Обслужващия персонал........

  • 25 350
  • 380
  •   1
Отговори
# 345
  • Бургас
  • Мнения: 1 204
Мен ме дразни понякога, че продавачите ме пренебрегват като клиент, за сметка на руснаци в магазина. Да, виждат ги като касички, ама и аз съм там с парите си и много вероятно аз също да купя нещо, пък и не е задължително да купувам. Но, уви, наобикалят ги всичките 2-3 продавачки, започват да ги омайват, аз стоя и чакам, .. и пак чакам, с надежда да ме забележат и да ми обърнат внимание, но уви ... обаждам се "извинете, може ли за момент"  Whistling .... все едно на шапката си говоря... ами излизам и повече там не се връщам  Peace

# 346
  • Мнения: 5 710
В Икеа имат много премерен брой служители , които са на разположение зад разни гишенца-островчета. Понеже прекарвам често времето си в този магазин ми е правило впечатление, че са само привидно невидими. Аз досега нямам спомен да ми се е налагало да питам нещо ( т.к всичко е доста ясно описано), дори на касата минавам през бързи каси, където сама минавам покупките през четец, плащане и т.н.

По принцип аз предпочитам максимално да съм дистанцирана от контакт с персонал, затова няма да ме видите в скъп магазин, където консултантите са с по 3 дипломи. В малки магазинчета влизам много предпазливо, и само ако наистина имам нужда от нещо или го търся, и където знам, че разговора ще е кратък и смислен. Страдам от някакъв комплекс, че след като някой си вдига задника за мен аз дължа покупка, затова предпочитам в много редките ми случаи на шопинг да го правя там, където ме забелязват само камерите.
 
Самата аз работя с клиенти и моята лична политика е на спазване на  дистанция, която разбира се не е игнориране, нито студенина в отношението.  Абсоютно ми е непознато фамилиарничене и сервилничене , гледам да давам кратки, смислени и убедителни консултации и да не губя времето на клиента ( а и своето, разбрира се). Никога не мога да си представя да изложа работата си, излизайки да пуша, например на улицата, или поддържайки  връзки с персонала на съседните обекти. С две думи - добрият тон. При клиантела, която имам, не съм имала проблеми, които да си заслужават помненето. Досега не ми се е случвало някой да се обръща към мен на 'ти', или да ме нарича 'тая', което от една страна го отдавам на моето отношение, но от друга е оценката  за културата на клиентите, с които общувам. Като чета доста от коментарите в темата, се изпълвам с благодарност, че не ми се и налага.

# 347
  • Мнения: 0
А тук в големите вериги, виждаш персонал, но явно много малко са тия, които магат да ти обърнат внимание или да те насочат. Може нарочно да е така за да има арбота и за малките вериги.  Laughing 
А в ИКЕА ако и тук има каса за самотаксуване ще сме много щастливи. Не за друго ами детето понякога иска да си играе да маркирва.

# 348
  • Мнения: 5 710
Едва ли ще има.

# 349
  • Мнения: 0
Защо мислиш така? А как става плащането?

# 350
  • Мнения: 95
Няма да има такава каса,защото българина обича да лъже. Ще си купи 5 лампи,а ще си маркира 4 или кой знае какво. Това го правеха бг студенти в Америка. Теглеха бананите,после дослагаха още 2-3бр, не си маркираха всичко,общо взето тънки шмекерии  Tired

# 351
  • Мнения: 6 206
не се притеснявай за петте лампи, отдавна е измислено и не може да се лъже
за бананите - се прави постоянно и то по цял свят, дори не е необходимо да дослагваш банани, просто като теглиш вдигаш леко торбичката и много ясно, че ще измери 300-400 гр по-малко. тези дребни селски тарикатлъци са сметнати в надценките и оборотите на магазините.
които пък магазини не искат да преглътнат, слагат човек да мери плодовете и зеленчуците - пикадили например.

# 352
  • Мнения: 5 710
На зеленчуковата борса, на която пазарувам смениха системата и от само-теглене минаха на теглене на каса. Явно загубите им бяха вече осезателно големи.

Бързи каси в софийската Икеа ако има  аз бих се радвала , защото са удобни при опредлени условия и мащаби на магазина, както и клиентска култура,  но едва ли веднага - заради кражбите, заради потока хора и най-вече  още нямат опит с такива каси и по-вероятно е да са по-скоро бавни каси, а не бързи.

Не за друго ами детето понякога иска да си играе да маркирва.

# 353
  • София
  • Мнения: 2 623
не се притеснявай за петте лампи, отдавна е измислено и не може да се лъже
за бананите - се прави постоянно и то по цял свят, дори не е необходимо да дослагваш банани, просто като теглиш вдигаш леко торбичката и много ясно, че ще измери 300-400 гр по-малко. тези дребни селски тарикатлъци са сметнати в надценките и оборотите на магазините.
които пък магазини не искат да преглътнат, слагат човек да мери плодовете и зеленчуците - пикадили например.

Между другото и в Кауфланд от няколко дни
мерят служители на кантарите. Явно им е проблем.
Когато ми премери краставицата и аз помолих да
ми залепи етикета директно върху нея, защото
не смятам за нужно да взимам торбичка за артикул, който
позволява директно залепване на етикета, служителят
каза, че така им е наредено. Сложи краставицата в торбичката
и залепи етикета на дръжките  Shocked

# 354
  • Мнения: 4 120
 То там с техните паранои проверяват всичко , що е в кутийка уж защото "нещо вътре може да се е счупило", разлистват се списания и книги, дали няма нещо вътре... ooooh!

# 355
  • Мнения: 630
Има хора,които слагат други неща в кутийките и т.н..В магазин C&A бях на касата,пред мен една госпожа,която ама никак не приличаше на крадла.Купуваше си някаква пола и омайваше продавачката,как не знаела дали може да се смени ако нещо не и добре и такива неща.Касиерката много любезно и отговаряше на въпросите,но през това време реши да провери джобовете на полата и о,изненада-чифт обеци.Усмихна се и каза-я,обеци Shocked.Незнам дали онази пред мен си ги беше скрила там,леко се притесни но продължи да дърдори за полата.Та са си прави да проверяват какво има из джобове,чанти и кутийки,нали после трябва да го плащат.

# 356
  • Мнения: 4 120
 Да, знам, слагат се скъпи артикули в кутийки на евтини, в книгите се крият неща, но нали това си е калкулирано в надценките. Бави се потокът на касата с тези проверки.

# 357
  • Мнения: 64
 Днес една тъпачка в аптеката не ме обслужи, защото не можа да ми развали 100 лв.  Crossing Arms Докога  ще  е това лошо отношение  към клиента. Мотат  се  5 жени вътре и няма кой да  отиде  да  развали пари  за  да  работят.  Crossing Arms

# 358
  • в пералнята
  • Мнения: 1 038
На мен днес цял  ден не ми обръщат внимание... Много съм разочарована, всеки път като вляза в магазин, "консултантите" говорят по телефона. От 20 магазина, в които влязох днес само 2 пъти ми казаха "добър ден". В останалите въобще не ме отразиха...

# 359
  • Мнения: 6 093
Искам да ви кажа за един друг вид обслужващ персонал който уж си върши работата ама не съвсем.
От седмица имам проблем с Интернет -а и говорих с оператор и техници идваха,но проблема остана,днес отново намерих време в което съм си в къщи и започнах избирането на дадените ми телефони на системни администратори и за мой ужас от 4 телефона в продължение на 2 ч нямаше един свободен.
Прекрачих прага на единия офис ,и само дето не ревнах пред момичето я накарах да ме свърже със системен защото тя би трябвало да може е свърза се и с техник се свърза.
10 мин след излизане от офиса ми се обадиха и системните за да ме попитат как така не съм успяла да се свържа.
Значи можело и да се получават нещата макар и по трудния начин,когато си загубим от и без друго малкото свободно време и повишим тон.

Общи условия

Активация на акаунт