Грабо Малдиви ИЗМАМА

  • 60 522
  • 282
  •   1
Отговори
# 15
  • тук-там
  • Мнения: 4 269
Добре, де на мен ми е интересно тези сайтове нямат ли някакви застраховки...за пропуснати ползи, за вреда от трети лица..., професионална небрежност и т.н.
Иначе много глупаво според мен да обещаеш нещо на някого, да ти платят, ама изпълнението да не зависи от теб... newsm78

Винаги съм си мислела, че договора за покупка е тристранен.

# 16
  • Пловдив
  • Мнения: 78
Ами, какво да ти кажа?!

Те са си посредник - и трябва да си носят кръста. не знам да има такива договори, има договори между фирмата, която предлага услугата и сайта, обаче  ... явно нещо не е съвсем изпипано и негативите ще останат в посредника.

А Еврохолидейз уж е сигурно име, пък?!
А за обещанието - чела съм им представянето - това е все едно да се сърдиш на телевизията или радиото, че ти пускат реклама на разни неща и те подканват да си ги купиш. Само дето при интернет нещата има опция да го направиш директно през сайта им и така те знаят колко точно парички да получат от всеки "кликнал" на рекламката.

То това е и начинът на реклама в интернет де - единият от начините. Рекламодателят заплаща на направен "клик". Или пък заплаща на "брой показвания на рекламата". Обаче всеки метод си има плюсове и минуси.

# 17
  • Мнения: 21
По принцип всеки такъв бизнес ( международна практика) трябва да има т.нар. Public Liability застраховка ( това е нещо като Гражданска отговорност, ако навредиш на трето лице). В БГ обаче нещата са толкова объркани, а и имайки известен опит със "застрахователните" компании в БГ - в кавички защото това са пълни мошенници във 99.9 % от случаите - никой застраховател у нас няма да застрахова един бизнес срещу измама от друг бизнес. За тези случаи помагат само личните застраховки за пътуване, където има условие за покритие в случай на фалит на туроператора ( А има ли такива в БГ??? ). Иначе това дори не е force majeure... T.е остава да чакате от сайта да ви възстановят парите - по международните стандарти ( освен ако не пише нещо друго в условията им при закопуването на ваучера), т.нар. liability ( отговорността) е тяхна и принципно "договорът" е между вас и Грабо.

П.С. - В Европа принципно има и закон за "некоректно рекламиране", така, че трябва ако има такъв момент да проверите доколко това е валидно в случая.

За който разбира английски - ето ги общите правила за лаици ( това не е цитат от закона, а общи пояснения):
http://ec.europa.eu/consumers/cons_info/10principles/en.pdf

Последна редакция: сб, 06 авг 2011, 15:57 от Pip88

# 18
  • Мнения: 69
....и принципно "договорът" е между вас и Грабо.
Е,да ама не  Confused
4). Потребителят-купувач, след запознаване с Общите условия и текстът на договорът за покупко продажба, би следвало да е наясно, че договорът за покупко продажба се сключва не със собственика на сайта, а с изрично упоменато трето лице, което също е потребител – промотиращ търговец използващ предоставената електронна платформа за групово пазаруване и промотиране на оферираните от него стоки/услуги.

"Грабо Медия" ООД единствено и само поддържа интернет сайта Grabo.bg, като НЕ носи отговорност при следните случаи:

- За вреди, причинени от некоректно поведение на трети лица, промотиращи чрез интернет сайта, собственост на "Грабо Медия" ООД, или трети лица, подизпълнители в сайта Grabo.bg;
 
- За евентуални недостатъци и/или друга рекламационна отговорност по отношение на стоките, закупени от потребителя чрез сайта, както и ако условия или цени в оферти обявени във сайта от промотиращи търговци, се окажат грешни или подвеждащи;
 
- За нарушаване на авторските и сродни права чрез позиционирането на материали, обект на тези права, предоставени от трети лица, промотиращи чрез интернет сайта, собственост на "Грабо Медия" ООД.;
 
- За вреди причинени от други сайтове, достъпни чрез препратки/банери, поставени на настоящия сайт;

- За всички вреди, причинени на потребителите при предоставяне на услугата, с изключение на умишлено причинени вреди (от служители на "Грабо Медия" ООД);
 
- Ако потребителят си забрави акаунта логнат на компютър или по какъвто и да било друг начин разреши и/или допусне да бъде ползван от трети лица, злоупотребили с регистрацията му;
 
- За вредите, настъпили при липса или прекъсване на достъпността до интернет сайта Grabo.bg, независещи от екипа на същия.

# 19
  • Мнения: 21
Ами Мишани - тогава освен да кажа "Честито на печелившите!" - друго не остава. Аз лично не ползвам тези сайтове и затова не съм им чела общите условия, но живота ме е научил да чета ситния шрифт на всеки документ, защото там обикновено е уловката. Лично за себе си при подобни условия за ползване на сайта аз и игла не бих си купила от тях.

# 20
  • Мнения: 10
Хората от Грабо можеха да ми кажат "Оправяй се", но - не. Те ме потърсиха и ми обясниха, какво точно мислят да правят, и че ще съдействат с всички сили за да се оправят нещата. Те наистина работят. Тези от Еврохолидейз обаче гушнаха парите и ... чакай малко! И сега пострадалите сме ние потребителите и Грабо. Все пак правиш някакви планове и сега изведнъж всичко пропада. А на хората от Грабо все пак това им е бизнеса, който също пострада в случая.
А тези от Еврохолидейз просто нямам какво да кажа. Ако бяха направили тази почивка реалност може би щяха да спечелят много повече пари. Защото доволните клиенти винаги се връщат.

# 21
  • Мнения: 119
30 % от цената на този ваучер не е съвсем нищо.


Не казвам разбира се , че Грабо трябва да възстановят сумата и то си го пише ясно в общите условия каква е тяхната отговорност.
Надявам се в случая  да проявят активност по казуса , както явно и правят.


Последна редакция: сб, 06 авг 2011, 20:15 от mallkata

# 22
  • София
  • Мнения: 7 990
Погледнах фирма Еврохолидейс в Търговския регистър. Там като адрес е представен бул. Пушкин 30.
Защо не пробвате направо да отидете там?
Най-интересното е, че като управител е посочена Наалян Хаджи Недим Генджева, която е възможно да има родствена връзка с небезизвестните баща и син Недим Генджеви.
Аз бих се свързала и с Господари на ефира. Ако подозрението ми за родствена връзка се окаже вярно, това ще е много лоша атестация за Недим Генджев младши, който доскоро беше един от заместни-председателите на Комисия за финансов надзор. Та от телевизията може и да се задействат, ако намерят нещо пикантно в историята.
Генджеви от години ги спрягат в какви ли не нарушения и далавери, но май до момента няма нищо доказано..

Последна редакция: сб, 06 авг 2011, 17:30 от милинка

# 23
  • Мнения: 69
Е,не виждам голямо намаление.
Седем нощувки в двойна стая със закуски в хотел Nikko Bali Resort & Spa ***** за 959лв. Плащате сега 191лв, а останалото до 31-ви Август в офиса на Planet.

Пакетната цена НЕ включва:
• самолетен билет до о-в Бали. Цена на самолетните билети от Истанбул: около 495 евро. Летищни такси: около 228 евро. Маршрут: Istanbul – Doha – Bali – Doha - Istanbul. Авиолинии: QATAR AIRWAYS

Същият хотел на редовна цена от друга агенция:
http://www.hermesholidays.net/specialni_oferti/hotel.html?hid=18 … 4&ohid=190196
 2469 лв.
 Пакетните цени са на човек в двойна стая в евро и включват:
самолетни билети София – о-в Бали - София;
трансфери летище – хотел – летище на Бали;
7 нощувки със закуски в хотел по избор на острова;
2 целодневни екскурзии на о-в Бали;
1 полудневна екскурзия на о-в Бали;
туристическа медицинска застраховка;
 
Така като гледам,като си платя билета до Истанбул,ми излиза същото,ако не и повече.И това е от първия сайт,който ми излезе през Гугъл.Ако се разровя повече,сигурно ще намеря по-евтино,още повече,че тогава, когато важи офертата не е в сезона.

# 24
  • Мнения: 0
Здравейте, видях коментара и реших и аз да се включа в темата. Та според мен Грабо не са много виновни, казвам не много, защото като цяло за мен тяхната вина е, че не проверяват предлаганите продукти. А относно екскурзии и почивки в колективните сайтове - моето лично мнение е НИКОГА ОТ ТАМ. Не ми се вярва, а и съм пробвала и останах недоволна, една почивка която по принцип е 100 лв. например да ми я предложат за 30-40 лв. А и те ги предлагат на хиляди хора. Самият факт е недопустим, Или да спрем да купуваме от туристически фирми и да ходим само на колективни почивки? Тогава май ще фалират мисля и агенции и хотели и незнам кой ще пуска тези оферти. А докато това стане ние ще си патим, ниска цена = гаден хотел, лоша храна, намръщен персонал и т.н.

# 25
  • Мнения: 119
Aми за Истанбул доколкото знам работят със същите хотели дето и тия с по-високата цена , така че това не е критерий колко читава е офертата.

# 26
  • Мнения: 4 916
Грабо са имали и други издънки с оферти за почивки. Точно след една такава въведоха нова практика - без коментари към офертите, само въпроси, които подлежат на предварително одобрение. Преди това ги бяха засипали с коментари за проблемни оферти за почивки, със сигурност си спомням една за Хърватия, а имаше и други.

# 27
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731


Живея на Пушкин и до колкото знам такава агенция тук няма, но ще проверя утре.

Доста неприятна история. Добре е, че Грабо съдействат. Те могат да загубят адски много от цялата работа.

Колкото до "промоционалността" на офертите - често е абсолютен майтап и елементарни проверки по сайтовете на агенциите или хотелите го показва.

Последна редакция: сб, 06 авг 2011, 21:18 от Galactic Voyager

# 28
  • Мнения: 119
Извинявам се тогава и ще коригирам постинга !

# 29
  • Мнения: 10
Искам само да уточня че фирмата се казва Еврохолидейз а не Еврохолидейс. В търговския регистър става ясно че тази фирма е работила и преди тази случка да се случи. Първоначално е била на баща и син от Плевен, а в последствие се продава на някакво момче 86 ти набор.

Общи условия

Активация на акаунт