Всъщане на стока

  • 6 974
  • 34
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 3 157
Хм,кое точно е престараване-в действащия закон си има указания как се постъпва в случая,ама защо ще го четем,глупости ще си губим времето,нали можем да се заплашваме и да се вдигаме скандали...това ако не е селяния незнам кое ще е...

# 16
  • Мнения: 14
В  чужбина съм връщала неносена стока (дрехи, обувки) от 14 дни до един месец след покупка,зависи от магазина и то много често, защото понякога нямам време или желание да пробвам или пробвам, но в нас размислям и връщам. Връщали са ми пари срещу касовата бележка, така ми е по- удобно иначе мога после с парите пак да си избера нещо от същия магазин. Обувки скъсани съм връщала на 5-тия месец и са ми връщали парите (срока е до 6 месеца) , чанти също така съм връщала. Техника съм връщала разопакована и ползвана , която не ми харесва по различни причини с обоснования в срока от 14 дни след поккупка или месец , пак според зависи от магазина или интренет покупката.
Мисля, че трябва да се пробва и в България и да стане безпроблемно връщане срещу пари, а не замяна, защото така или иначе повечето предлагат интернационална стока.

# 17
  • София
  • Мнения: 714
Преди около година, даваха по телевизията Меглена Кунева, която току шо се беше върнала от Брюксел и обясняваше, че в ЕС са приели директива, която позволява да се върне закупена стока в рамките на един месец.ю
Наистина не намерих подобна информация, но аз не съм имала проблеми с връщането на стоки до сега.
А, може би нетърся както трябва.  newsm78

# 18
  • Мнения: 505
Има хора притеснителни, които от страх да не сбъркат, не си купуват дадена стока, защото веднъж като платят, край - няма връщане. И аз съм от тях. Веднъж ако купя нещо и после не го употребявам, гледам изобщо да не стъпвам повече в този магазин, изобщо да не купувам от тази търговска марка. Обратното - там, където позволяват връщане, купувам охотно и по много. Е, случва се да върна по нещо, но то е едно на 10 примерно. Може да се сметне как влияе това на оборота.

# 19
  • Мнения: 354
Аз съм от двете страни на бариерата - и като купувач, и като продавач. Затова, въпреки,ч е законът не ме задължава изрично, винаги съдействам на клиентите да върнат стоката си в 7 дневен срок, ако не са доволни. Така е нормално да се процедира. Така се и изгражда доверие.

# 20
  • Мнения: 378
Клиентите в ЕС и други страни нямат нищо общо с нашия Бай Ганъо,защото тука ако може да си го купиш и да излезеш 2,3 с него на парти или някъде другаде и да го върнеш защото си решил,че искаш ново.Така правите тук и затова оправия няма.(говоря за рокли,палта и блузи не за нещо което сте открили дефект или лошо качество)

# 21
  • Мнения: 14
За  дефект е до 6 месеца, а иначе не разбирам , защо трябва да има дефект нещо в срока от 14 дни или месец (зависи от магазина и неговите общи условия), за да го върна.Понякога връщам без основателна причина, просто защото размислям или си намирам през този срок по -интерсни неща и не искам да си трупам неща, които няма да нося в гардероба или дори цените падат при средните сезонни и крайните намаления и аз връщам , за да взема на новата цена, разбира се стоката не е носена и е с оригинален етикет и касова бележка.Но техника съм връщала след ползване защото точно при ползването разбираш дали ти пасва, харесва и е това , което ти трябва. Връщала съм даже преди години сако на Амису , което при ползване няколко месеца (рядко) взе да му се нищи украсата и се оказа, че от тази серия има много върнати сака и ми върнаха парите.

# 22
  • София
  • Мнения: 44 122
Клиентите в ЕС и други страни нямат нищо общо с нашия Бай Ганъо,защото тука ако може да си го купиш и да излезеш 2,3 с него на парти или някъде другаде и да го върнеш защото си решил,че искаш ново.Така правите тук и затова оправия няма.(говоря за рокли,палта и блузи не за нещо което сте открили дефект или лошо качество)

 ако си е с етикети и т.н.  тогава каква е причината да не го приемате?

# 23
  • Мнения: 505
Голяма съпротива има срещу връщането на стоки. А как ще коментирате един обичай, толкова популярен по нашите земи - "кьорав карти не играй" - т.е. пробутването на не дотам добри стоки при подходящо осветление, натиск от страна на продавачите и други? Можете ли в магазина да прецените веднага всички "за" и "против" - кройка, реален цвят, изработка, качество на конците примерно? Колко пъти на вас като клиенти ви се е налагало "да пиете по една студена вода"? Печелите ли достатъчно, за да пренебрегнете процента измама при всяко пазаруване?

# 24
  • Мнения: 3 157
Пазаруването не е задължително,доколкото знам....а и темата е за друго...

# 25
  • София
  • Мнения: 44 122
Голяма съпротива има срещу връщането на стоки. А как ще коментирате един обичай, толкова популярен по нашите земи - "кьорав карти не играй" - т.е. пробутването на не дотам добри стоки при подходящо осветление, натиск от страна на продавачите и други? Можете ли в магазина да прецените веднага всички "за" и "против" - кройка, реален цвят, изработка, качество на конците примерно? Колко пъти на вас като клиенти ви се е налагало "да пиете по една студена вода"? Печелите ли достатъчно, за да пренебрегнете процента измама при всяко пазаруване?
поти никога, аз винаги сама оглеждам, избирам, пробвам, пазарувам в магазини, където никой не ми досажда и т.н. ако не съм сигурна за едно нещо, не го купувам, ако трябва минавам повторно след ден-два...

# 26
  • Мнения: 505
Ами ето, вместо да се напъваш толкова и да ходиш по два пъти (и на мен ми се е случвало), можеш да си напазаруваш спокойно, а ако случайно си сбъркала нещо на място или те подведат, да можеш да си поправиш грешката. Какво му е лошото на това? Хората са си го пресметнали отдавна - този "трик" повишава оборота и стимулира производителите да се стараят повече. В това аз виждам само хубави неща.

# 27
  • Мнения: 116
Какво значи "подведат"?Питам,защото до сега не съм видяла клиент със завързани очи да пазарува.Всеки си има глава на раменете да прецени дали дадено нещо го устройва като цена,качество,необходимост,макар че признавам,и на мен ще ми е по-удобно следващия път като купя нещо,а после размисля да прехвърля вината на продавачката,че ме е подвела.

# 28
  • София
  • Мнения: 44 122
аз нещо да съм казала против връщането? напротив за мен трябва да може.... ама и да може, пак не бих купила нещо, за което имам силни колебания, после и да го върна пак ще трябва да се разкарвам втори път, а много вероятно да не ми се занимава и да си остана с ненужното Wink

Мидичка - ми може да се случи, да кажем за техника или нещо друго да те подведът.... особенно ако ти кажат примерно, че не се пробва в магазина Wink

# 29
  • Мнения: 116
Не знам...Не мога да си представя как се купува техника без да се пробва.Аз не бих купила.Ако в един магазин не разрешават-има други.

Общи условия

Активация на акаунт