От Франция до България - превоз на покупките ни (4)

  • 41 207
  • 750
  •   1
Отговори
# 645
  • Пловдив
  • Мнения: 1 158
Да споделя какво стана с моята загубена поръчка дето нямаше следа нито в Франсето бг нито в Еконт от нея
Случайно си видях в спама че на 03.08 имам съобщение че са я пуснали по Еконт и препратих имейла обратно на франсето бг , които най накрая откриха номера с който са я дали в Еконт и по него излезна някаква обикновена пощенска пратка , а не колет на който никъде не пише моите имена , а седи дамо фактурата от Ла редут на която са данните на получателката - представителка на Франсето бг в Франция.............. и естествено Еконт по моето име нищо не откриват защото тези пощенски пратки са само по номера ........... абе ужас
За сведение предните пратки ми бяха като колет на мое име и ги получавах в районния клон на Еконт а не в централния , който в Пловдив е на ново ужасно място едвам го открих.
На адреса който са обявили всъщност е фабрика за обувки Фадо , а те са в една пресечка от зад дето посмъртно не можеш да я откриеш ако някой от района не ти обясни

# 646
  • Мнения: 247
Здравейте за първи път пазарувам чрез превозвач, интересува ме при направени две поръчки в един и същи ден от два акаунта една на мое име и една на съпруга ми поръчките като две отделни ли ще ми дойдат или ще ги обединят при положение че за получател от офиса на СД съм посочила моето име и адрес.Трябва ли да им пиша?

# 647
  • София
  • Мнения: 1 225
Здравейте за първи път пазарувам чрез превозвач, интересува ме при направени две поръчки в един и същи ден от два акаунта една на мое име и една на съпруга ми поръчките като две отделни ли ще ми дойдат или ще ги обединят при положение че за получател от офиса на СД съм посочила моето име и адрес.Трябва ли да им пиша?

Зависи кога ЛР ще благоволи да ги изпрати. Peace

# 648
  • Мнения: 277
Момичета вече не пишат ли в сайта на Франсето.бг за пристигнали пратки на френски адрес всеки ден.

# 649
  • Мнения: 106
Преди бях редовна ,но от както направиха промените не съм пазарувала ,сега опитвам ,но не ми приема картата ,става ли с бг карта до френски адрес или нещо не правя както трябва?????Поръчвала съм и преди с тази карта без проблеми на ДСК е
Използвам карта на същата банка- приема се от сайта без проблем.
Аз също не бях поръчвала от март, т.е. малко преди промените я ползвах за последно.
Пуснах поръчка до френски адрес в края на юли и платих с тази карта.
Дори използвах код за БД- всичко мина без усложнения.
Получих поръчката през Смарт отдавна- също без проблеми или забавяне.
Понякога сайтът на самата банка е бавен или има друг проблем- опитайте отново.
Лично аз поръчвам основно вечер Simple Smile

# 650
  • Мнения: 547
Момичета вече не пишат ли в сайта на Франсето.бг за пристигнали пратки на френски адрес всеки ден.
И аз имам две пристигнали пратки на адреса им в понеделник(това според colissimo.fr), но предполагам, че след ваканцията са затрупани с работа и обновяването на сайта е забавено Peace

# 651
  • Пловдив
  • Мнения: 2 103
Пловдивчанки, кой превозвач ползвате? Има ли изобщо значение, май нито един няма офис в Пловди. newsm78

# 652
  • София
  • Мнения: 1 225
Пловдивчанки, кой превозвач ползвате? Има ли изобщо значение, май нито един няма офис в Пловди. newsm78

Посредниците нямат офис в Пловдив. Peace

# 653
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
франстубг ползвам от началото

# 654
  • Пловдив
  • Мнения: 2 103
франстубг ползвам от началото

И аз реших да ползвам тях, но скрийншотовете в сайта с настройките на акаунта не работят и не мога да се ориентирам къде какво да пиша. Моля ако някой пази снимките като файлове да ми помогне. Пощата ми е poliass@abv.bg Извинявам се за отклонението.

# 655
  • София
  • Мнения: 6 103
Имам e-mail от СД ,че имам пратка ,която пътува в сегашния им курс.Изненадаха ме.Сега ако не ги обратотват няколко дни,ще ме изненадат още повече.  Mr. Green

# 656
  • Мнения: 13
франстубг ползвам от началото

И аз реших да ползвам тях, но скрийншотовете в сайта с настройките на акаунта не работят и не мога да се ориентирам къде какво да пиша. Моля ако някой пази снимките като файлове да ми помогне. Пощата ми е poliass@abv.bg Извинявам се за отклонението.

От тук дали успяваш да ги видиш  .....  http://www.facebook.com/photo.php?fbid=255135521181519&set=pu.208739925821079&type=1&theater   и http://www.facebook.com/photo.php?fbid=255144957847242&set=p … ype=1&theater

Относно мрънкането ми отпреди две седмици за необединени поръчки, пътуващи в един курс и таксувани по отделно през СД, днес получих отговор от тях за възстановяване на сумата, както и предложение за следваща безплатна доставка /от последното няма да се възползвам, защото ценя  този жест от тяхна страна.......... /. Сметнах, че съм длъжна да  напиша това.

# 657
  • София
  • Мнения: 1 225
И аз имам мейл с дължимите суми,но поръчката от 21.07. продължава да липсва. Sad

# 658
  • Мнения: 383
Имам e-mail от СД ,че имам пратка ,която пътува в сегашния им курс.Изненадаха ме.Сега ако не ги обратотват няколко дни,ще ме изненадат още повече.  Mr. Green
И аз имам такъв мейл. Обаче това ми е първа поръчка с тях и не знам как да го тълкувам:
1. Курсът още пътува и ще пристигне в петък, след това ще ги обработват още няколко дни и чак другата седмица ще си ги вземаме Tired;
2. Пристигнали са и до петък ще можем да си я вземем от избрания пунк (на това се надявам и затова така си го тълкувам Laughing ) или
3. Няма тълкувание  newsm78

Моля, който има опит със СД да сподели  Praynig

# 659
  • Пловдив
  • Мнения: 2 103
stokrini, благодаря ти!  Hug

Общи условия

Активация на акаунт