От Франция до България-превоз на покупките ни (11)

  • 40 336
  • 735
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 928
Момичета днес си взех пратките.Една ми поръчка вътре всичко е черно ,скъсано и мирише на масло.Лепено с тиксо и сложена допълнителна фактура.
С кой превозвач си си получила поръчките? Не разбирам според теб проблема от Редут ли е или от превозвача? Rolling Eyes

# 616
  • Варна
  • Мнения: 19 012
Браво на Смарт Деливъри!
Предполагам, че са затрупани с толкова мейли, че са забравили да ми пишат нещо повече за моята поръчка, която взех днес от Еконт. Не получих нито един уведомителен мейл за нея.
Отивах да си взема пратките от Франсето, за които знаех и добре, че носех повече пари. Rolling Eyes

# 617
  • Мнения: 277
Момичета днес си взех пратките.Една ми поръчка вътре всичко е черно ,скъсано и мирише на масло.Лепено с тиксо и сложена допълнителна фактура.
С кой превозвач си си получила поръчките? Не разбирам според теб проблема от Редут ли е или от превозвача? Rolling Eyes
Не проблема не е от превозвача,а от тези които доставят до адрес вижте как ми изглеждат нещата.
http://zuzi2.snimka.bg/advertising/la-redut.592461.26236517

# 618
  • между град и село
  • Мнения: 212
   Момичета , малко глупав въпрос от Франсето са ми пратили номер на сметка , но не са ми писали име на получател, може ли без него.

# 619
  • StZ
  • Мнения: 308
Додко, сметката е на "Монтажинженеринг"ЕООД - питах ги и това ми отговориха  Peace

# 620
  • между град и село
  • Мнения: 212
 Много ти благодаря.  bouquet

# 621
  • София
  • Мнения: 2 518
Smart Delivery
Уважаеми клиенти.

Опитваме се всеячески да направим работата ни по-полезна и удобна за Вас. Създадохме система с идеята да получавате повече информация, да разглеждате историята на поръчките си, да виждате кога са на склад, кога са опаковани, какво съдържат обединените за вас пакети. Стараем се да подхождаме индивидуално към клиентите си и винаги сме се опитвали персонално да угодим на нуждите на всеки един от вас, доколкото това ни е било възможно. Когато сме правили грешки, винаги сме се отнасяли коректно към възникналата ситуация и в полза на клиентите ни. Фирмата ни е сравнително нова и знаем, че не сме перфектни. Но откакто съществува Смарт Деливъри не стои на едно място и се стреми непрестанно към подобрения.

В момента на намаленията в онлайн магазините, обемът от поръчки е по изключение доста повече от обикновено. Работим без почивка. От друга страна, прекомерни изисквания и оплаквания само възспират този процес. На този етап ни е невъзможно да отделим време да отговаряме на неспиращи въпроси от рода "как мислите да се справите, как ще компенсирате забавянето, къде ми е пратката ..С цел да продължим да си бъдем полезни и с цел гладкото протичане на работния процес, ви информираме, че от сега нататък фейсбук страницата ще съществува само с информативна цел, т.е. по-бързото разпространяване на полезната за клиентите ни информация като новини, курсове, загубени пратки и т.н. Тази страница не е създадена, за да бъде предпоставка за масови истерии като тези, които се случват покрай намаленията, нито пък играе роля на чат. Ако имате конкретни неотложни въпроси, моля задавайте ги на info@smartdelivery.org или пишете коментар към заявката си в нашата система. За всеки случай, преди да попитате, вижте дали отговорът на въпроса Ви не е тук : http://smartdelivery.org/bg/kak_da/vaprosi-i-otgovori.67.html.
Благодарим ви за разбирането.
С уважение :
Екипът на Смарт Деливъри.

***
Ей, ама спрете се, бре! Пречите на хората да работят. Та даже и обида чувствам в "гласа" им.
Ами да, защо да им даваме "хляб в ръцете", дайте да ги отървем от работата, на борсата ще се чувстват по-добре. Просто съм им бясна, с тях бях до тук. Нито един адекватен отговор не съм получила.  Crossing Arms Трябва да им се моля да получа имейл, такова отношение няма от нито един превозвач!!!

# 622
  • София
  • Мнения: 6 103
Незнам да се смея ли на съобщението на СД,да им съчувствам ли или да отида в свободното си време да им помагам,че милите не се справят сами.

# 623
  • София
  • Мнения: 37 620
Момичета днес си взех пратките.Една ми поръчка вътре всичко е черно ,скъсано и мирише на масло.Лепено с тиксо и сложена допълнителна фактура.
С кой превозвач си си получила поръчките? Не разбирам според теб проблема от Редут ли е или от превозвача? Rolling Eyes
Не проблема не е от превозвача,а от тези които доставят до адрес вижте как ми изглеждат нещата.
http://zuzi2.snimka.bg/advertising/la-redut.592461.26236517
Зузи, първата ми пратка взета от офиса на СД беше същата! Но, пакета беше цял! Не знам къде е проблема.... Rolling Eyes

# 624
  • Варна
  • Мнения: 19 012
Моята пратка получена с Франсето и Еконт също беше с отворен плик. Нищо не липсва и няма изцапано. newsm78

# 625
  • София
  • Мнения: 2 995
От СД, който си е взел пратката днес....от коя дата му е поръчката?

# 626
  • София
  • Мнения: 1 225
Незнам да се смея ли на съобщението на СД,да им съчувствам ли или да отида в свободното си време да им помагам,че милите не се справят сами.

Ами да, защо да им даваме "хляб в ръцете", дайте да ги отървем от работата, на борсата ще се чувстват по-добре. Просто съм им бясна, с тях бях до тук. Нито един адекватен отговор не съм получила.  Crossing Arms Трябва да им се моля да получа имейл, такова отношение няма от нито един превозвач!!!

  202uu  202uu  202uu

Отново не ми харесва тона в съобщението на СД. #2gunfire

# 627
  • Варна
  • Мнения: 19 012
От СД, който си е взел пратката днес....от коя дата му е поръчката?

Oт 11.01.

# 628
  • Някъде там...
  • Мнения: 4 343
И моята беше от 11.01  Peace

# 629
  • София
  • Мнения: 5 243
Относно СД - има ли на някой, който да може да си проследи пратката от секцията Colismo , т.е. да е тръгнала с курса, който очакваме да дойде на 03.02? Thinking Аз чакам 4,които трябва да са уж с този курс, а нито една не излиза.

Общи условия

Активация на акаунт