-слабо звено, което играе ролята на бушон, за да може
да се разваля то, не останалите по-скъпи и фини части.
До тук с уроците !
Второ - както са писали по-горе, за западните фирми е въпрос на
престиж и име, да откликнат на всякакви молби, жалби и въпроси,
докато тук в БГ, дори от мързел могат да те отсвирят, защото
повечето са на принципа "За толкова пари - толкова работа".
И трето, след като не си оторизиран представител на Philips,
как пък си толкова сигурен, каква ще бъде тяхната реакция
по въпроса ?

Благодаря на всички останали за мненията и подкрепата.
Дано да имам успех Simple Smile Оптимист съм  Hug

Общи условия

Активация на акаунт