Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 22 юни 2011, 08:25 ч.

ХУМАНИТАРНА ГИМНАЗИЯ ВАРНА

  • 27 179
  • 51
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 22
Мисля, че навсякъде, без МГ и 1-ва ЕГ има такива оценки за входящи, вкл. и 4 ЕГ!  говоря за 4,50 и 4,00

В посочените от теб училища се влиза с изпит. В Хуманитарна след 4 клас болшинството деца влизат с оценките от 4 клас и изпит по хореография. Точно за техния успех говоря. Успех 4- 4,50 от изпит е чудесно, но  общ успех 3,50 - 4 е слабо.
Ами хореографията е катедра "Изкуства", а не "Хуманитарен", родителите виждат в сайта какви са изискванията, а и тестовете са с танци, това е въпрос на личен избор, но децата, приети след 4-ти клас с БЕЛ - със тест и съчинение. Би трябвало да го знаете

# 31
  • Мнения: 22
Честно казано не ми се дискутират врели-некипели. Ако някоя майка иска информация - с удоволствие ще я дам. Ние сме доволни. Тестовете покрихме благодарение на предварителен курс, защото в нашето училище преди това много-много не бе на ниво писането на теми  Simple Smile Аз самата съм завършила ЕГ, но мисля, като изключа модните увлечения, че тук може да се научи повече, особено ако после се насочиш към право или филология, каквато и да е тя! Успех на хлапетата от сърце! Никога  не ги обезсърчавайте! Напротив - насърчавайте ги!

# 32
  • Мнения: 2 899
Ами хореографията е катедра "Изкуства", а не "Хуманитарен", родителите виждат в сайта какви са изискванията, а и тестовете са с танци, това е въпрос на личен избор, но децата, приети след 4-ти клас с БЕЛ - със тест и съчинение. Би трябвало да го знаете

Много работи знам. Виж, нямам нищо против училището. Просто не е това, което беше в началото. Нивото вече е много по-ниско. Но за всеки влак си има пътници. Всеки си преценява целите и възможностите.

Аз самата съм завършила ЕГ,

Защо тогава пишеш:

със тест и съчинение. Би трябвало да го знаете

# 33
  • Мнения: 22
Ами хореографията е катедра "Изкуства", а не "Хуманитарен", родителите виждат в сайта какви са изискванията, а и тестовете са с танци, това е въпрос на личен избор, но децата, приети след 4-ти клас с БЕЛ - със тест и съчинение. Би трябвало да го знаете

Много работи знам. Виж, нямам нищо против училището. Просто не е това, което беше в началото. Нивото вече е много по-ниско. Но за всеки влак си има пътници. Всеки си преценява целите и възможностите.

Ами явно всичко знаете, форумът е излишен! Спукахте се да ни цитирате отвсякъде! Артистична натура сте Sad

# 34
  • Мнения: 10
Ех, тези възможности.... за финансовите ли говорите???
А за това, че не е като преди това училище - да, нищо не е както преди! Огледайте се! Вижте един ТОХ  от миналото какъв бал е набрал, как се е трансформирал, и икономическия технукум ... хората търсят професия да усвоят в днешно време, Вие за нивото се страхувате! Нивото на кое ... ? От кое велико училище сте?  В кое велико училище учи детето Ви?

# 35
  • Мнения: 2 899
Какви финанси?! Говоря за умствен потенциал и способности! За съжаление от ден на ден всичко става по-зле. Май адекватно мислят повече децата. Родителските амбиции често нямат никакво покритие. Колкото до нивото - всички трябва да се страхуват, защото такава масова неграмотност, като в последните години, не е имало.

# 36
  • Мнения: 10
Не зная дали има масова неграмотност. Информационните технологии изпреварват книжовното образование. Много от учителите изостават. Други са мнителни и доста консервативни, не зачитат чуждо мнение и са самодоволни и са си самодостатъчни. В резултат на това доста деца не приемат тези натрапчиви начини на преподаване и просто бягат  Laughing от тази действителност.
Та неграмотността е и от другата страна на барикадата - не само у децата, а и у тези, които разпръскват знанието .... те има също какво да наваксват с темпото Laughing

# 37
  • Мнения: 2 899
Не зная дали има масова неграмотност. Информационните технологии изпреварват книжовното образование. Много от учителите изостават. Други са мнителни и доста консервативни, не зачитат чуждо мнение и са самодоволни и са си самодостатъчни. В резултат на това доста деца не приемат тези натрапчиви начини на преподаване и просто бягат  Laughing от тази действителност.
Та неграмотността е и от другата страна на барикадата - не само у децата, а и у тези, които разпръскват знанието .... те има също какво да наваксват с темпото Laughing

Уверявам те, има. Има и учители, които изостават, но те са много малко по простата причина, че стари учители почти не останаха. Младите са в крак с новостите и се справят чудесно. Колкото до чуждото мнение, човек трябва да е добре възпитан и толерантен, за да го приема. Точно тук, във форума, е пълно с хора, които не желаят да приемат различно от това, в което те си вярват / вкл. и в тази тема  smile3503/.
Ясно е желанието ти да обвиниш учителите в доста неща, но не си права. Да, във всяко стадо има мърша, но това са изключенията. От другата страна на барикадата са куп неграмотни родители с огромни претенции. Като майка ме е срам от това.

# 38
  • Мнения: 10
Да, свян винаги трябва да има Laughing

# 39
  • Мнения: 2 899
Да, свян винаги трябва да има Laughing


И е добре да го имат всички. И първо да гледат в своята чинийка, а после да коментират съседните. Преставам да се занимавам с тази тема, която всъщност доста се измести. Ти явно се разтоварваш заяждайки се и избиваш комплекси. Лека вечер.

# 40
  • Мнения: 10
Време беше и аз да пожелая лека вечер! В доста чинийки сте бръкнали, докато ни поучите ние да не бъркаме. Успех с лечението на комплексите!

# 41
# 42
# 43
  • Мнения: 10
Много жалко. Защото всеки пише - знае или не - какви са условията в училищата. Това гради лош имидж и стоят чиновниците и си измислят реформи - козметични, но вредящи на децата най-вече. Хора бъркат профилите Хореография с Хуманитарен и коментират приема на децата ни, без да знаят общите условия на кандидатстване. Така обиждат труда на хлапетата, на свестните учители и на училището като цяло. Много жалко. После къде било нивото...
Ами в лошите ни души е!

# 44
  • Мнения: 844
 newsm10
Много жалко. Защото всеки пише - знае или не - какви са условията в училищата. Това гради лош имидж и стоят чиновниците и си измислят реформи - козметични, но вредящи на децата най-вече. Хора бъркат профилите Хореография с Хуманитарен и коментират приема на децата ни, без да знаят общите условия на кандидатстване. Така обиждат труда на хлапетата, на свестните учители и на училището като цяло. Много жалко. После къде било нивото...
Ами в лошите ни души е!

Общи условия

Активация на акаунт