Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 17

  • 55 904
  • 728
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 19
ходих тук днес, да споделя: http://www.napolovina.com/offer.php?id=164&city_id=1. Не съм била на по-приятен педикюр досега. Страшно симпатично момиче. Записах си час и за маникюр. Peace

# 166
  • Мнения: 0
Здравейте, казвам се Весела Георгиева и съм управител на фирма "Балкан Адвенчър". Запозната съм изцяло със случая на тази дама, която изразява недоволството си от наша услуга. Ще си позволя да отговоря и да защитя колегите си от некоректно изнесената информация спрямо нас.

Тази дама е закупила ваучер за приключение - 2 бр. от сайт за колективно пазаруване. Офертата която сайта е побликувал има минимум 10 бр. продадени ваучери за да се изпълни. При изтичане на офертата са продадени 4 бр. От сайта за колективно пазаруване явно са имали питане дали при тази бройка ще се изпълнят ваучерите, защото се обърнаха към мен с този въпрос. Отговорих ако 4 - мата клиента си ползват ваучерите в един уикен - Да ще се изпълнят.

Клиентите с другите 2 бр. си резервираха първи дата 3-4 септември и при обаждането към мен от страна на дамата аз и казах за тази резервация и тя също активира нейните два за тогава. На 29 август първите клиенти отмениха своята резервация - можели само 10 -11 ненадейни промени в личен план. Веднага информирах дамата за тази промяна. В последствие на следващия ден тя ми отговори че те немогат на 10 и 11 и аз предложих да въстановим парите за техните ваучери или да ги заменим с друга услуга ако желаят- помоли ме да изчакам един ден да обсъди със съпруга си. Отговора беше не - искаме да се въстановят парите /на 01 септември/Парите са преведени още същия ден в 14.00 часа, а в 15.00 часа в сайта за колективно пазаруване имат заплаха за мерки по съдебен път ако не се преведат парите - смешно е. Информирам ви, че и 4-те броя ваучери за услугата са анулирани, не само вашите и че вашето отношение е силно некоректно спрямо Балкан Адвенчър. Ние не можем да диктуваме ангажиментите и възможностите на своите клиенти може само да се съобразяваме с тях и да търсим оптимално решение. Още повече купувайки ваучерите вие знаете че при форсмажорни обстоятелства услугата може да не бъде изпълнена - отразено е в сайта за колективно пазаруване.
Искрено се надявам този тон от ваша страна да не продължи. Наш стремеж винаги е бил оптимално доволни клиенти, интересни програми и максимална безопастност - Перфектни ситуации и условия няма имахме желание и 4 бр. ваучери да бъдат изпълнени, но не се случи.

Последна редакция: сб, 03 сеп 2011, 18:45 от Балкан Адвенчър

# 167
  • Мнения: 4 916
А това включване по какъв повод е?

# 168
  • Мнения: 1 082
Argun - По повод преден пост на някой, че не е доволен от тези промени.
Към всички предлагащи услуги чрез такова колективно пазаруване . Тук не нито място за саморазправа с вашите клиенти !!! Това е поредния пост на търговец който се оплаква от клиентите си!!! Спрете се хора не е това начина определено да спечелите повече клиенти! Ужасно е грозно да четеш такива разправи и намеси има едно правилно валидно обаче на запад - Клиента винаги е прав!! Вместо да си извините и бъдете по-любезни вие скачате срещу клиентите си, ами ако не бяха закупили услугата по този начин, а бяха платили пълната стойност дали  ще реагирате така ??!!
Форума не е място за такива  постове, а някой дори стигат до закани!

П.П. И не не съм дамата която имаше проблем с вас! Просто във всяка нова тема има по един такъв търговец който се разправя тук с клиентите си.

# 169
  • Мнения: 4 916
Благодаря, аз уж следя темата, но това съм го пропуснала. Направи ми впечатление (освен грешките в поста, разбира се) репликата за тона на потребителката, а ако е имало нещо по-рязко аз със сигурност щях да запомня.

Значи първо агенцията е поела ангажимент, а после се е отметнала и сега са намерили за уместно да се изясняват по форумите. Не е много умно.

# 170
  • София
  • Мнения: 802
Е, защо... аз пък не виждам нищо рязко в тона нито на клиентката, нито на фирмата. Само дето няма емотикони  Mr. Green

Моето мнение е, че всеки има правото на отговор. И аз поне съм доволна, че има обратна връзка. Това за мен е знак, че търговецът следи отзивите за услугите си. А който се интересува от мнението на клиентите си, търси да повиши качеството си. Нали това искаме ние, клиентите - да бъдем чути Simple Smile

Желая успех и на двете страни, както и да си простят и забравят за лошите емоции  Hug
Радвам се, че парите на клиентката явно са на път и ще чакам да се похвали, когато ги получи  Peace

# 171
  • София
  • Мнения: 39
Argun - По повод преден пост на някой, че не е доволен от тези промени.
Към всички предлагащи услуги чрез такова колективно пазаруване . Тук не нито място за саморазправа с вашите клиенти !!! Това е поредния пост на търговец който се оплаква от клиентите си!!! Спрете се хора не е това начина определено да спечелите повече клиенти! Ужасно е грозно да четеш такива разправи и намеси има едно правилно валидно обаче на запад - Клиента винаги е прав!! Вместо да си извините и бъдете по-любезни вие скачате срещу клиентите си, ами ако не бяха закупили услугата по този начин, а бяха платили пълната стойност дали  ще реагирате така ??!!
Форума не е място за такива  постове, а някой дори стигат до закани!

П.П. И не не съм дамата която имаше проблем с вас! Просто във всяка нова тема има по един такъв търговец който се разправя тук с клиентите си.  
Не виждам в конкретната ситуация някаква саморазправа, опит за реклама или оплакване от клиентите си от страна на Балкан Адвенчър.
И лично аз не смятам, че не е мястото тук да се защитят след като други пък ги оплюват  и рушат имиджа им реално без основателна причина и  така ние оставаме с убеждението за некоректност от страна на фирмата.
Хубаво е, че споделят и двете страни иначе информацията често е пречупена през крива призма.
Клиента винаги е прав, така е, но...има си и изключения!...

Нямам нищо общо с Балкан Адвенчър, но уважавам истината и коректните отношения, затова си позволих коментара.
Сандалка, абсолютно споделям мнението ти и аз също се радвам на обратната връзка, тъй като и за мен това значи, че търговеца се интересува от клиетните си и мнението им и се опитва да има диалог.
Кое би ви харесало повече: недоволни клиенти от търговци, оплюване, недоволство от услуги  и в замяна...гласове в пустиня???

Последна редакция: сб, 03 сеп 2011, 20:57 от Петифурче

# 172
  • Мнения: 94
Има ли доволни/недоволни от фотоепилацията в студио Милано. Колебая се м/у него и Магнифико

http://napolovina.com/offer.php?id=371

http://myoffer.bg/offers/80-namalenie-za-fotoepilatziya-na-tzyal … -studio-Magnifico

# 173
  • София
  • Мнения: 4 650
Само запис!
Изпуснах промоциите заради отпуската.  Wink

# 174
  • гр.София
  • Мнения: 362
Argun - По повод преден пост на някой, че не е доволен от тези промени.
Към всички предлагащи услуги чрез такова колективно пазаруване . Тук не нито място за саморазправа с вашите клиенти !!! Това е поредния пост на търговец който се оплаква от клиентите си!!! Спрете се хора не е това начина определено да спечелите повече клиенти! Ужасно е грозно да четеш такива разправи и намеси има едно правилно валидно обаче на запад - Клиента винаги е прав!! Вместо да си извините и бъдете по-любезни вие скачате срещу клиентите си, ами ако не бяха закупили услугата по този начин, а бяха платили пълната стойност дали  ще реагирате така ??!!
Форума не е място за такива  постове, а някой дори стигат до закани!

П.П. И не не съм дамата която имаше проблем с вас! Просто във всяка нова тема има по един такъв търговец който се разправя тук с клиентите си. 
Не виждам в конкретната ситуация някаква саморазправа, опит за реклама или оплакване от клиентите си от страна на Балкан Адвенчър.
И лично аз не смятам, че не е мястото тук да се защитят след като други пък ги оплюват  и рушат имиджа им реално без основателна причина и  така ние оставаме с убеждението за некоректност от страна на фирмата.
Хубаво е, че споделят и двете страни иначе информацията често е пречупена през крива призма.
Клиента винаги е прав, така е, но...има си и изключения!...

Нямам нищо общо с Балкан Адвенчър, но уважавам истината и коректните отношения, затова си позволих коментара.
Сандалка, абсолютно споделям мнението ти и аз също се радвам на обратната връзка, тъй като и за мен това значи, че търговеца се интересува от клиетните си и мнението им и се опитва да има диалог.
Кое би ви харесало повече: недоволни клиенти от търговци, оплюване, недоволство от услуги  и в замяна...гласове в пустиня???

Точно така е!!! Винаги има някой, на който да не се угоди. Недоволни - колкото си искаш. Хубаво е, че от фирмата, предлагаща услугата изясняват ситуацията.

В този ред на мисли - 10/10 за х-л Мурсалица, Пампорово.

# 175
  • Мнения: 43
Искам да попитам някой възползвал ли се е от тази оферта и дали знаете нещо за солариумите в това студио - силни ли са, сменяни ли са скоро лампите..?

http://www.lapni.bg/s/773

# 176
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 674
отн. Спирит СПА Студио  Peace да  Peace много е чисто  Peace и в стаята с инфраред също - докато си там - никой не влиза, има душ кабина, пространство ...  Hug еднократни чехли  Peace кърпи ... Peace

# 177
  • Мнения: 9
Някоя от вас холи ли вече в ресторант Ам Гъл?   http://selektor.bg/showoffer.aspx?offerid=17523     Интересува ме дали има градина и дали готвят вкусно?   chef

# 178
  • София
  • Мнения: 627
Споделям използваните вчера ваучери:
1. Мляко NAN - отидох с 2 ваучера - един на мое име и един на името на съпруга ми. Дадоха ми 2 кутии без проблем. Ако бях отишла с 10 ваучера пак нямаше да има проблем Simple Smile
2. Фотоепилация в Боби М - отидох по - рано, а жената пиеше кафе и пушеше цигара. Като ме видя остави кафето и цигарата и въпреки по -ранното ми посещение ме обслужи веднага - 10/10.
3. Масаж в Масажно студио - Magic Hands - хотел Триада. Масажиста беше страхотен - 10/10 Simple Smile)

# 179
  • София
  • Мнения: 1 464
Момичета, много ви благодаря за информацията!
Ще поръчам още днес костенурката от Вегатойс.
  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт