Каква пералня

  • 848 675
  • 6 188
  •   1
Отговори
# 5 745
  • София
  • Мнения: 23 165
май повечето сервизи са на същия принцип.
имахме подобна случка със съдомиялна аристон.
дойде един младеж и каза че проблема може да е в една от двете платки. решението е да си ги поръчаме, платим и той да ги сменя докато евентуално тръгне.
тази която не ни трябвала можело да пробваме да си я продадем.
бяха по-евтини де, около 300лв бройката.
отказахме се от ремонта.
поразглобихме с мъжа каквото можахме, позачистихме, оказа се доста гадости около копчетата и тя взе че проработи и още си работи  Crazy

# 5 746
  • Мнения: 21 279
Какъв може да е проблемът за остатъчна вода в отделението за омекотител ?

# 5 747
  • Мнения: 6 296
Само дето уредът е като нов. Без следи от употреба буквално... И като го отвори пак така.

Забравих да спомена, че немците са ми пратили един винт бонус под капака: или си е бил там забравен или се е развил  един господ знае.... сега го намери техника.

# 5 748
  • Русе
  • Мнения: 5 347
Много неприятна ситуация, най-вече все пак става дума за висок клас уред. За сервизите не ми се коментира, че са един дол дренки всичките.

# 5 749
  • София
  • Мнения: 44 128
Ужасна ситуация, но честно за 1400 лв поправки с въпросителна дали ще тръгне уреда бих си купила  направо нов, на друга марка без въпросителни...

Последна редакция: ср, 20 дек 2017, 17:03 от Angel_Dust

# 5 750
  • Мнения: 6 296
Ами естествено, НИКоГА не бих я ремонтирала. Още повече, че не ми дават гаранция след ремонта за самия ремонт и новите части? Взех да се чудя нормални ли са тези от официалния сервиз!?

# 5 751
  • Мнения: X
Ако не станело с подмяната на платките можело да тръгнем и кабели да подменяме, които не били толкова скъпи.
Първо би трябвало да прозвънят кабелите.   
Към момента не изписва никаква конкретна грешка и не комуникира с компютър, за да се разбере какво се случва.
Закачваха ли компютър?
Скрит текст:
Не мога да намеря сервизно ръководство, за да се ориентирам за платките/модули.
В пералнята трябва да има схема.
http://www.service-ruse.eu/dounload/WM/Miele/W723.pdf
Да не е дефектирал кондензатор-филтър RLC?
Скрит текст:
пералня спря съвсем да се включва дори и след почивка.
По платките също има кондензатори, които "съхнат" или си променят стойностите.
ПП Търсете надежден техник, който може да ремонтира платки.
(да има софтуери, програматори...)

# 5 752
  • Варна
  • Мнения: 987
Ами естествено, НИКоГА не бих я ремонтирала. Още повече, че не ми дават гаранция след ремонта за самия ремонт и новите части? Взех да се чудя нормални ли са тези от официалния сервиз!?
Много съжалявам за това което ти се е случило
Въобще няма смисъл да се ремонтира според мен
Мога да ти препоръчам моята пералня която в момента е на промоция Simple Smile

# 5 753
  • Мнения: X
Един от негативите да имаш скъп уред - подръжката след гаранция.... и тя е скъпа. Докато при нещо по-евтино ще си кажеш - "Хвърлям го, за същите пари ще имам нов уред пак с 2/5 години гаранция" сега въпроса стои малко по-различно. Аз също по едно време бях залитнала не по Миеле а по "made in Germany" и фурната и съдомиялната са ми сглобени там.... от друга страна като знам колко народ имигрира в Германия, дали и прословутото Миеле сглобено в завода им всъщност не е сглобено от някой пиян гастербайтер.

# 5 754
  • Мнения: 6 296
Ако не станело с подмяната на платките можело да тръгнем и кабели да подменяме, които не били толкова скъпи.
Първо би трябвало да прозвънят кабелите.   
Към момента не изписва никаква конкретна грешка и не комуникира с компютър, за да се разбере какво се случва.
Закачваха ли компютър?
Скрит текст:
Не мога да намеря сервизно ръководство, за да се ориентирам за платките/модули.
В пералнята трябва да има схема.
http://www.service-ruse.eu/dounload/WM/Miele/W723.pdf
Да не е дефектирал кондензатор-филтър RLC?
Скрит текст:
пералня спря съвсем да се включва дори и след почивка.
По платките също има кондензатори, които "съхнат" или си променят стойностите.
ПП Търсете надежден техник, който може да ремонтира платки.
(да има софтуери, програматори...)

Уф, нищо не разбираме ние. Но му казах на техника да провери кабелите, а той огледа платките за видими нагаряния. Изглеждаха перфектно.
Лепна компютъра с някаква джаджа, но НЕ успя да диагностицира уреда. Каза, че не прави връзка. Накрая няколко пъти ми каза, че понеже ни съчувства отворил бил пералнята и огледал платките иначе нямало и това да направи, не влизало в задълженията. Той бил я диагностицирал, че има проблем в някоя от платките. Направо не мога да повярвам.

Пав, кажи къде да го търся тоз техник в София?

Последна редакция: чт, 21 дек 2017, 09:09 от drago_2008

# 5 755
  • Мнения: 6 296
Пав, аз сега като гледам пак снимката как е вързана пералнята, тя май е точно моя модел, и ми прави впечатление, че този червен кабел от вътре сякаш се подава, а не виждам този на компютъра къде отива.... На нашата лепнаха като магнит една черна джаджа на прозорчето PC без да отварят капака по този начин. Само горния махна техника и отпред панела.

Последна редакция: чт, 21 дек 2017, 09:09 от drago_2008

# 5 756
  • Мнения: 1 207
След посещението на техника равносметката е: НЕ се знае къде е проблемът, но трябва да се търси в платките, които са 2 на брой. НЯМА как да тестват платките ОК ли са, а видимо нямат повреди от токов удър и т.н.  И така ако искам да сменя едната платка първо за скромната сума от 539 лв + 150 лв ремонт и ако не тръгне да сменя и другата за още 661 лв (тук не разбрах пак ли 150 лв трябва да платя за втори път). Ако не станело с подмяната на платките можело да тръгнем и кабели да подменяме, които не били толкова скъпи. Момичета ще припадна! Направиха ми диагностика на уреда срещу 49 лв, която и сама си бях направила още като ги викнах, а именно уредът изписва грешка Техник и не се включва. Уредът има проблем някъде ама къде ще разберем след като хвърля едни 1400 лв. може би!!! И освен това ГАРНАЦИЯ НЕ ДАВАТ понеже уредът бил стар!? Представяте ли си?!
НЕ  си купувайте МИЛЕ, поне аз никога повече не бих направила тази грешка, защото дори не се знае какво се случва на уреда ми в момента и трябва да подменям наред.
Pav1, пералнята е W5877 ако ти попадне нещо моля да споделиш. Към момента не изписва никаква конкретна грешка и не комуникира с компютър, за да се разбере какво се случва.

От тук нататък кой каквото иска да ми разправя и че гаранцията не била всичко... Не е всичко да, само едни 1400 лв и въпросителната дали уредът ще тръгне и след това!

До колкото разбирам, уредът е на 3,6 години? Защо не ползвате гаранцията? Miele дават 10 години гаранция. Ако сте взели машина втора ръка, това вече е съвсем друг въпрос.
Реално от чисто техническа гледна точка "Miele" нямат равни, от към качество и надеждност. Техника е обаче, и дори най-скъпата се разваля.
Твърдите, че пералнята е дала грешка. Е добре де, защо не си направихте труда да погледнете в книжката с инструкции, която присъства при всяка НОВА пералня? Явно проблемът е бил сериозен. Ако даден компонент излезе от строя, пералнята ще се включва, но ще дава грешка. Често обаче се случва да окъси и да изгорят компоненти по платката. Обърнете се към нормален сервиз. Платката може да се ремонтира за напълно нормални пари. Ако дефектът не може да бъде отстранен, намират се и части втора употреба на по-малко и от половин цена. Платките реално са скъпи, дори на по-бюджетните, като Gorenje платката е над 300лв. нова. Обърнете се към квалифицирани техници. Какво значи ,че ще заменят едната платка ,ама ако не тръгне още 600лв и за втората. Преди да се пипа, първо се диагностицира, къде точно е проблема.

"Но му казах на онзи да провери кабелите, а той огледа платките за видими нагаряния" Като разбирате толкова, че да давате на техника съвети, защо не си я направите сама?

1-во намерете читав сервиз. 2-ро не плащайте, ако точния проблем не бъде диагностициран. За каква услуга точно им плащате, като идват, оглеждат и дори не могат да кажат, къде е проблема? Що за диагностика е това? Що за сервиз не дава гаранция за извършения ремонт? Стара или нова, нали им плащате за да я приведат в изправност, това не е довод да отказват гаранция. Платките могат да бъдат свалени и проверени. Често се случва да сдаде багажа компонент, като на пример кондензатор ,който струва стотинки и се припоява за 2 минути.

# 5 757
  • Мнения: X
Miele дават 10 години гаранция.
Miele дават, ако клиента плати допълнително 599 лв за удължена гаранция +8г!
https://www.miele.bg/index.php/usloviya-za-10-godini-garantziya

Никоя гаранция не покрива токови удари,
което ще бъде винаги диагностицирано като причина за дефектирала платка от
великия техник, посетил drago_2008.

# 5 758
  • Варна
  • Мнения: 987
PAV1 е права.Миеле дава 10 години гаранция,но ако си си платила до изтичане от стандартната им гаранция от 25 месеца и то ако техника прецени,че машината е изправна към момента в който я поискаш.След като са минали 2 години сега и да иска няма кой да и даде 10 годишната гаранция Simple Smile

Иначе е идея да се извика и някой нелицензиран сервиз на Миеле да даде становище,но за моята стара сушилня съм викала и ми казаха,че не знаят къде е проблема и трябва да се смени платката

# 5 759
  • Мнения: 6 296
След посещението ... Не е всичко да, само едни 1400 лв и въпросителната дали уредът ще тръгне и след това!

До колкото разбирам, уредът е на 3,6 години? Защо не ползвате гаранцията? Miele дават 10 години гаранция. Ако сте взели машина втора ръка, това вече е съвсем друг въпрос.
Реално от чисто техническа гледна точка "Miele" нямат равни, от към качество и надеждност. Техника е обаче, и дори най-скъпата се разваля.
Твърдите, че пералнята е дала грешка. Е добре де, защо не си направихте труда да погледнете в книжката с инструкции, която присъства при всяка НОВА пералня? Явно проблемът е бил сериозен. Ако даден компонент излезе от строя, пералнята ще се включва, но ще дава грешка. Често обаче се случва да окъси и да изгорят компоненти по платката. Обърнете се към нормален сервиз. Платката може да се ремонтира за напълно нормални пари. Ако дефектът не може да бъде отстранен, намират се и части втора употреба на по-малко и от половин цена. Платките реално са скъпи, дори на по-бюджетните, като Gorenje платката е над 300лв. нова. Обърнете се към квалифицирани техници. Какво значи ,че ще заменят едната платка ,ама ако не тръгне още 600лв и за втората. Преди да се пипа, първо се диагностицира, къде точно е проблема.

"Но му казах на онзи да провери кабелите, а той огледа платките за видими нагаряния" Като разбирате толкова, че да давате на техника съвети, защо не си я направите сама?

1-во намерете читав сервиз. 2-ро не плащайте, ако точния проблем не бъде диагностициран. За каква услуга точно им плащате, като идват, оглеждат и дори не могат да кажат, къде е проблема? Що за диагностика е това? Що за сервиз не дава гаранция за извършения ремонт? Стара или нова, нали им плащате за да я приведат в изправност, това не е довод да отказват гаранция. Платките могат да бъдат свалени и проверени. Често се случва да сдаде багажа компонент, като на пример кондензатор ,който струва стотинки и се припоява за 2 минути.

Уредът е закупен чисто нов. Гаранцията беше 24 месеца. Миле от скоро предлагат платена удължена гаранция до 10 г. Тогава опцията я нямаше. И честно казано цената е безбожно висока, особено на фона, че купих 2 уреда.

Съобщение за грешка и посочен номерът на грешката пералнята ми изписа на 30-ия месец. Тогава се свързах първо с магазина, после с БГ сервиз и ми казаха какво да правя и къде би могъл да е проблемът. Проблемът изчезна и самата пералня при пускане НЕ е показвала повече съобщение за грешка! Пералнята от онзи момент до сега имаше няколко месеца, в които не беше употребявана, така че не е тормозена да се доразвали дето се вика.
В момента ако много дълго се задържи старт копчето чак тогава изписва съобщение Техник, но това го установих доста по-късно. Тя просто не даваше индикация на дисплея за наличието на проблем. Честно казано като не се включваше понякога, си мислех, че проблемът е в копчето и затова не го натисках много, а изчаквам малко и пак го натисках.
Към кого да се обърна? Мислех, че официалния сервиз знае какво върши (сега ме посетиха от Миле сервиз).

Попитах разбира се дали не могат да проверят платките и да проверят за нещо друго, което се сменя от по-дребните ако е уместно така да ги нарека, части. Казаха, че нямало как, което ми е ясно, че не е вярно! Предложих на техника и да ги тестват на друг уред и само ми заяви, че било идея, ама къде щели да го намерят тоз уред?!

Един средно интелигентен човек може да събере 2 и 2 и да предположи, че след като нещо не работи може и някой кабел да е разкачен. Нямам претенции да разбирам, иначе щях сама да си отворя уреда, но чувах какво ми се отговаря: Няма начин проблемът е в платката! Да, но в коя? Нямаше отговор. И на въпроса: Защо не я ремонтирате, няма ли кой да ги ремонтира? отговорът беше НЕ не може да се ремонтира.  И след като попитах: Ами ако не почне да работи като я сменим едната какво правим? Ми се каза, че поръчваме другата и естествено няма как да върнем първата... Пък ако все пак не тръгнела пералнята кабелите били евтини. Еми стани ни смешно!

Да, не трябваше да плащаме, за диагностика базирана на предположения и предложен ремонт по метода на изключването!

Ако имате конкретни предложения към кого да се обърна за проверка на платките и на самата машина ще ми е от полза и ще съм благодарна, защото след като тези от сервиза нищо не правят, как да знам, че Иванчо от Дружба 2 ,примерно, е читав майстор!

Последна редакция: чт, 21 дек 2017, 09:11 от drago_2008

Общи условия

Активация на акаунт