От Франция до България- превоз на покупките ни (12)

  • 44 012
  • 735
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 207
 Rolling Eyes Вместо запис да споделя,че в Ларедутската тема вече 2 момичета се оплакаха от ФранстоБГ че им липсват неща от кашоните,леееекичко започвам да се притеснявам и да се питам дали да не се преориентирам към другия превозвач,при СД някой да е имал проблеми с липси в пратките  newsm78

# 151
  • Мнения: 324
Rolling Eyes Вместо запис да споделя,че в Ларедутската тема вече 2 момичета се оплакаха от ФранстоБГ че им липсват неща от кашоните,леееекичко започвам да се притеснявам и да се питам дали да не се преориентирам към другия превозвач,при СД някой да е имал проблеми с липси в пратките  newsm78
Това не е точно така  Naughty
В единия случай пакетът е срязан и лепен с тиксо, т.е. със следи, че е отварян извън ЛР. Дали проблемът е при превозването до България или след предаването на Еконт е в процес на уточняване. Моля потърпевшото момиче да се включи и да сподели за развитието на случката. Надявам се да е вече компенсирана от виновника.
Вторият случай е със запазена цялост на пратката. Така че вероятно грешката е на ЛР, добре е това да се уточни.
Кога Франстубг ще започне да претегля пратките при получаването им? Сверката на написаното на пакета тегло и на реално полученото би им спестило неприятности...

# 152
  • Мнения: 300
Ураааа! Най-накрая имам мейл от СД за поръчката. Остава сега и да ги пратят.

П.П. Имам 15 лв. да плащам. Ужас. Сигурно имам каталог (аз си го поръчах, де).

# 153
  • София
  • Мнения: 2 799
Моите поръчки са обработени  Party, вече са в история на доставките, имам и мейл от СД  Peace

# 154
  • Мнения: 3 714
Ураааа! Най-накрая имам мейл от СД за поръчката. Остава сега и да ги пратят.

П.П. Имам 15 лв. да плащам. Ужас. Сигурно имам каталог (аз си го поръчах, де).

Как си го поръча този каталог?
Аз пробвах с поръчка през профила на мъжа ми, че последно него го беше огряло за стария каталог, пробвах и от моя профил като цъкнах квадратчето, че поръчката ми е подарък, но нищо не получих  Sad

# 155
  • Мнения: 0
http://www.francetobg.net/bg/pristignali-v-blgarija/

Пратките, пристигнали тази вечер, ще бъдат обработени в събота и неделя и ще бъдат предадени за изпращане в Еконт и Български пощи в понеделник- 06.02.2012. Пратките за клиентите ни от Русе ще бъдат на разположение в соларно студио Casa del Sol в понеделник след 16ч.

Read more: http://www.francetobg.net/bg/pristignali-v-blgarija/

# 156
  • Мнения: 3 714
http://www.francetobg.net/bg/pristignali-v-blgarija/

Пратките, пристигнали тази вечер, ще бъдат обработени в събота и неделя и ще бъдат предадени за изпращане в Еконт и Български пощи в понеделник- 06.02.2012. Пратките за клиентите ни от Русе ще бъдат на разположение в соларно студио Casa del Sol в понеделник след 16ч.

Read more: http://www.francetobg.net/bg/pristignali-v-blgarija/
тю 1 от 3  Sad

# 157
  • Мнения: 300
Ураааа! Най-накрая имам мейл от СД за поръчката. Остава сега и да ги пратят.

П.П. Имам 15 лв. да плащам. Ужас. Сигурно имам каталог (аз си го поръчах, де).

Как си го поръча този каталог?
Аз пробвах с поръчка през профила на мъжа ми, че последно него го беше огряло за стария каталог, пробвах и от моя профил като цъкнах квадратчето, че поръчката ми е подарък, но нищо не получих  Sad

Да, и аз така го поръчах - с отметката за подарък  Peace

# 158
  • Мнения: 42
Списъкът на Francetobg

http://www.francetobg.net/bg/pristignali-v-blgarija/

на спечелилите - честито  Laughing

# 159
  • Мнения: 277
Rolling Eyes Вместо запис да споделя,че в Ларедутската тема вече 2 момичета се оплакаха от ФранстоБГ че им липсват неща от кашоните,леееекичко започвам да се притеснявам и да се питам дали да не се преориентирам към другия превозвач,при СД някой да е имал проблеми с липси в пратките  newsm78
Това не е точно така  Naughty
В единия случай пакетът е срязан и лепен с тиксо, т.е. със следи, че е отварян извън ЛР. Дали проблемът е при превозването до България или след предаването на Еконт е в процес на уточняване. Моля потърпевшото момиче да се включи и да сподели за развитието на случката. Надявам се да е вече компенсирана от виновника.
Вторият случай е със запазена цялост на пратката. Така че вероятно грешката е на ЛР, добре е това да се уточни.
Кога Франстубг ще започне да претегля пратките при получаването им? Сверката на написаното на пакета тегло и на реално полученото би им спестило неприятности...
Вината не е във Франсето,не дейте да пишете глупости.На мен ми липса артикул.Пакетът ми е отворен и е лепен с логото на френските пощи.Това е във втората ми пратка.А първата както видяхте бях качила снимки всичко вътре беше скъсано,пакетът пак лепен със логото на френските пощи и миришеше на масло.Така,че не дейте да обвинявате превозвача  хората са коректни ползвам ги повече от година нищо не ми е отваряно от тях.И да допълня,че и някое друго момиче се оплака със Смарта пратката дошла по същия начин.

# 160
  • София
  • Мнения: 2 296
Rolling Eyes Вместо запис да споделя,че в Ларедутската тема вече 2 момичета се оплакаха от ФранстоБГ че им липсват неща от кашоните,леееекичко започвам да се притеснявам и да се питам дали да не се преориентирам към другия превозвач,при СД някой да е имал проблеми с липси в пратките  newsm78
Това не е точно така  Naughty
В единия случай пакетът е срязан и лепен с тиксо, т.е. със следи, че е отварян извън ЛР. Дали проблемът е при превозването до България или след предаването на Еконт е в процес на уточняване. Моля потърпевшото момиче да се включи и да сподели за развитието на случката. Надявам се да е вече компенсирана от виновника.
Вторият случай е със запазена цялост на пратката. Така че вероятно грешката е на ЛР, добре е това да се уточни.
Кога Франстубг ще започне да претегля пратките при получаването им? Сверката на написаното на пакета тегло и на реално полученото би им спестило неприятности...
Вината не е във Франсето,не дейте да пишете глупости.На мен ми липса артикул.Пакетът ми е отворен и е лепен с логото на френските пощи.Това е във втората ми пратка.А първата както видяхте бях качила снимки всичко вътре беше скъсано,пакетът пак лепен със логото на френските пощи и миришеше на масло.Така,че не дейте да обвинявате превозвача  хората са коректни ползвам ги повече от година нищо не ми е отваряно от тях.И да допълня,че и някое друго момиче се оплака със Смарта пратката дошла по същия начин.
Интересно ми е, е дори след случилото се с ИР и при положение, че ги видяхме що за стока са.... предвид всичките к...венски номера, които правят френските сайтове... вие дори за миг не подлагате на съмнение тяхната коректност, а веднага бързате да обвините българския превозвач.  ooooh!
Няма значение дали това е ФТБ или СД!  Stop
Те да не са луди, че да си рискуват бизнеса и репутацията(еле пък Д., дето я изкарахте най-голямата престъпничка!!!) , за да ви отварят пакетите и да джобят на дребно... Tired

# 161
  • на морето
  • Мнения: 1 495
Иаз имам имейл от Смарт-моята пратка май се оказа последна от целия курс Laughing
Сега един въпрос-имам дск- директ и превеждам паричките от там.Кога да ги преведа-още днес мога да ги наредя,но не знам кога ще са в тяхната сметка.В сайта им пише:
Тези, които са платили, трябва да ни изпратят уведомителни и-мейли на  info@smartdelivery.org  (за предпочитане със заглавие ПЛАЩАНЕ ) за направеното плащане до 17 часа на деня, предхождащ този за изпращане.
Това до 17 часа на деня, предхождащ този за изпращане. как да го разбиирам?Те ще ми я пратят чак в сряда Thinking

# 162
  • София
  • Мнения: 2 296
Иаз имам имейл от Смарт-моята пратка май се оказа последна от целия курс Laughing
Сега един въпрос-имам дск- директ и превеждам паричките от там.Кога да ги преведа-още днес мога да ги наредя,но не знам кога ще са в тяхната сметка.В сайта им пише:
Тези, които са платили, трябва да ни изпратят уведомителни и-мейли на  info@smartdelivery.org  (за предпочитане със заглавие ПЛАЩАНЕ ) за направеното плащане до 17 часа на деня, предхождащ този за изпращане.
Това до 17 часа на деня, предхождащ този за изпращане. как да го разбиирам?Те ще ми я пратят чак в сряда Thinking

Ако ги наредиш сега, то днес се счита деня на изпращане на парите, според мен.
По тази логика в понеделник би трябвало да ти пратят поръчките.
Като пуснеш превода им изпрати копие от платежното нареждане и готово.  Peace

# 163
  • София
  • Мнения: 9 517
Иаз имам имейл от Смарт-моята пратка май се оказа последна от целия курс Laughing
Сега един въпрос-имам дск- директ и превеждам паричките от там.Кога да ги преведа-още днес мога да ги наредя,но не знам кога ще са в тяхната сметка.В сайта им пише:
Тези, които са платили, трябва да ни изпратят уведомителни и-мейли на  info@smartdelivery.org  (за предпочитане със заглавие ПЛАЩАНЕ ) за направеното плащане до 17 часа на деня, предхождащ този за изпращане.
Това до 17 часа на деня, предхождащ този за изпращане. как да го разбиирам?Те ще ми я пратят чак в сряда Thinking

Ако ги наредиш сега, то днес се счита деня на изпращане на парите, според мен.
По тази логика в понеделник би трябвало да ти пратят поръчките.
Като пуснеш превода им изпрати копие от платежното нареждане и готово.  Peace
което не е вярно - трябва да изпратиш платежно за направено плащане до 17 часа във вторник, ако ще пращат нещата по пощата в сряда.
А ти къде видя, кога ще пращат нещата - аз не намирам такова инфо?
Иначе и аз платих с електронно банкиране на пощенска току - що, но плащането още не се е отразило в банкирането, така че може и събота и неделя банкирането да не работи, не ми се е налагало да превеждам пари в почивни дни  Peace

# 164
  • на морето
  • Мнения: 1 495
Иаз имам имейл от Смарт-моята пратка май се оказа последна от целия курс Laughing
Сега един въпрос-имам дск- директ и превеждам паричките от там.Кога да ги преведа-още днес мога да ги наредя,но не знам кога ще са в тяхната сметка.В сайта им пише:
Тези, които са платили, трябва да ни изпратят уведомителни и-мейли на  info@smartdelivery.org  (за предпочитане със заглавие ПЛАЩАНЕ ) за направеното плащане до 17 часа на деня, предхождащ този за изпращане.
Това до 17 часа на деня, предхождащ този за изпращане. как да го разбиирам?Те ще ми я пратят чак в сряда Thinking

Ако ги наредиш сега, то днес се счита деня на изпращане на парите, според мен.
По тази логика в понеделник би трябвало да ти пратят поръчките.
Като пуснеш превода им изпрати копие от платежното нареждане и готово.  Peace
което не е вярно - трябва да изпратиш платежно за направено плащане до 17 часа във вторник, ако ще пращат нещата по пощата в сряда.
А ти къде видя, кога ще пращат нещата - аз не намирам такова инфо?
Иначе и аз платих с електронно банкиране на пощенска току - що, но плащането още не се е отразило в банкирането, така че може и събота и неделя банкирането да не работи, не ми се е налагало да превеждам пари в почивни дни  Peace

Видях го в сайта им:
 
Получавате имейл за дължима сума в:    Ден за изпращане на пратките:
понеделник    четвъртък
вторник    петък
сряда    събота
четвъртък    вторник
петък, събота и неделя    сряда

 Това е в :Доставка чрез Бг пощи
И аз го разбирам,че след като съм получила мейл днес(събота)-ще ги пратят в сряда.И аз наредих превода,но не е отразен-сигурно в понеделник ще стъане.Но не изпратих копие от превода-трябваше ли?Преди никога не пращах,ама сега с тези нови условия май трябваше.

 

 

Общи условия

Активация на акаунт