От Франция до България - превоз на покупките ни (4)

  • 41 256
  • 750
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 383
Хайде и аз да ги похваля СД, стига съм критикувала само Whistling
Имах пратка с последния им курс, която ми трябваше за уикенда и в четвъртък им се обадих да ги помоля за спешно обработване, за да мога в събота да я взема. В петък късно вечерта ми писаха съобщение, че пратката ми е в пункта и мога да я взема както съм пожелала. Похвала за усилията и желанието да удовлетворят прищевките на клиентите си  Mr. Green Peace

# 691
  • Мнения: 1 810
Вместо запис  Peace
В събота си взех 2 малки поръчки от офиса на франсетубг. Бяха с дати 10.08. и 12.08., от ларедута  Simple Smile

# 692
  • Мнения: 784
Пуснах няколко мейла на Смарт Деливъри с бланки за направени поръчки, но нямам никакво потвърждение от тях.
Има ли някаква промяна на практиката им да потвърждават приетата поръчка или да считам, че не са ми получили заявките?

# 693
  • Мнения: 870
Пак да се оплача, нямам никакво инфо от Petit Soleil. Имам поръчка чрез тях от 19.07. Писах им на 25.08 и никакъв отговор, на сайта им също няма актуална информация  #2gunfire

# 694
  • София
  • Мнения: 48
момичета, когато  искате Смарт Деливъри да вземат ваша поръчка от пункт във Франзия, каква бланка попълвате.  Нещо не мога да се ориентирам, писах им мейл, а не отговарят вече четвърти ден....

# 695
  • София
  • Мнения: 9 517
Пуснах няколко мейла на Смарт Деливъри с бланки за направени поръчки, но нямам никакво потвърждение от тях.
Има ли някаква промяна на практиката им да потвърждават приетата поръчка или да считам, че не са ми получили заявките?
как пращаш заявката? ако е по мейл, имаше съобщение в СД
Попълване на заявка
 

Във връзка с опимицазията на процеса и предстоящите нововъведения в системата на Smart Delivery, учтиво молим нашите клиенти да попълват само онлайн бланката за заявка. Всички бланки, които до сега бяха попълвани в word файл, няма да могат да бъдат обработени от 15.07.2011г.




--------------------------------------------------------------------------------

# 696
  • Мнения: 784
Пуснах няколко мейла на Смарт Деливъри с бланки за направени поръчки, но нямам никакво потвърждение от тях.
Има ли някаква промяна на практиката им да потвърждават приетата поръчка или да считам, че не са ми получили заявките?
как пращаш заявката? ако е по мейл, имаше съобщение в СД
Попълване на заявка
 

Във връзка с опимицазията на процеса и предстоящите нововъведения в системата на Smart Delivery, учтиво молим нашите клиенти да попълват само онлайн бланката за заявка. Всички бланки, които до сега бяха попълвани в word файл, няма да могат да бъдат обработени от 15.07.2011г.


--------------------------------------------------------------------------------

Благодаря ти много, точно такава е работата. От месец не съм пускала и хем се оглеждах за някакви новости из сайта им, ама това не съм го видяла!
  bouquet

# 697
  • Мнения: 190
Да попитам и тук какво означава когато статуса на поръчката е  Mes retours?
Адресът на куриера ми е правилен, а колисимото показва, че поръчката се е върнала при куриера, а статуса на поръчката ми е "Mes retours"  #Crazy. Трета поръчка все нещо се обърква   ooooh!.

# 698
  • Варна
  • Мнения: 187
А кога се очаква да има вести за следващия курс на франсето? Чудя се дали пратката ми ще е там.... newsm78

# 699
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 230
момичета, когато  искате Смарт Деливъри да вземат ваша поръчка от пункт във Франзия, каква бланка попълвате.  Нещо не мога да се ориентирам, писах им мейл, а не отговарят вече четвърти ден....

Аз им препратих мейла, с който ми съобщават че поръчката трябва да се вземе от пунк. След това от СД ме уведомиха, кога са я взели и колко им дължа за услугата

# 700
  • Мнения: 1 666
Франстубг имаха ли практика да обединяват поръчки? Защото пуснах в неделя поръчка до техния адрес, вчера видях, че ми е разделена на две, а са само две дрешки....

# 701
  • пловдив
  • Мнения: 30
А кога се очаква да има вести за следващия курс на франсето? Чудя се дали пратката ми ще е там.... newsm78
и аз така,писах им и във фейсбук,но не ми отговориха и на сайта нямат информация

# 702
  • Мнения: 876
Франстубг имаха ли практика да обединяват поръчки? Защото пуснах в неделя поръчка до техния адрес, вчера видях, че ми е разделена на две, а са само две дрешки....
обединяват ги,да  Peace затова искат акаунтите ни да са с един и същ получател.

# 703
  • пловдив
  • Мнения: 30
Бихте ли ми казали какво означава това като си проверявам в colissimo  ми излиза това,понеже ми е за първи път и незнам какво означава
votre colis est arrive sur son de distribution - така ми излиза на 3 от поръчките, а на другите две така: votre colis est arrive
затова малко се обърках

# 704
  • Мнения: 876
Момичета, имам  неполучена пратка от 12,07 на стария адрес на франсето,която ларедутци забавиха.сега в последния курс на франсето от стария  я нямаше.писах на ларедут а те ми отговарят така:
Dear Madam,

You are concerned as regards the parcel n° 208 4905227 you have not received.

It was shipped on July 29th.

You will receive it probably by the end of this weed. Thank you for your patience.

Regards.     
       
  Je reste а votre disposition, M B, pour tout renseignement complйmentaire. моля дайте съвет какво да правя,защото сумата не е малка  Praynig
     

Общи условия

Активация на акаунт