На море в Турция - тема 15

  • 134 950
  • 742
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: X
Galactic Voyager сигурно е така... но си заслужават малко стрес от КЗП. И тяхното поведение е некоректно и си заслужават жалбата. Ако са коректни ще приемат нагледните доказателства и ще насочат собствените си усилия към хотела. Да не говорим, че се съмнявам дали и техния представител би подписал протокола.

# 616
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 469
Galactic Voyager сигурно е така... но си заслужават малко стрес от КЗП. И тяхното поведение е некоректно и си заслужават жалбата. Ако са коректни ще приемат нагледните доказателства и ще насочат собствените си усилия към хотела. Да не говорим, че се съмнявам дали и техния представител би подписал протокола.

За съжаление жалбата трябва да е по канален ред първо към агента продал пакета /доколкото разбрах приятели на ИЛИ/, от там към Тез тур чак. А най-вероятно тъй като няма нарушение на договора, няма и протокол, нищо няма да предприемат. Представителите са там за да защитават интересите на клиента, а не на хотела. И ако хотелът откаже на клиента, на туроператора трудно.  ще го направи. Напълно възможно е колегата на място да не си е свършил работата, ама там има цял офис обслужващ, лично аз щях да ги взривя направо.

# 617
  • Мнения: 1 726
Сега прочетох информацията на Тез тур за хотела и там пише ВНИМАНИЕ: На деца до 12 г. хотелът не предоставя хавлии! Дали тази информация е стара или е скоро добавена?

# 618
  • Sofia
  • Мнения: 1 195
За децата аз не съм и търсила хавлии... не бихте си избърсали детето с тяхните  Stop исках само чист чаршаф
С болно дете и още една кака, дето я пазя да не прихване и тя изобщо не съм и мислила да се разправям с ТО на място, достатъчни ми бяха всички останали разправии с тях, само за жизненоважните неща тогава, и пълната липса на желание да ни помогнат по някакъв начин. До рецепцията имаше постоянно хора на тезтур, които така и не ми помогнаха за абсолютно нищо.
Толкова гадно се държаха там и хотелиерите и хората на тезтур, че изобщо не ме учудва реакцията им тук. Просто така за всеки случай пуснах оплакването...

# 619
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 469
За децата аз не съм и търсила хавлии... не бихте си избърсали детето с тяхните  Stop исках само чист чаршаф
С болно дете и още една кака, дето я пазя да не прихване и тя изобщо не съм и мислила да се разправям с ТО на място, достатъчни ми бяха всички останали разправии с тях, само за жизненоважните неща тогава, и пълната липса на желание да ни помогнат по някакъв начин. До рецепцията имаше постоянно хора на тезтур, които така и не ми помогнаха за абсолютно нищо.
Толкова гадно се държаха там и хотелиерите и хората на тезтур, че изобщо не ме учудва реакцията им тук. Просто така за всеки случай пуснах оплакването...

Права сте естествено, то като е болно дете, едва ли мислим за другите неща....Чисто човешки отношението е било скапано. Peace

# 620
  • София
  • Мнения: 1 372
Или, напиши, моля те името на агенцията, която ти продаде пакета от Тез тур - редно е да знаем и ние кой продава отвратителни хотели на баснословни цени без предупреждение за наличните условия! Не е зле и името на служителката, която ти е препоръчала подобна дупка!
Потресена съм! И иде реч за семейство с малки деца.... ooooh!

# 621
  • Мнения: 247
И аз смятам, че трябва да се подаде оплакване персонално срещу служителя на ТО, който е препоръчал този хотел на тази цена, за подвеждане на клиента и невярна информация. Шефовете на ТО сигурно ще си защитават служителите, защото и те печелят, но колкото повече шум се вдига, толкова по-голям ще бъде отлива на клиенти. Имената на ТО и служителя трябва да се публикуват с големи букви в този форум /и не само тук/, защото това си у умишлена заблуда.

# 622
  • Мнения: 198
Или,
съчувствам ти за неприятните преживявания .Фактът, че и детето ти е било в болница в резултат на неспазване на хиг.правила, ти дава допълнителни аргументи.
В цялата история обаче  има нещо нелогично.Как така трябвало да се пише жалба по каналния ред?Т.е.жалваш се от когото си недоволен пред него ...
Съветвам те да пишеш до КЗП, МИЕТ, да си наемеш адвокат и незабавно да заведеш дело.Доказателствата ги имаш.
Аз съм икономист, но съм длъжна да ти припомня основните принципи на римското право,сред които и "Комуто ползите, нему и вредите." Валидни са и до днес.
Не им се давай, щом има разминаване между оферираното и предложеното -действай веднага.

# 623
  • Мнения: 13
milkuz,може ли малко снимки! Praynig

Сега нямам време, при първа възможност ще кача.  Peace

# 624
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 469
Или,
съчувствам ти за неприятните преживявания .Фактът, че и детето ти е било в болница в резултат на неспазване на хиг.правила, ти дава допълнителни аргументи.
В цялата история обаче  има нещо нелогично.Как така трябвало да се пише жалба по каналния ред?Т.е.жалваш се от когото си недоволен пред него ...
Съветвам те да пишеш до КЗП, МИЕТ, да си наемеш адвокат и незабавно да заведеш дело.Доказателствата ги имаш.
Аз съм икономист, но съм длъжна да ти припомня основните принципи на римското право,сред които и "Комуто ползите, нему и вредите." Валидни са и до днес.
Не им се давай, щом има разминаване между оферираното и предложеното -действай веднага.

То там е работата, описанието е коректно. Но има други неща, които не се описват - например обслужване, качество и т.н.

# 625
  • Мнения: 198
Galactic Voyager ,
Би ли пояснила какво имаш предвид казвайки"описанието е коректно"?

# 626
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 469
Galactic Voyager ,
Би ли пояснила какво имаш предвид казвайки"описанието е коректно"?

Ето го описанието http://www.teztour.bg/hotel.php?id=225. Ако нещо в това описание е липсвало, да, жалбата би следвало да се разгледа и клиента да се обезщети. Случвало ми се е в описанието да пише, че чадър и шезлонг са безплатни, а те да не са. Срещу представените касови бележки платената на място сума бе възстановена. В случая оплакването е от по-съществения, за съжаление по-трудно доказуем фактор качество на обслужване /тук включвам чистота, персонал, храна/. Точно за да се информираме за тези неща следим трипадвайзор, холидей чек и т.н..

"Некоректно" би било описание, ако пише, че има 15 ресторанта, а е само 1 например. Ако ИЛИ оспори нещо от написаното в описанието, което е липсвало на място - жалбата ще е основателна.

Не оправдавам хотела, нито колегата на място - за мен те са основните виновници, тъй като е нечовешко да гледаш болно дете и да не съдействаш по никакъв начин. Не оправдавам и колегата ТО, който е продал пакета, защото не си е направил труда да провери, какво се случва в хотела тази година. Смятам, че жалбата обаче няма да бъде уважена.
Надявам се, че съм била ясна и че съм успяла да обясня, какво имам предвид.


# 627
  • Мнения: 198
Galactic Voyager,
съвсем ясна си.
Относно това какво е липсвало от предварително обявените условия, редно е потребителката да сравни и се произнесе.Това не е работа на форума.
Що се отнася до качеството на услугите, тук действат ясни стандарти,които указват безпрекословно какво е задължително да предлага един хотел като  условия, хигиена, разнообарзие на храна и т.н според категоризацията му т.е. всяко отклонение/липса  от нормите за съответните звезди  е лесно установимо и доказуемо нарушение.
Апелирам да не плачем повече на рамото на Или , а да и съдействаме да защити очевидно нарушените си права, за което има пълно основание.

# 628
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 469
Galactic Voyager,
съвсем ясна си.
Относно това какво е липсвало от предварително обявените условия, редно е потребителката да сравни и се произнесе.Това не е работа на форума.
Що се отнася до качеството на услугите, тук действат ясни стандарти,които указват безпрекословно какво е задължително да предлага един хотел като  условия, хигиена, разнообарзие на храна и т.н според категоризацията му т.е. всяко отклонение/липса  от нормите за съответните звезди  е лесно установимо и доказуемо нарушение.
Апелирам да не плачем повече на рамото на Или , а да и съдействаме да защити очевидно нарушените си права, за което има пълно основание.

Там е проблемът, че точно за качеството няма такива твърди стандарти. Всички ще се съгласите, че от 5 до 5 звезди разликата може да е от небето до земята.
Категоризацията определя изискванията спрямо материалната база най-вече. Peace

# 629
  • Sofia
  • Мнения: 1 195
виждам едно нещо, което липсваше със сигурност:

почистване на стаята - всеки ден
смяна на спалното бельо - 3 пъти седмично

а това е направо смехотворно
Голяма, добре поддържана зелена територия, в близост до цитрусов парк. Семпли, уютни стаи, добро обслужване. Подходящ за спокоен семеен отдих с деца.

няма как да го докажа разбира се, освен това вече минаха 7 дни, които им бяха срока за жалба ХАХА другата клауза в договора, с която си връзват гащите.
Искам просто да информирам възможно най-много хора да не допускат моята грешка. Ходете само на проверени места, особено ако сте с малки деца.

Общи условия

Активация на акаунт