От Франция до България - превоз на покупките ни (13)

  • 55 505
  • 722
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 112
А толкова се надявах тази седмица да си получа нещата, но уви.  #Cussing out

Здравейте,
Уведомяваме нашите клиенти, че поради сериозен технически проблем на сегашните ни партньори все още нямаме тръгнал курс от Франция. Всички пратки пристигнали на Френски адрес са в наш охраняем склад и възникналите проблеми касаят единствено транспорта, но не и физически пратките.
През изминалия период от време нашия ръководен екип бе в постоянно търсене на алтернативен вариант за дос...тавка на Вашите пратките до България. Въз основа на направеното проучване започнахме преговори с нови партньори за по-добри условия на работа както и по-добри срокове за доставка. Идващата седмица ще финализираме договора с новите ни партньори.
Вторник ще се свика общо събрание на фирмата и ще се реши как да се компенсират клиентите за голямото забавяне на последната доставка.
До сега сме се доказали като надежден партньор и възнамеряваме да останем такива и за в бъдеще.
Извиняваме се за голямото забавяне и благодарим на всички клиенти за оказаното доверие!
Ще Ви държим в течение, но тази седмица ще има развръзка на големия застой.
Спокойна нощ от екипа на Смарт Деливъри.

Последна редакция: вт, 24 апр 2012, 20:23 от veronika

# 571
  • София
  • Мнения: 9 517
В страницата на СД няма нищо ново за последния курс.
Има ли информация за този курс, обявен да пристигне на 21 април, дали е на български територия?
има информация във фейсбук и на предишната страница - няма такъв курс, не е ясно кога ще има, днес ще е ясно, как ще ни компенсират  Simple Smile

# 572
  • Мнения: 1 141
Не мога да си обясня каква е тази липса на фирмена култура. Имаш клиенти и не им даваш никакви обяснения защо не извършваш услугата, която са заявили. Някой изобщо да е получил имейл от СД? На сайта им - също нищо. Ами който не ползва фейсбук и не следи темата как ще разбере какво му се случва с поръчките от преди месец?! Ясно е, че изпускаме сроковете и за диспути в пейпал. Честно да ви кажа, не знам как биха могли да ме компенсират, даже и безплатно да ми ги доставят, пак не могат да ми покрият щетите.  ooooh!   

# 573
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
имам една поръчка от франция, само, че не с доставчик, ще ми я прати приятелка от париж по пощата, в момента и двете сме си в България, как да разбера колко ще ми излезе по френската поща до българия, някаква идея? става дума за 5 детски дрехи, предполагам не повече от 1.5 кг-2кг  с опаковката.
гледам chronopost цени от рода на 30 евро с класическата доставка, еми...ще я чакам май да си дойде лятото, ако няма по-евтино от рода на 5 евро!  Laughing

# 574
  • Мнения: 0
 [smilie=smile3505.gif]Smart Delivery

Уважаеми клиенти, фирма Смарт Деливъри се сблъска с неприятен момент основан на оптимизацията и редовността на курсовете от Франция към България. След събрание на борда на директорите от Френския и Българския офис бе взето едногласно решение : Смарт Деливъри ще инвестира нови сили и средства във дейността си и услугите към свойте клиенти с цел идентифициране и укрепване на регуларността на трансфера между Франция и България.

Умоляваме уважаемите клиенти да проявят допълнително търпение и да бъдат убедени, че вашата преданост и подкрепа ще бъдат възнаградени с по добрите условия и услуги, които ние ще постигнем.
 
Дирекция СД Офис Франция

 newsm78 ooooh!

# 575
  • София
  • Мнения: 1 225
[smilie=smile3505.gif]Smart Delivery

Уважаеми клиенти, фирма Смарт Деливъри се сблъска с неприятен момент основан на оптимизацията и редовността на курсовете от Франция към България. След събрание на борда на директорите от Френския и Българския офис бе взето едногласно решение : Смарт Деливъри ще инвестира нови сили и средства във дейността си и услугите към свойте клиенти с цел идентифициране и укрепване на регуларността на трансфера между Франция и България.

Умоляваме уважаемите клиенти да проявят допълнително търпение и да бъдат убедени, че вашата преданост и подкрепа ще бъдат възнаградени с по добрите условия и услуги, които ние ще постигнем.
 
Дирекция СД Офис Франция

 newsm78 ooooh!

Някой ,ако може да ми преведе какво искат да кажат ? newsm78

Не виждам дата за нов курс ,не виждам %  компенсация за забавянето ,нищо не става ясно.Много думи и нищо по същество. Crossing Arms

# 576
  • София
  • Мнения: 9 517
[smilie=smile3505.gif]Smart Delivery

Уважаеми клиенти, фирма Смарт Деливъри се сблъска с неприятен момент основан на оптимизацията и редовността на курсовете от Франция към България. След събрание на борда на директорите от Френския и Българския офис бе взето едногласно решение : Смарт Деливъри ще инвестира нови сили и средства във дейността си и услугите към свойте клиенти с цел идентифициране и укрепване на регуларността на трансфера между Франция и България.

Умоляваме уважаемите клиенти да проявят допълнително търпение и да бъдат убедени, че вашата преданост и подкрепа ще бъдат възнаградени с по добрите условия и услуги, които ние ще постигнем.
 
Дирекция СД Офис Франция

 newsm78 ooooh!

Някой ,ако може да ми преведе какво искат да кажат ? newsm78

Не виждам дата за нов курс ,не виждам %  компенсация за забавянето ,нищо не става ясно.Много думи и нищо по същество. Crossing Arms
искат да ти кажат, че няма да те компенсират допълнително за забавянето и не е ясно, кога ще е новия курс, но пък ти обещават, че в бъдеще ще бъдат по-добри от сега  Joy Joy Joy

# 577
  • Sofia
  • Мнения: 10 874
Пуснах поръчка от акаунта на мъжа ми, но получател на пратката съм аз.
Какво трябва да пиша във формуляра на Смарт? Мога ли от моя профил в техния сайт да си попълня или правите нов профил в сайта на Смарт за всеки акаунт, който ползвате?

ПП. Естествено пуснала съм поръчката преди да прочета за сагите с курса, иначе и аз "вися" с 3-4 пратки от март  Whistling

# 578
  • София
  • Мнения: 9 517
Пуснах поръчка от акаунта на мъжа ми, но получател на пратката съм аз.
Какво трябва да пиша във формуляра на Смарт? Мога ли от моя профил в техния сайт да си попълня или правите нов профил в сайта на Смарт за всеки акаунт, който ползвате?

ПП. Естествено пуснала съм поръчката преди да прочета за сагите с курса, иначе и аз "вися" с 3-4 пратки от март  Whistling
попълваш от твоя акаунт и на Име - титуляр на профила в магазина пишеш твоето име  Peace

# 579
  • Бургас
  • Мнения: 382
 Rage ай стига бе. толкова ли не можаха да организират един групаж за 20дни  Rage нещо кофти ми се вижда тая работа. или проблемът е, че не могат да го платят, или и двата превозвача мълчат за нещо. 
и добре, че е темата да следя.  Heart Eyes аз също нямам ФБ.

# 580
  • Мнения: 177
[smilie=smile3505.gif]Smart Delivery

Уважаеми клиенти, фирма Смарт Деливъри се сблъска с неприятен момент основан на оптимизацията и редовността на курсовете от Франция към България. След събрание на борда на директорите от Френския и Българския офис бе взето едногласно решение : Смарт Деливъри ще инвестира нови сили и средства във дейността си и услугите към свойте клиенти с цел идентифициране и укрепване на регуларността на трансфера между Франция и България.

Умоляваме уважаемите клиенти да проявят допълнително търпение и да бъдат убедени, че вашата преданост и подкрепа ще бъдат възнаградени с по добрите условия и услуги, които ние ще постигнем.
 
Дирекция СД Офис Франция

 newsm78 ooooh!

явно, освен кантар, ще си купуват и камион  Mr. Green

# 581
  • Мнения: 9
явно, освен кантар, ще си купуват и камион  Mr. Green

Като гледам колко информативно отношение имат към клиентите си, май може и да не им потрябва камион за следващ път.  ooooh!



# 582
  • Мнения: 0
явно, освен кантар, ще си купуват и камион  Mr. Green

 Mr. Green hahaha

Последна редакция: ср, 25 апр 2012, 13:15 от skubi77

# 583
  • Добрич
  • Мнения: 220
Момичета, чакам пратка от C&A от средата на март, за съжаление пратена на старият адрес на Франсето. Писах директно в сайта и днес получавам това известие:

Cher client de la boutique en ligne C&A,

Le grand nombre de commandes à traiter peut parfois causer des retards dans le traitement de vos demandes .

Nous regrettons ce désagrément et vous assurons une réponse rapide à vos demandes.

Certaines questions ont sûrement été finalisées par l’intervalle de la livraison de commande réceptionnée entre temps.

Veuillez bien vouloir, dans le cas contraire et afin de traiter votre demande sous les meilleurs délais, répondre tout simplement sur le mail “ pas de réponse à ma demande “ , et nous ferons le nécessaire en priorité.

Vous recevrez un mail de notre part sous les 2 jours ouvrables qui suivent.

Nous vous remercions pour votre comprehension et nous excusons pour ce désagrément.
Много моля френско говорящите да ми помогнат, че ми е малко трудно да разбера какво точно искат да ми кажат!  newsm78
Предварително благодаря!   bouquet

# 584
  • Мнения: 3 714
След събрание на борда на директорите  Mr. Green
Колко директора има в СД  Mr. Green
Явно не достатъчно, щом не могат да решат проблема  Whistling

Общи условия

Активация на акаунт