От кой мобилен оператор сте доволни?

  • 111 222
  • 918
  •   1
Отговори
# 810
  • Мнения: 76 498
Ох...Леми...защо вярвате на думи?
Винаги карам да ми покажат къде го пише това, което ми го твърдят. Да видя. С очите си...написано! Винаги.

Договорът в офис ли е подписан?

Внимателно го прочети и виж как се прекратява безсрочно. 3 пълни вноски неустойка ще платите.

Ако можеш да докажеш измамата, пиши на адреса им.

# 811
  • Мнения: 20 954
В офис да, без мен отидоха.
Ще платим 3 вноски и се махаме.
Абе няма къде да им пишеш на тия, няма форма за контакт в сайта, само адреси на офиси.

# 812
  • Мнения: 76 498
Оператор ?
Каква е уловката? С минутите ли ви прецакаха..

# 813
  • Мнения: 20 954
Теленор.
200 минути и 200 мб за 13 лв.
До сега беше на неограничени минути и 5000 мб за 18 лв.
И изобщо целият цирк...

Последна редакция: нд, 06 яну 2019, 09:57 от Lemy

# 814
  • Мнения: 76 498
Аз не съм чувала случай, в който оператор да закрие номера, когато към днешна дата такъв вид договор вече не се предлага - доколкото схванах от предният ти пост, става дума за такова нещо.

Личен опит - преди години майка беше на някакъв пенсионерски договор към Теленор. За около 6 лв. месечна такса - редовна, не промоционална. След години този план отпадна, тоест-не се предлагаше вече. НО - договърт, сключен с майка ми си, си продължи да действа, по простата причина че тя не искаше и не го прекрати. Те също.
Разбира се, всеки месец звъняха да предлагат нови планове на по-висока цена, като завъртаха, че този вече бил изтекъл - нещо, което не беше така. Тоест - опитваха се да внушат на потребителя, че едва ли не е в нарушение. НО - когато знаеш и правиш разлика между 1. план, който вече не се предлага и 2. договор, който си сключил с оператор и който не е прекратен, не могат да те хързулнат колкото и да се опитват.

За жалост ние тогава дадохме сим картата на сестра ми, като изрично я предупредих за нищо на света да не прекратява договора, но тя не ме послуша и загубихме този изгоден за нас план....

При вас - сключили сте договор на редовен план. Би трябвало да ви предложат някой промоционален поне, като този например 2000 мин. за 18 лв. на месец, на който например и аз преподписах пролетта.

ПС...обаче този 18 лв за неограничени минути не е ли бил с промоционална такса? Редовен на такава цена не помня да имаше? И просто да е изтекъл промоционалния срок, да се е върнал на редовна такса и за това да се е наложило да преподпишете?

# 815
  • Мнения: 20 954
Този план са предложили, за същите условия. При прехвърлянето на номера на друг човек, ставал нов абонат, а преди това, обясняваха точно обратното. И те избрали с най ниската тарифа, че да платим трите вноски после.


Едно време като изтечеше договора,  си оставаха същите условия докато го промениш.
После обаче се изтарикатиха, и ти казват, че е е промоционален, и след срока ценана става доста повече. За да подпишеш нов промоционален, на по висока цена естествено.
Сега са си намерили оправдание за по-високите цени, с роуминга.

Последна редакция: нд, 06 яну 2019, 10:22 от Lemy

# 816
  • Мнения: 76 498
Нещо не те разбирам - как този план, който е на 31 лв такса, а е еднакъв с предния, който е на 18 лв ?
И как това да е план с най-ниската такса?

Защо не сте просто прекратили стария договор. Пък после да си избирате на спокойствие.
Не схванах какво е налагало да прехвърляте номер, като просто може да си вземете нов

# 817
  • Мнения: 20 954
Еднакъв е като минути и мегабайти.
Целта е да се запази номера, и целият цирк за това, иначе го губиш.
Иначе, просто щяха да прекратят стария договор и да закрият номера.

# 818
  • Мнения: 76 498
Ясно...еднакъв като минути и МБ, но цената не видяха ли?
Явно нещо проблем в комуникацията...не са се разбрали.

Последно те нали са подписали на този с такса от 13 лева, така разбрах - защо тогава сте недоволни? Защото няма в момента план, който да прилича на стария като цена и условия ли?

Не виждам къде е измамата, но няма да питам повече Simple Smile

# 819
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Няма измама. Щом титулярът не е жив, няма кой да поднови договора и ако наследниците му искат да запазят номера, трябва да сключат договор, който е вече с друг човек.

# 820
  • София
  • Мнения: 9 046
Искам да попитам за предплатените карти. На Теленор мегабайтите важат 7 дни. Дали и при А1 и Виваком е също така?

# 821
  • Мнения: 20 954
Лиляна, преди това, оператор ми каза, че може да се прехвърли номера, на името на друг човек, без да се подписва нов договор, със смъртния акт и удостоверение за наследници.  В офиса твърдяха същото, и след като деактивираха картата, заявиха, че не можело, и трябвало да се сключи нов договор. Изобщо не е трябвало да подписват нов, а да си тръгнат, но пък щеше да се изгуби номера.

# 822
  • Мнения: 76 498
Трябвало е точно тогава да се обадят пак на оператор - в момента между деактивирането и преди подписването.

Защо не пуснете писмена жалба - имате разговор с оператор, нали уж се записвали-да си го прослушат.

Аз също не вярвах, че само на моите думи някой ще ми повярва, но е факт, че в една банка при пусната жалба от моя страна и излагане на ситуацията, ми уважиха искането и предприеха действия. Защо и тук да не стане?

# 823
  • Мнения: 20 954
И аз за това мисля, ще видим, че още са бесни на това извиване на ръцете.

# 824
  • където ми харесва
  • Мнения: 4 086
Когато се наследява номер от починал титуляр, се извършва смяна на собственост. Номера влиза като нов във системата и не може да ползва условията, които е ползвал до сега. Стария план също е бил на промоционални условия, които изтичат заедно със срока на договора. Ако си четете договорите, второто ясно е описано в самия контракт. А за първото условие-пише го на сайта на Теленор. Освен това, има форма за пускане на жалба, също в сайта. Когато човек се интересува достатъчно, отива подготвен, а не после да пише в бг-мамма и да се жалва. Реално в офиса са направили най-логичното, да пуснат договора на най-ниската такса, за да можете, ако решите да го прекратите, или прехвърлите към друг оператор, да не се товарите с високи такси.

Общи условия

Активация на акаунт