Ще наритваме ли задници-2

  • 11 560
  • 125
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 194
Ритни се по задника, че не си прочела дребния шрифт Laughing


Верно , не чета....днес даже си прекарах интернет на местен доставчик и освен, че е без договор, незнам и как му е името на доставчика  Joy Mr. Green

Ама това, да ми се мотивират, че немогат да ми приемат искането ( в случая предизвестието), щото системата им била такава, немога да го приема, честно ooooh!

# 16
  • Мнения: 2 070
Нищо не можеш да направиш
Аз съм бясна на ГЛОБУЛ, АМА НЕЙСЕ
На 13 декември минаваме с дъщеря ми на нов тарифен план, взимаме два телефона на минимални цени, и предплащаме два месечни абонамента.Да, ама не.На 25 декември засичат първа фактура и се оказа че първия месец има само тринайсе дни.Бясна или не, това е положението

# 17
  • Мнения: 194

   Току що пробвах да се жалвам и на сайта им.
Написах си чинно каквото трябва и накрая (както в повечето сайтове) ми искат код от две думи, които толкова подвеждащо са написани та и с цаки да се къориш не се разбира. На пръв поглед е ок, да...ама не. Пускаш звука и някакви ти плещят не конкректните две думи, а просто плещене.

Моля, ако ме мислите за тъпа и неграмотна, ще ви пратя искането си на ЛС. и ако някой успей да ми го прати ....еваларка.

На пръв поглед нищо, но са затруднили комуникацията с клиента до степен на съвършенство. Както и между впрочен онези от 123. Пред тях неможеш да се жалваш а само да те информират итносно сметки и технически проблеми, разбираш ли....а да, и да ти набутат някой "изгоден" пакет.

# 18
  • София
  • Мнения: 16 036
Честита нова тема.
Да наритам 2 клона на ОББ в София - Искър и Хладилника.
Имам кредитна карта Отворен кредит, изтекла на 31.12.2011 г. Няма как да си взема новата пластика от ОББ - Гара Искър, защото работното ни време съвпада. На 13.01.12 г подавам молба в  ОББ Хладилника да ми доставят картата там, плащам си таксата 5 лв. Служителя ми се кълне, че най-късно във вторник 17.01 картата ще е при тях и ще ми се обади. Да, ама не - след 3 посещения в които картата все се чака накрая ми писна. На 27.01 - последно говорих и с управителка на клона - нямало как да се обади на Гара Искър да пита защо пластиката се бави, не и работел телефона. Предлагам и да говори от моя - не му разбирала, имал тъч скрин екран. Почна да ми се обяснява за отрицателни енергии, фън шуй и подобни. Младия служител до нея гледа и се подхилква глуповато.
Когато дойдела картата - тогава, да съм чакала, можело и 3 месеца.
Прибрах се в работата и понеже не съм вчерашна включих тежката артилерия - обадих се на висш служител на ОББ. След проверка от негова страна се оказа, че картата може да дойде с извънреден куриер за 2 часа. Служителката от Гара Искър просто забутала някъде молбата ми, уж щяла да ми се обади да се извини. Нещо не я дочаках - намерих я и говорих с нея по тел. - готова да ми я донесе у дома, само да не се оплаквам. Пита ме - аз не съм ли правила грешки в работата. Ами не съм - върша си всичко едно след друго. Докато не си свърша работата не се размотавам насам-натам. Та вчера си взех прословутата карта, мотала се незнайно къде близо месец.
Утре смятам да пиша оплакване на ОББ, Банковия надзор и къде другаде?
Много тъпо ми стана, че след като разбраха за познанствата ми и за това, че няколко пъти са ме канили на работа при тях тогава се размърдаха. Как ли мотаят простолюдието?

# 19
  • Мнения: 201
 newsm10 супер тема! И аз съм тук, че скоро ще има таркалета във Виваком, да почерпя идеи от съмишленици  newsm48

# 20
  • Мнения: 3 993
Утре смятам да пиша оплакване на ОББ, Банковия надзор и къде другаде?

КЗП.
Аз не пропускам да изпратя копия от оплакванията ми до КЗП, щото се жаля като недоволен потребител. На услуги, най-често.  Mr. Green Пък когато се касае за оплакване от мобилен оператор, КЗП са просто задължителни. Те нали си откриха специален отдел, който се занимава само с жалби на абонати от мобилните оператори.
Аз досега не съм видяла особен ефект от намесата на КЗП, но винаги са ми отговаряли адекватно, макар и с голямо закъснение.

# 21
  • някъде по морето
  • Мнения: 809
И аз да се оплача от магазин Айко в Бургас.
Не знам дали е само тук, навярно и в другите магзини от веригата е така.
Ако бях сама както ида е - а с клиенти от чужбина. Умрях от срам.
Не стига, че си купиха пълно обзавеждане, за сглобяване искаха сума пари, за транспорт да не говорим.
Всеки отдел има отделни консултанти, търсиш ги по половин час.
Фактурата е смятаха цял час, като всеки път сумата се увеличаваше. Хората накрая почнаха да се смеят и да викат, колко ли ще е последно!
Но и това не е всичко - върхът беше като поискаха 84 лв за транспорт на монтажниците (разстоянието е 50км)
Как монтираха мебелите - огледало в антрето на другата сутрин беше на парчета на пода.
Добре, че приеха рекламацията, ама пак трябваше да ходим в магазина, да пишем и да обясняваме...Срам

# 22
  • Русе/София
  • Мнения: 1 826
Страхотна тема.И аз последно преди месец се карах с тия малоумните в Мтел.

# 23
  • Мнения: 0
Страхотна тема.И аз последно преди месец се карах с тия малоумните в Мтел.

 newsm78 Що?

# 24
  • Русе/София
  • Мнения: 1 826
Страхотна тема.И аз последно преди месец се карах с тия малоумните в Мтел.

 newsm78 Що?
нареждам се на една каса,чакам 15 минути,идва моя ред и обяснявам,че прима картата ми е загубена,не искам дубликат ,а да си отбележат,че се отказвам от нея.Отговора е да се наредя на другата каса,че почвала да работи само за плащания на сметки.Отивам на другата каса и се получава същото.Е -изригнах.Трябваха им само 15 секунди да влязат в базата данни и да отбележат,че вече не съм притежател на тази карта.Баси дебилите.А за протокола имам 3 карти с абонамент,но горе-долу при тях нещата са в норма.

# 25
  • Мнения: 0
Страхотна тема.И аз последно преди месец се карах с тия малоумните в Мтел.

 newsm78 Що?
нареждам се на една каса,чакам 15 минути,идва моя ред и обяснявам,че прима картата ми е загубена,не искам дубликат ,а да си отбележат,че се отказвам от нея.Отговора е да се наредя на другата каса,че почвала да работи само за плащания на сметки.Отивам на другата каса и се получава същото.Е -изригнах.Трябваха им само 15 секунди да влязат в базата данни и да отбележат,че вече не съм притежател на тази карта.Баси дебилите.А за протокола имам 3 карти с абонамент,но горе-долу при тях нещата са в норма.

Не се ядосвай, може би си разпределят работата по каси. Аз само да споделя, че ми се наложи да чакам в ЦКБ 30 мин, за да ми кажат, че не могат да ми помогнат и да ме пратят в друг клон...  #Cussing out

# 26
  • Мнения: 9 865
Ооо, Звънче, и аз се разправях с една такава дама с големия черен джиБ на паркинга на Билла. Обясних й най-културно,  че е спряла на място за инвалиди като нито има стикер, нито автомобилът й влиза в нормите за инвалид и тя каза "Ми да, и кво?". Избухнах много грозно, даже ми е кофти. Но поне си премести колата.
По този повод в Хърватия съм виждала много хубави табели на местата за инвалиди, които гласят горе долу: "ако сте взели /заели/ моето място, ще вземете ли и инвалидността ми", не знам дали биха имали ефект при дебили с джиБове, но може да предизвикат мозъчна дейност...

# 27
  • Мнения: 758
По този повод в Хърватия съм виждала много хубави табели на местата за инвалиди, които гласят горе долу: "ако сте взели /заели/ моето място, ще вземете ли и инвалидността ми", не знам дали биха имали ефект при дебили с джиБове, но може да предизвикат мозъчна дейност...
При нашето ниво на дебилизъм не вярвам (за мозъчната дейност).

# 28
  • Мнения: 83
Във връзка с паркирането на места за инвалиди - преди 10-ина дни влизам в подземния паркинг на мола и започвам упорито да си търся място. Освобождава се едно такова - между 2 колони. Давам напред, назад  Embarassed не мога и не мога да се вместя, защото постоянно минават коли зад мен. Както и да е, идва един младеж (т.нар. охранител) и ми посочва свободно място. Да ама не, мястото е за инвалиди и съответно му го напомням, при което той ми отговаря, че 100% от паркиралите на тези места не са инвалиди. Казах му, че е негова работа да следи за спазването на правилата и си заминах. А той сигурно просто ми се е изсмял и си е помислил колко съм загубена  Simple Smile

# 29
  • Мнения: 758
Дали това е подходящата тема, не знам, но..От около 9 месеца се боря да информирам институциите за две липсващи решетки на шахти в нашия квартал. И двете се разположени непосредствено до сградите на училище и детска градина, където всекидевно, и по тъмни доби минават деца. Ако не падне цялото в тази дупка, поне крак може да си счупи. Опитах със сигнал до Софийска вода, защото предположих че те са отговорни за тези отводнителни шахти. Отговора - "работи се по сигнала, благодаря". След около месец видях как служители на Софийска вода правят ремонт на 5 метра от едната шахта, но капак там не се сложи. Столичен инспекторат изобщо няма система за връзка с гражданите. Единствено телефоните на директорката, но не мисля че там е мястото да звъня. Скоро видях, че се е повил банер за подаване на сигнали он-лайн. Чудесна идея, хубав сайт, но до там свършват хубавите неща. Това е сайта http://sofia.urbanotopia.eu/
Подадох сигнал и там. Две седмици след това няма абсолютно никаква промяна, нито се появиха мойте маркери по картата, нито пък видях промяна в броя на подадените сигнали. Извода ми е, че никой не работи по този сайт. Пълна простотия както винаги. Иначе "Благодарим за активната ви позиция!" Ами мерси!
Сега да използвам случая да попитам къде и как аджеба да се обадя, да подам сигнал или каквото там трябва та да се свърши тази ужасно трудна работа, да се метнат две решетки на тези канали.

Общи условия

Активация на акаунт