Въпрос за внасяне пари по банкова сметка

  • 12 147
  • 21
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 018
естествено, че всеки само си преценява каква важност да си предаде с усложнени процедури.
Но да не усложняваме простите истини!  Simple Smile
факт е че в момента в банките се търсят не финансисти, а макдоналдсови търговци със спуснат план отгоре за продажба на продукти...  Wink




# 16
  • Мнения: 3 200
Отказвам се да питам - това се превърна в поредната тема за упражняване на красноречие.

Последна редакция: вт, 06 сеп 2011, 08:34 от cool_witch

# 17
  • Мнения: 4 300
Ха, добър ден както казваше баба ми  Grinning
Колкото повече се развива света и технологиите, толкова повече намалява нуждата от мисловен труд. Не само в банковия свят, ами и в много други сфери, има десетина процента мислещи, вземащи решения и т.н., а останалите са просто оператори на техника, посредници между клиента и машината. И то с изпята песен. За последните десет години цели дейности са (почти) изчезнали или са тръгнали натам- например снимките на лента, фотото в традиционния си вид, машинописа, чековете като начин за разплащане и т.н. Броят и обема на касовите транзакции спада непрекъснато, увеличават се много разплащанията с карти, тегленията на банкомат, електронното банкиране, вече дори хартиените нареждания на клиента не се обработват от служител, а се пускат на едни скенери, които автоматично ги зареждат за обработка. Изобщо търсят се всякакви начини за намаляване на разходите за човешки труд.
Ама това няма никакво касателство към темата.

# 18
  • Мнения: 2 018
сама изместваш темата...

# 19
  • Мнения: 4 300
Провокирах се за отклонението си от това:
нали гълтат толкова такси, могат да си раздуват броя служителите както искат...
, но очевидно няма или желание или капацитет да се разбере какво се крие зад различната организация на дейността.
Най малкото никой няма желание да си раздува броя на служителите, защото това му намаля печалбата.

# 20
  • Мнения: 5 539
От опит мога да кажа, че в ПИБ системата за обслужване на клиенти е една от най-добрите от всички банки, с които съм взаимодействала. Всички документи се попълват от служителите, което много улеснява несвикналите с банковата документация клиенти. Това плюс липсата на такси за основните операции прави тази банка предпочитана от мен.

# 21
  • Мнения: 2
Всички документи се попълват от служителите, което много улеснява несвикналите с банковата документация клиенти. Това плюс липсата на такси за основните операции прави тази банка предпочитана от мен.

И аз имам сметка там, но не всички документи се попълват от служителите. Наистина като теглиш / внасяш ти принтят готов формуляр и само се разписваш, но при превод от сметката ти в ПИБ към друга банка си попълваш на ръка нещата (те ти въвеждат само номера на сметката). Поне при мен така беше миналия месец като ходих.

А липсата на такси за основните операции е разкошно нещо. Сигурно затова ПИБ вече години наред печели наградата за най-добра банка Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт