От Франция до България - превоз на покупките ни (4)

  • 41 312
  • 750
  •   1
Отговори
# 615
  • София
  • Мнения: 37 655
Здравейте писах в темата за редут, но там ме посъветваха да пиша тук!

Може ли да ми кажете как изглежда колисимо номерът? Имам поръчка от 13.07, за която нищо не знам. Не ми пратиха такъв номер, а посредника СД отказва да ми съдейства и да си провери в
 склада във Франция. В суивито ми поръчката стои на четвърта стъпка и пише това :

Colis nє 20112105480876 prйparй le 03/08/2011 Livraison prйvue а l'adresse de livraison choisie а partir du 01/08/2011
Възможно ли е толкова да ми я забавят? Разочаровах се от този посредник! Когато правех поръчката прочетох общите им условия и видях че пращат имейл като я получат, а сега не само, че не съм получила такъв , ами и усещам нотка на раздразнение от тяхна страна. Ми то с български пощи пристигаха по - бързо навремето!

Не, че е определящо, но на коя стъпка ти е поръчката?/Какъв е статуса и?
Иначе-да, може да я забавят....
Но...чак пък толкова...
Цитат
Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Слънчогледка  bouquet

# 616
  • Къде ли не
  • Мнения: 811
Ms.Gorgeous, това което цитираш съм го прочела многократно, а отговорът на въпросът ти е в поста ми. Simple Smile

# 617
  • София
  • Мнения: 9 517
Ms.Gorgeous, това което цитираш съм го прочела многократно, а отговорът на въпросът ти е в поста ми. Simple Smile
не известяват СД като получат пратките във Франция. Ето тук го пише
http://smartdelivery.org/bg/novini/vazhna-informatziya.48.html

иначе номерът за проследяване (колисимо) Ларедут го пращат само по пощата и е нещо от сорта

VOTRE COMMANDE


Votre numéro de client : 00000000000000
Votre numéro de commande : 0000000000
Chère Madame,
Je suis heureux de vous annoncer que ce 20 juillet 2011 nous avons expédié votrecolis sous le numéro Colissimo suivant : 8G43887474779.
Vous pourrez suivre dès demain votre Colissimo sur www.laredoute.fr.frdepuis l'onglet "suivre mes commandes"
Merci de votre confiance et à très bientôt !Cordialement.Guillaume SURMONTRelation Clients
 
   

# 618
  • Къде ли не
  • Мнения: 811
Дзвер, благодаря за нагледния пример!  newsm51 Точно това исках да видя, за да съм сигурна, че нямам такова писмо в пощата.
А за имейла, да, сега е така, но когато поръчвах не бяха решили да си правят ремонт на склада, и правилата бяха други! Опитвам се да следя темите, макар, че имам само една поръчка след промените и едва ли ще повторя, и си спомням, че много хора не са получили такъв номер или поръ4ката им стои на 4 стъпка, а си получават нещата. В последният си имей СД твърдят, че ако нямам такъв номер, значи поръчката ми не била пратена!

# 619
  • София
  • Мнения: 9 517
ами - аз на твое място щях да питам Ларедут  Peace

# 620
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 230
Тедичка аз чакам поръчка от 07.07. със СД.
Днес получих от тях следния мейл:
"Здравейте,
Вчера наш служител от френския ни офис взе следните пратки:
N° colis : ..., ..., ..., ... и ...
N° Client : ...
с тегло : ..., ..., ...,... и ...
Сигурно сте запознати с нашите условия, но все пак ще ви напомним, че тази услуга се заплаща допълнително( +2 евро).
Пратките ще бъдат изпратени към България със следващия ни курс.
Благодарим Ви за доверието и Ви желаем приятен ден!"

Последна редакция: пт, 19 авг 2011, 18:02 от ДейзиГ

# 621
  • София
  • Мнения: 1 225
ДейзиГ,кое се заплаща ?Нали само от пункт ,ако я вземат се заплаща 2Е?!

# 622
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 230
ДейзиГ,кое се заплаща ?Нали само от пункт ,ако я вземат се заплаща 2Е?!

Точно така. Взели са ми тези поръчки от пункт, защото не са били на адреса при доставката.
Питах ги дали ще ми искат по 2 евро на поръчка или общо за всичките, но отговор нямам.
Моята поръчка от 21.07 си взех от курса на 01.08. на СД

# 623
  • София
  • Мнения: 2 296
Според мен вината не е на СД, а на сайта. Явно съвсем са го подкарали отпускарски и ларедуци и пощенските служители... #Cussing out
Доста французойки се оплакват от Лр... пращат поръчките им на другия край на Франция... Sick

# 624
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 230
Възможно е, но първо получих мейл от Ларедут, че не е имало човек на адреса за доставка.
При запитване до СД, отговора беше, че могат да я вземат от пунк срещу 2 евро след 17.08.
Нищо повече за неосъществената доставка. Доколкото помня имаше съобщение от тях, че пратките ще се задържат в пощата и след това ще ги получавам както обикновенно.

# 625
  • София
  • Мнения: 2 296
Явно "препъни камъчето" е по трасето от сайта до пощата и от там до адреса на превозвача.
Защото и при Франсето чета, че има върнати поръчки.
Няма как да е вината в превозвача, по простата причина, че пратките по време на ремонта на СД и смяната на адреса на Франсето са пристигали в пощенски клон или склад, или каквото е там...
Те не са пристигали на адрес, за да упрекваме превозвача, че не е имало никой на адреса.
И от там идват недоразуменията и върнатите поръчки.
И моето мнение, че вината за тези върнати поръчки е изцяло "френска"  Mr. Green

# 626
  • Мнения: 42
Не съм поръчвала от известно време, но се старая да следя темата и понеже не видях коментари, които да ми помогнат ...  Embarassed
Ето какъв е проблемът ми: оформих си поръчката, въведох кода и съответно коригирах адреса на доставчика, според инструкциите, но нямам опция Colissimo suivi 24h, а само  Relais colis и A domisile. Проверих си артикулите в кошницата, всички са налични в рамките на 24 часа. Та въпросът ми е дали пропускам нещо или вече разполагаме само с два варианта на доставка до адрес във Франция и ще трябва да избера A domisile?
  bouquet

# 627
  • София
  • Мнения: 1 225
Новини // Магазин Max Life преустановява работа със Smart Delivery

Поради липса на място за складиране и забавяне  на една част от клиентите с взимането на пратките, магазин Max Life преустановява дейност с пратки на Smart Delivery.

Всички пратки от направени заявки до този момент - 20.08.2011г 12:00ч, ще могат да се вземат от Max Life в определени дни и часове от седмицата, които ще бъдат обявявани допълнително на нашия сайт и по имейл за всеки курс. Пратките от определен курс ще могат да се вземат само в рамките на работната седмица и в обявените дни за тази дейност, публикувани на тази страница:

http://smartdelivery.org/bg/route66.html

Пратки, които не са взети в рамките на работната седмица, ще бъдат пренасочвани към офиса в Дружба 2, бл. 227, Фото „Синьора” или могат да се изпратят по куриер.

http://smartdelivery.org/bg/novini/magazin-max-life-preustanovya … -delivery.51.html

# 628
  • Къде ли не
  • Мнения: 811
Дзвер, благодаря за съвета! Ще почакам следващия курс на СД, който идея нямам кога е, и ако и тогава няма нищо за мен, ще им пиша.
Сега виждам, че Тедичка е пуснала инфо което още повече ме отказва от СД.

# 629
  • Мнения: 217
Информaция за курсовете на Smart Delivery

 
 
Плануван курс за  22.08.2011г - планувана дата за пристигане 26.08.2011г

Общи условия

Активация на акаунт