Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да поръчам артикули от уебсайта?
Какви са условията за доставка до България?
Какво означава „PRE-ORDER“ за някои от моделите?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да поръчам артикули от уебсайта?
За да направите поръчка, първо трябва да се регистрирате като нов потребител, след което да изберете желаните продукти и да ги добавите към кошницата. След това прегледайте поръчката си в кошницата, попълнете адреса за доставка и изберете метод на плащане. Накрая потвърдете поръчката си и ще получите имейл за потвърждение.
-
Какви са условията за доставка до България?
-
Какво означава „PRE-ORDER“ за някои от моделите?
„PRE-ORDER“ означава, че артикулите не са налични в склада в момента, но ще бъдат налични на определена дата, която се вижда в описанието на продукта. Поръчката за такъв артикул няма да бъде изпратена веднага, а след датата на наличност на артикула. Също така е възможно след поръчването на „PRE-ORDER“ артикул, сайтът да промени датата на наличност, което ще забави изпращането на поръчката.
-
Какво представляват кодовете за отстъпки и как се използват?
-
Какви са опциите за връщане на артикули и какви са процедурите при грешна поръчка?