Някой вярва ли на jobs.bg, когато си търси работа?

  • 199 022
  • 823
  •   2
Отговори
# 120
  • Мнения: 390
Irina St., а защо пък да не дадем шанс на един по-квалифициран човек, който е съгласен да заеме по-ниска позиция, а в последствие, като видим че е добър служител и заслужава да го запазим, не му предложим една малко по-висока позиция - така отпада нуждата от обучение донякъда, защото човек започнал от най-долното стъпало и имащ качества да върви нагоре ще е много по-ефективен от който и да било.
Впрочем, не искам да кажа, че само хора с n-брой висши и квалификации трябва да бъдат наемани, а тези със средно за нищо не стават Peace
Напротив, най-добрият вариант е работата да съответства на образованието и качествата , но понеже в България всички що-годе нормални места за работа се заемат с мноооого дебели връзки (поне това са моите наблюдения), в повечето случаи хората работят не това, за което са учили, което пък не изключва наличието на добри качества и умения.  bouquet

# 121
  • Пазарджик
  • Мнения: 536
Мила, пак съм съгласна с теб, но това изречено на теория е много хубаво. На практика в момента няма възможност за откриване на нови места, много рядко се освобождават работни места на хубави позиции и работодателя търси за момента. Преди години не беше така, и аз съм започнала от най-ниското, но сега тенденцията е да се назначава според свободното място. Да ти кажа честно, когато е трудна работата и да са с нужната квалификация за мястото пак напускат, но поне след по-дълъг период. Иначе за дебелите връзки - общо взето е така.

# 122
  • Varna
  • Мнения: 453
Мила - ще се намеся и аз в спора. Съгласна съм че не трябва да се отсява по образованието ако е по-квалифициран за длъжността, да не го поканиш на интервю или да не го наемеш, но какво става когато предлагаш на човека работа, без възможност за развитие и наемеш човек с 2 висшета за продавач-консултант?! Почти всичките ми продавач-консултанти са с висше и почти всичките си търсят друга работа. Не мога да им предложа развитие, защото структурата е такава, че няма накъде да се развиват. В случая започвайки като продавач-консултант те не започват от нулата и с времето ако са добри продавачи да ги задържа или повиша - те просто започват с ясното съзнание че това е позицията и не могат да станат мениджър или друго. В момента имам 20 продавача - всички които се дипломираха наскоро или са дипломирани от преди това - просто си търсят друга работа и аз няма да ги спра да си тръгнат ако си намерят такава. Първите месеци наистина работят както трябва - дават всичко от себе си, продават - но идва едно голямо "Но". Идва момента в който си задаваш въпроса за това ли си учил толкова, това ли е което искаш и тогава стигаш до момента от неудовлетвореност от работата, което съответно в последствие косвени и пряко води до не-дотолкова добре изпълняване на работният процес, защото желанието за работа при мен е водещо.
Наистина и аз като си търсех работа бях готова да започна по-ниска позиция, защото бях майка с дете, след 2 години неработеща и имах нужда от средства. Дали щях да се чувствам щастлива ако бях започнала на по-ниска позиция без възможност за развитие? Определено отговора е Не! Когато служителят не е в хармония със себе си - то той не е в хармония и с работа и с колегите си.
Идва и един друг въпрос - ако от 20 продавачи - 15 са много добри, но са със средно образование, с добри търговски умения... как се чувства един висшист работил като мениджър примерно 5 години?! Как ще го приеме колектива? Не е достатъчно просто да го харесам като човек - трябва и да се впише в колектива и в цялата работа.Истината е, че за нискоквалифицираните работи без възможност за развитие - най-съвестни и отговорни в дълъг период от време се оказват наистина хората с ниска квалификация. И в контекста на всичко това ще кажа че имам и 5-ма продавачи, които са висшисти и си вършат перфектно работата - но аз усещам че това не е тяхната работа и че те вътрешно не са удовлетворени от нея. Това в един момент вече ще се усети и в самата им работа.

# 123
  • Мнения: 390
hana1, напълно съм съгласна с теб.
Аз всъщност  не съм целяла спор с никого, просто си разсъждавам.
Радвам се, че има разумни и знаещи какво точно търсят у служителите си работодатели. И аз мисля, че човек работи най-ефективно, където изискванията на работодателя се покриват напълно с очакванията и възможностите на служителя.
Проблемът, според мен е , че самите работодатели не могат да дифинират точно задълженията на търсения служител- оттам се пускат обяви за работа, за които човек не знае какво да мисли.
Например офис-служител (айде оставям за малко продавачите  Peace) с висше икономическо образование, перфектен английски +по възможност още един допълнителен език, отлична компютърна грамотност и т.н. - сега на такава обява какви хора да кандидатстват - икономисти ли, филолози ли, IT специалисти ли... ooooh!, и после нямало подходящи  newsm78.
Точно защото много от обявите не са добре обмислени, не се появяват подходящите хора, ми то като прочета подобни изисквания, направо си мисля, че съм най-тъпия човек на света, че за нищо не ставам ooooh!- така много хора постепенно снижават летвата и започват да пускат CV-та  за позиции в пъти по-ниски от квалификацията им - за такива, обаче , се оказва че също не стават....
Между другото напоследък забелязвам, че обявите стават все по-конкретни и не чак толкова взискателни, което е добър знак, че бездната между търсенето и предлагането ще намалее Thinking





# 124
  • Мнения: 390
ОФИС МЕНИДЖЪР
Задължения:
1. Управлява и анализира връзките с минали, настоящи и бъдещи клиенти на компанията в страната и чужбина;
2. Изготвя ценови оферти и води бизнес преговори с цел реализация на продажба;
3. Управлява и поддържа база от данни с клиенти и външни изпълнители;
4. Подготовя и участва в презентации на компанията в страната и чужбина;
5. Управлява, организира и анализира участието на компанията в национални и международни панаири и изложения
за недвижими имоти;
6. Активно участва в изготвянето на бизнес план, маркетинг стратегия и пазарно проучване за нуждите на компанията;
7. Изготвя периодични отчети за извършената дейност.
ИЗИСКВАНИЯ
1. Завършена бакалавърска степен по икономическа специалност (или 3-4 курс студент)- предимство МИО;
2. Отлично владеене на Английски език ;
3. Отлична компютърна грамотност MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook);
4. Комуникативност и способност за водене на бизнес кореспонденция;
5. Инициативност, организираност и отговорност;
6. Шофьорска книжка- кат. В.
7. Умение за работа в екип
Мен ,например ,такива обяви ме хвърлят в размисъл  Stop

# 125
  • Мнения: X
ОФИС МЕНИДЖЪР


ИЗИСКВАНИЯ
1. Завършена бакалавърска степен по икономическа специалност (или 3-4 курс студент)- предимство МИО;
2. Отлично владеене на Английски език ;
3. Отлична компютърна грамотност MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook);
4. Комуникативност и способност за водене на бизнес кореспонденция;
5. Инициативност, организираност и отговорност;
6. Шофьорска книжка- кат. В.
7. Умение за работа в екип
Мен ,например ,такива обяви ме хвърлят в размисъл  Stop

пропуснато:
8. Лиценз за "летец-пилот" /СPL(А)/

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:AGWRMjQGfKo … ct=clnk&gl=bg

# 126
  • Мнения: 143
  Не вярвам на jobs.bg.  mila, благодаря. Подкрепям те.

# 127
  • Varna
  • Мнения: 453
ОФИС МЕНИДЖЪР
Задължения:
1. Управлява и анализира връзките с минали, настоящи и бъдещи клиенти на компанията в страната и чужбина;
2. Изготвя ценови оферти и води бизнес преговори с цел реализация на продажба;
3. Управлява и поддържа база от данни с клиенти и външни изпълнители;
4. Подготовя и участва в презентации на компанията в страната и чужбина;
5. Управлява, организира и анализира участието на компанията в национални и международни панаири и изложения
за недвижими имоти;
6. Активно участва в изготвянето на бизнес план, маркетинг стратегия и пазарно проучване за нуждите на компанията;
7. Изготвя периодични отчети за извършената дейност.
ИЗИСКВАНИЯ
1. Завършена бакалавърска степен по икономическа специалност (или 3-4 курс студент)- предимство МИО;
2. Отлично владеене на Английски език ;
3. Отлична компютърна грамотност MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook);
4. Комуникативност и способност за водене на бизнес кореспонденция;
5. Инициативност, организираност и отговорност;
6. Шофьорска книжка- кат. В.
7. Умение за работа в екип
Мен ,например ,такива обяви ме хвърлят в размисъл  Stop



Не разбрах кое в тази обява ви хвърля в размисъл. Предполагам че става дума за координатор на офис за недвижими имоти, който се занимава и с чужди инвеститори - няма как без английски или добра комуникация, организираност и висше икономика. Мисля че нищо излишно няма като изисквани, в предвид какво включва длъжността. Предполагам дори е по-обрана отколкото се налага - защото никъде не изискват опит и т.н. - искат само базови умения и знания, което е нормално. Трудно ще се наеме офис мениджър без икономическо образование и език.

# 128
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 269
Здравейте,
намерих си работа от джобса-страхотна,доволна съм и си работя с кеф,верно,че два месеца само пусках сиви-та по 20 на ден и никой не звънеше,после настъпи един момент, в който ми се обажадха по 5-8 работодателя на ден и стана така,че от нямане ,започнах да избирам,отказвам и сега съм определено доволна!
Пожелавам го на всички ВИ!
Успех от мен!

# 129
  • Мнения: 814
Еtty775 твоя пост ми дойде като пролетен полъх
въпреки всичко не съм спряла да се ровя в jobs.bg
с надеждата че ще си намеря работа

# 130
  • Мнения: 803
Здравейте,
намерих си работа от джобса-страхотна,доволна съм и си работя с кеф,верно,че два месеца само пусках сиви-та по 20 на ден и никой не звънеше,после настъпи един момент, в който ми се обажадха по 5-8 работодателя на ден и стана така,че от нямане ,започнах да избирам,отказвам и сега съм определено доволна!
Пожелавам го на всички ВИ!
Успех от мен!

E така искам аз!  Peace Честито и успех!

# 131
  • Мнения: 814
Интересно ми е когато има обяви без код за кандидатстване или телефон
как става самия прием на SV-та дали изобщо са сериозни такива обяви
друго което се чудя къде гледате коя поред е била вашата кандидатура,(защото някой спомена че имало значение и кои пореден  номер си когато пускаш СВ-то,)

# 132
  • Мнения: 1 432
Пристига ми мейл веднага след кандидатстване. Там пише!:)

# 133
  • Мнения: 814
Пристига ми мейл веднага след кандидатстване. Там пише!:)
Благодаря за светкавичния отговор
аз почти не си чета мейла затова и незнаех

# 134
  • Мнения: 814
А някои има ли представа колко дни разглеждат СВ-та преди да осъществят обратна връзка с кандидатите Thinking,защото на много обяви кандидаствах ,а все още никой не се е обаждал #Cussing out
чудех се някои фирми как точно осъществяват подбора на служителите си като постоянно им се за въртат обявите  newsm78
определено има раздвижване вече от към обявите,но само ако искаш да работиш в ресторантьорството -готвач,сервитьор,барман,хигианист

Общи условия

Активация на акаунт