От Франция до България-превоз на покупките ни (11)

  • 40 346
  • 735
  •   1
Отговори
# 600
  • София
  • Мнения: 1 225
ДейзиГ    bouquet,това съм го прочела ,но мен не ме устройва това "края на седмицата ".Предпочитам да има дата.Днес е събота.Инфо няма.Това означава ли ,че курса ще тръгне утре ? newsm78

# 601
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 230
ДейзиГ   bouquet ,това съм го прочела ,но мен не ме устройва "края на седмицата ". Peace



И аз им се дразня на това, че не ни информират коректно. Щом знаят дата на пристигане могат да напише, че курса е тръгнал.

# 602
  • София
  • Мнения: 6 103
Теди тук пише:
"Всички поръчки са обработи и са вкарани в системата. Имаме още малко техническа обработка на данните и след няколко часа ще можете да видите във вашия профил и доставките (обединяването на всички ваши поръчки в текущия курс). Всеки клиент може да провери дали има пристигнала поръчка в своя профил в история на поръчките в момента. Данните в секция colissimo също са обновени, но с пристигналите пакети, а не тези които са във Франция.
Тези, които нямат данни за пристигнали пакети в България, означава че поръчките им ще пристигнат със следващия курс. Очакваме такъв да тръгне до края на тази седмица. За повече информация следете секция курсове:
http://smartdelivery.org/bg/route66.html"

Но нищо по-конкретно като дати

Нищо не разбрах ?! При проверка в colissimo ми излиза,че имам пристигнала пратка на 19.01,но не виждам никъде,че тя е доставена в БГ,нямам и писмо от СД.  В история на поръчките и доставките също нищо не излиза.

# 603
  • София
  • Мнения: 1 225
Нищо не разбрах ?! При проверка в colissimo ми излиза,че имам пристигнала пратка на 19.01,но не виждам никъде,че тя е доставена в БГ,нямам и писмо от СД.  В история на поръчките и доставките също нищо не излиза.

Явно не са в курса от 19.01. Peace

Ще се наложи да изчакаш следващият. Peace

# 604
  • Мнения: 3 823
Да помрънкам и аз - поръчки от 14 и 15 януари още чакат номер на кашон!?!?!!! Преди пишеше поне "пристигнал във Франция" и можех да се ориентирам кое с кой курс ще тръгне и да си заявя най-изгодната комбинация за получаване в България....

Събраха ми се над 10 поръчки сега! Ако ще пътуват чак на 02 февруари всички, естествено ще си променя желанието за доставка по еконт и ще ходя до Младост да си ги прибера наведнъж всичките....

Връщаме се в добрите стари времена, когато чакахме месеци да стигнат до България...

Това е безобразно  ooooh!

Последна редакция: нд, 29 яну 2012, 02:59 от Doro

# 605
  • Мнения: 4 364
Възможно ли е следващия курс на Франсето да е чак на 01.03..Направо ме разбиват, ако е така. Поръчах 2 неща за подарък за РД,който мина отдавна. ЛР ги разделиха и едното само е в потеглилия курс.А другото ще тръгне на 01.03. То,ако е така няма смисъл зимно да се поръчва!

Последна редакция: нд, 29 яну 2012, 17:31 от sasi6

# 606
  • Мнения: 0
Възможно ли е следващия курс на Фрабсето да е чак на 01.03..Направо ме разбиват, ако е така. Поръчах 2 неща за подарък за РД,който мина отдавна. ЛР ги разделиха и едното само е в потеглилия курс.А другото ще тръгнр на 01.03. То,ако е така няма смисъл зимно да се поръчва!

Според мен е техническа грешка, би трябвало да е 01.- 03.02, т.к досега когато пристигнеше курс в България, веднага тръгваше от Франция нов.

# 607
  • Мнения: 201
За втори път ползвам услугите на превозвач /Франсетобг/ и въпросът ми е на колко време си актуализират информацията на пристигнали пратки на френския адрес, защото от 10 дни нищо на са публикували.
Не е възможно да не са получавали пратки..

# 608
  • Мнения: 23
Явно да ни спечелят пак за клиенти писаха че ще обявяват пристигналите във Франция.Като бяха 5 бр. ги писаха и от тогава нищо,сега като имаме повече поръчки не можем да се ориентираме какво става

# 609
  • Мнения: 181
За втори път ползвам услугите на превозвач /Франсетобг/ и въпросът ми е на колко време си актуализират информацията на пристигнали пратки на френския адрес, защото от 10 дни нищо на са публикували.
Не е възможно да не са получавали пратки..
Тъй като сега поръчките са много и не смогват да съберат и обработят цялата информация,са решили временно да не дават такава информация.Най-точни са списъците,на тези пратки,които са пристигнали в България.

# 610
  • София
  • Мнения: 2 995
Освен този от 19-ти, нов курс на СД няма, така ли?

# 611
  • София
  • Мнения: 37 622
Освен този от 19-ти, нов курс на СД няма, така ли?
Официално курс  няма! Съфорумки споделят, че пътува.....знам ли вече Rolling Eyes

# 612
  • Мнения: 373
Смарт Деливъри
Статус курс 29.01.2012 - пътува
*планувана дата за пристигане 03.02.2012г

# 613
  • Мнения: 277
Момичета днес си взех пратките.Една ми поръчка вътре всичко е черно ,скъсано и мирише на масло.Лепено с тиксо и сложена допълнителна фактура.

# 614
  • Мнения: 324
Smart Delivery
Уважаеми клиенти.

Опитваме се всеячески да направим работата ни по-полезна и удобна за Вас. Създадохме система с идеята да получавате повече информация, да разглеждате историята на поръчките си, да виждате кога са на склад, кога са опаковани, какво съдържат обединените за вас пакети. Стараем се да подхождаме индивидуално към клиентите си и винаги сме се опитвали персонално да угодим на нуждите на всеки един от вас, доколкото това ни е било възможно. Когато сме правили грешки, винаги сме се отнасяли коректно към възникналата ситуация и в полза на клиентите ни. Фирмата ни е сравнително нова и знаем, че не сме перфектни. Но откакто съществува Смарт Деливъри не стои на едно място и се стреми непрестанно към подобрения.

В момента на намаленията в онлайн магазините, обемът от поръчки е по изключение доста повече от обикновено. Работим без почивка. От друга страна, прекомерни изисквания и оплаквания само възспират този процес. На този етап ни е невъзможно да отделим време да отговаряме на неспиращи въпроси от рода "как мислите да се справите, как ще компенсирате забавянето, къде ми е пратката ..С цел да продължим да си бъдем полезни и с цел гладкото протичане на работния процес, ви информираме, че от сега нататък фейсбук страницата ще съществува само с информативна цел, т.е. по-бързото разпространяване на полезната за клиентите ни информация като новини, курсове, загубени пратки и т.н. Тази страница не е създадена, за да бъде предпоставка за масови истерии като тези, които се случват покрай намаленията, нито пък играе роля на чат. Ако имате конкретни неотложни въпроси, моля задавайте ги на info@smartdelivery.org или пишете коментар към заявката си в нашата система. За всеки случай, преди да попитате, вижте дали отговорът на въпроса Ви не е тук : http://smartdelivery.org/bg/kak_da/vaprosi-i-otgovori.67.html.
Благодарим ви за разбирането.
С уважение :
Екипът на Смарт Деливъри.

***
Ей, ама спрете се, бре! Пречите на хората да работят. Та даже и обида чувствам в "гласа" им.

Общи условия

Активация на акаунт