САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 47 461
  • 749
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 286
Много ще ми липсва Ларедут. Въпреки това, което ще споделя като лично мнение, аз си обичам французите.
Но понеже съм била там немалко - лицемерни са. И ние ще си чакаме, а те никога няма да си кажат направо какво се случва.
И все пак, за мен всичко идва от ДНЛ - те искат по-висока такса доставка вероятно. Само че така се спира кранчето за всички. Да беше си останало с Български пощи - те си търпят колкото трябва пратки и не се оплакват.

# 271
  • София
  • Мнения: 267

През далечните вече 2006-2007, когато аз открих Ла Редут чрез този форум доставката беше 5 или 6 евро (в зависимост от вида на поръчаните артикули), такстата обработка - 5%, а отначало французите даже ни махаха ДДС-то. И масово особено по намаления пускахме поръчки без кодове и пак ни излизаше изгодно. (ако не вярвате, питайте finty, например)
После се появиха многото кодове и постепенно се почна.... доставка 5,95, такса 7, а после и 10%... сега вече и 20%
Е, аз лично съм ОК да си плащам доставка от 5 евро, да мога да ползвам от време на време някой код за подарък, но и таксата да ми е по-ниска...
Даже съм ОК и ако трябва да си получавам пак по пощата нещата...
Но ако това положение се задържи.... дано не!!! Praynig..... но сметката няма много-много да излиза...
Така че нека недоволстваме, нека протестираме, пишем писма или по фейсбук, но ако (дано Praynig) ни се размине, нека и ние действаме разумно за напред! Peace
Да, аз също пазарувах тогава  Peace чудно беше.

Тогава и намаленията бяха по-различни - всяка сряда пускат намалените артикули и купуваш, докато се изчерпят, няма дебнене посреднощ или следобед. Така пускаш една голяма поръчка, пазарувала съм за над 150 евро. Е, неприятното беше, че трябва да си вземеш колета от митницата. А сега, при тези намаления правя много и малки поръчки, защото току по никое време се появи нещо, което ми харесва. Все пак ДН нямам, но едно е да пуснеш една голяма поръчка друго е няколко малки, пък и с ДЧЛ.
Иначе и на мен Ла Редут много ще ми липсва, ако оставят такса обработка 20%. Ако я върнат на 10%, съм готова пак да пазарувам дори и без БД.  

Мама Цоцоланка, пазарувам от 4 години и никога не съм имала коперспонденция какъвто и да е тип за ваучерите, винаги са ми ги изпращали в писмо след седмица-седмица и нещо. Това намаление пак беше така. За мен Ла Редут са много коректен търговец. Единствено се дразня на разминаването в номерацията.

Последна редакция: ср, 16 мар 2011, 17:32 от usagi

# 272
  • Мнения: 11 607
Произволно избран артикул - http://www.laredoute.fr/vente-cardigan.aspx?productid=324188498& … rodsize=undefined

Ползвам код 20/35, Бенсимон...... При старите такси - крайната цена е 21,90е.

С новите такси - 29,83е.......

Само с БД, старите такси - 32,92е

Само с БД, новите такси - 41,85е


Въпросът е - дали струва 8е сака Бенсимон, защото за мен така се получава - ползваш си намалението, но си плащаш подаръка. Изход - продаваш чантата за 16лв. и си доволен.

Аз съм новобранка в ЛР, признавам си обаче,че ще ми липсва.......

Не съм наясно с другите сайтове, не знам там дали за същата сума бих получила същите артикули, които желая.....Но си е тръпка пазаруването в ЛР.......Беше........

Дано се оправят нещата с таксите, въпреки,че аз съм от песимистите......

За кодовете - да, не са пратени лично, но пък.....с налучкване излизат....Защо? Ако са лични - защо не излизат само на личните акаунти? Значи тези кодове са им в системата....Кой да ги ползва? Ако не искат да се ползват - защо тогава не си защитят системата???

Хареса ми поста на Ани в другата тема - http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=568608.msg18124498#msg18124498......Можеха да предприемат други действия за да ограничат недобросъвестното пазаруване......А и появата на чакани артикули, поява  на търсени размери точно сега........дали е случайно? newsm78

Дразни ме това,че нямаха доблестта като добросъвестни търговци(нали искат от нас да сме добросъвестни) да излязат очи в очи с нас и да кажат - Съжаляваме, спираме кранчето за вас........Новите ни условия са тези и тези.......Благодарим!

За дебитните ноти......Имам 2 такива....Защото те ми отказаха артикули.....Проблемът е техен. Аз съм си пазарувала за над 10е, направила съм си сметката, кой им е виновен,че те не ми пращат исканото? А и....до 1.2. не теглеха малките суми, след тази дата - ги теглиха....Значи е можело.......Защо тогава бяха тези дебитни ноти?

А при отказан артикул развиваш кореспонденция тип Записки по българските въстания за да получиш ваучера.......Отказват ти артикул и веднага ти отразяват в сметката, заедно с компенсацията - не би ли трябвало да е така?

И въпреки,че съм голям песимист, моля се да съм в грешка и нещата да се оправят от ЛР и пазаруването да е отново удоволствие от там........

# 273
  • Мнения: 5 790
Само да ви кажа, че четох статистика неотдавна.
95% от клиентите на Ларедут са от Франция.
1% са от България.
Останалите 4% са от други държави.
Сами си направете сметката, дали ще им е много трудно да се лишат от нас.
Според мен е време да се сбогуваме с тях.
Било, каквото било.
Винаги, досега за 4 години, такива неща ги оправдават с бъгове, по които работят.
И никога не ги оправят.
Ларедут е мъртъв! Да живее Ибей!

# 274
  • Мнения: 1 350

Сами си направете сметката, дали ще им е много трудно да се лишат от нас.
Според мен е време да се сбогуваме с тях.
Било, каквото било.

Знаех си аз, че този момент ще настъпи! Беше прекалено хубаво за да продължи така и за напред! ... Ще ми липсва...
 Flowers Rose Flowers Rose

Ooo, Deni4ka_m, безспорно и това ще стане, но все пак всяка раздяла е малко болезнена и малко тъжна, като се имат предвид хубавите неща, които са били...

Последна редакция: ср, 16 мар 2011, 19:11 от laki

# 275
  • Мнения: 306
 bishop абе , опяхте го тоя ларедут, спокойно момичета, ще му намерим цаката и на това. А ако не е тоя сайт друг по-изгоден ще има! bishop newsm45

# 276
  • Мнения: 6
bishop абе , опяхте го тоя ларедут, спокойно момичета, ще му намерим цаката и на това. А ако не е тоя сайт друг по-изгоден ще има! bishop newsm45
Joy Joy Joy hahaha hahaha hahaha smile3532
няма страшно мацки и без това килерите ни се напълниха с боклуци, покрай безспорно и хубавите неща

# 277
  • Мнения: 470
Това е отговора под публикацията ми , а и под всички останали , отправени към тях от наша страна - преди няколко минути във фейсбук
La Redoute Nous avons effectivement un bug sur le site pour les frais en Bulgarie.Nos équipes s'efforcent de solutionner ce problème rapidement. Merci pour votre compréhension.

Последна редакция: ср, 16 мар 2011, 19:34 от ina21

# 278
  • Мнения: 928
Това е отговора под публикацията ми , а и под всички останали публикации, отравени към тях от наша страна - преди няколко минути във фейсбук
La Redoute Nous avons effectivement un bug sur le site pour les frais en Bulgarie.Nos йquipes s'efforcent de solutionner ce problиme rapidement. Merci pour votre comprйhension.
Бъг, глупости!!!  #2gunfire Колко време им трябва да го отстранят, това просто е смешно... Най-интересното е че и на мен за безплатната доставка ми отговарят същото, не смеят на стената да пишат че е само за френски граждани, както го потвърдиха на няколко момичета в лични съобщения.
Не знам, все пак си мисля - при положение че черно на бяло имаме отговор че е бъг и ако се окаже лъжа и не е никакъв бъг дали не можем като потребители да им търсим някаква отговорност, това все пак си е заблуда! Да не говорим че на първа стъпка сумата е една, а на втора е съвсем различна, което си е вид подвеждане ако недогледаш и пуснеш поръчката така! Rolling Eyes

# 279
  • Мнения: 1 350
Дано наистина да е така!
Нали разбирате обаче, че може би те няма как законно или против политиката си  да променят условията и ни поставят както обикновено пред свършен факт! Алекс кратичко го е казала "такива неща ги оправдават с бъгове, по които работят. И никога не ги оправят. "
Може и да отстъпят малко в посока  20% обработка+ БД над опр. сума  или доставка + 10% такса ...и пак всички ще бъдем щастливи и ще се юрнем да си поръчаме нещата дето все сме ги отлагали..., но няма да е същото. Този път ни резнаха яко, направо със секирата.

# 280
  • Мнения: 6
Това е отговора под публикацията ми , а и под всички останали публикации, отравени към тях от наша страна - преди няколко минути във фейсбук
La Redoute Nous avons effectivement un bug sur le site pour les frais en Bulgarie.Nos йquipes s'efforcent de solutionner ce problиme rapidement. Merci pour votre comprйhension.
Бъг, глупости!!!  #2gunfire Колко време им трябва да го отстранят, това просто е смешно... Най-интересното е че и на мен за безплатната доставка ми отговарят същото, не смеят на стената да пишат че е само за френски граждани, както го потвърдиха на няколко момичета в лични съобщения.
Не знам, все пак си мисля - при положение че черно на бяло имаме отговор че е бъг и ако се окаже лъжа и не е никакъв бъг дали не можем като потребители да им търсим някаква отговорност, това все пак си е заблуда! Да не говорим че на първа стъпка сумата е една, а на втора е съвсем различна, което си е вид подвеждане ако недогледаш и пуснеш поръчката така! Rolling Eyes
освен това че ние, "извънфрансетата"  сме 1 % от продажбите е дърта лъжа  hahaha   Несериозно е...

# 281
  • Мнения: 5 790
Хайде малко спамче, да им видите статистиката на уникалните посещения:
http://siteanalytics.compete.com/laredoute.fr/   Вижда се, че уникалните посещения са паднали с 22% за 1 година.

И още малко: http://www.websitelooker.com/www/redoute.fr
Вижте картата отстрани вдясно:
1,048,180 посещения дневно, като 14% от тях са еднократни /т.е влизаш и излизаш, без да разглеждаш, или линк от друга страница, отворен случайно/.
92.5% от посещенията са от Франция
0.9% от Алжир
0.9% от Белгия
0.8% от България

Пикът на посещенията е бил по време на намаленията. След това спада рязко.
Разгледайте и си правете изводите.
И да ни отрежат, нищо не губят от нас - 0.8% от България - ние сме нищожно малко.

Това е статистика на интернет-сървърите по света. Няма как да се излъже и манипулира. Точна е, уви.

# 282
  • Мнения: X
Еее, тъпунгери...Аз пък да им пусна фандък и да си платя якето, дето го получих след сума време...ядосах се значи...Криво ми е и на мен, щото си беше зарибявка, ама се преориентирам...Така свикнах с тоя сайт...с вас... Heart Eyes
Ама да си гледат пък работата, за тези пари ще си намерим по- качествени неща.
Ако им метнем гневни мейли, да не очакват да ни запазят като клиенти, какво ли ще стане? На мен също ми е странно, дали наистина сме толкова малък % от оборотите им... newsm78  Ама, живи и здрави, има и други сайтове  Peace

# 283
  • Мнения: 1 350
Цъфс, може и да сме малък %. Какво са 1% българи,пазаруващи от ЛР на фона на 60 млн. французи, които не си броят стотинките!

# 284
  • Мнения: 0
Попитах за корабната такса за Литва - се е променила, или не. И аз имам този отговор от LR:

Уважаеми Дами и Господа,
Благодарим Ви за бърз отговор.
Там няма никакви промени по отношение на разходите за доставка.
Тя е само, че може случайно получават специални оферти, които са предназначени за френски клиенти.
Затова свободното корабоплаване такси не работи за международни поръчки.
Най-добри пожелания.
Cordialement.
Сандрин,
Връзка Клиент дю сайта www.laredoute.fr

За съжаление за разбити български език - Аз съм превода в него от английски език с превод на Google translate  Peace Naughty Whistling

Общи условия

Активация на акаунт