Банка ДСК - отчайваща некомпетентност и безгранична наглост

  • 26 161
  • 66
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 21
През последните 2-3 месеца на нас от ДСК не ни плащат сметката за тока. Миналия месец ни спряха тока и се наложи да платя и 20 лв за включването. Оказва се, че и за кредита през последните 2 месеца не теглят, а после зв по телефона да ги търсят. Вноската се плаща до 25 число, а заплатата на мъжа ми със сигурност 4-5 дни преди това постъпила по сметката т.е. пари налични има и за двете плащания. Не мога да отида да се разправям аз, защото сметката не е на мое име.

# 16
  • Пловдив
  • Мнения: 563
Преди години ни превеждаха заплатите в ДСК и ползвахме преференциални условия за кредит, та имам Visa дебитна и кредитна. Единствения проблем, който съм имала с тях, беше, че не искаха да ми признаят международния паспорт за документ за самоличност, но след кратка разправия го признаха. Никога не съм имала проблем с ДСК Директ, но и не извършвам плащания през него, само си гледам извлеченията и захранвам кредитната карта. А, има нещо дразнещо, смс-ите им за постъпления по сметката се получват късно вечерта. Имам Maestro YES кредитна от ПИБ. Те ми я предложиха покрай един депозит и я взех ей така, за резервен вариант. Също не мога да се оплача от интернет банкирането им, но пак го ползвам само за справка. Служебната ми дебитна карта е от Уникредит. Банкирането им е добро, но пък те от пет години не успяват да сменят името на фирмата върху извлеченията.
Аз обаче друго не мога да разбера, не ми се е и случвало. Как дебитна карта ще излезе на минус или кредитна ще надвиши лимита  - не следва ли да бъде отказана транзакцията поради недостатъчна наличност?

# 17
  • София
  • Мнения: 247
Едно горе долу безпристрастно мнение.Не е Виновна която и да е банка ,а служителите в клона в който сте попаднали.От моя опит -ПИБ,ОББ,Уникредит,Пощенска,Корпоративна,ДСК,Общинска,Райфайзен(както е видно с това съм горе долу на ти)-навсякъде има "зрънца".И за това ако случите на клон в който има компетентен служител си записвате името му , и ако имате късмет той ще работи там повече време и вие ще си ходите само при него.Иначе почти е невъзможно дори и да сте в тази сфера и да сте информиран да се преборите с някои от "съветите",на "фронт деска" или някой "виден" инспектор.
По повод старата информация в ДСК-Това се получава в банкирането след полунощ,преди 03ч.Пиб пък си актуализират картовите операции дори и след 4-5 дни(т.е ако имате лимит не можете да теглите),

# 18
  • София
  • Мнения: 423
Аз съм от доволните. И аз мисля, че в повечето случаи са виновни некомпетентните служители, а не самата банка. Но за съжаление те са навсякъде. Иначе ползвам ДСК и интернет банкирането им от доста години. Сама си нареждам преводите и плащанията, не ползвам абонаменти. Кандидатствах преди години през сайта им за кр. карта, за няколко дни беше в клона, в който я поръчах, с 3000 в нея. Най ми харесва, че имат няколко банкомата в София, които приемат пари, единия е в мола на Стамболийски. До късно вечер и през почивни дни си внасям каквото и колкото искам, без опашки и подробности.

# 19
  • Мнения: 410
Аз пък съм от недоволните  Crossing Arms  само разни намусени бабки, които се чудят как да те изгонят.

# 20
  • Мнения: 164
И аз съм недоволна.Винаги се чака (или все попадам на такива клонове,може би).Служителите са с ужасно отношение.

# 21
  • София
  • Мнения: 8 286
Съм клиент на ДСК, т.е. имам някъде едни карти,чакащи ме да ги взема (преиздадени).
По тоз' повод да внеса малко разяснения.
Не съм ги избирала, служебно го направиха. После решиха да е Булбанк, е вЕрвай ми има и по-тежък случай и от ДСК.

....Но да се върнем на ДеСеКато.

Случка 1:
Картата е Маестро, но към нея има втора карта, която е Виза електрон, че и трета ми бяха пратили по пощата  "виртуална виза", но нея така и не склоних да я ползвам.
Он-лайн Банкирането е Он-лайн Гледане.

Та ето и моя сблъсък с Банката, Дуранго (ще ме простят тези, които са ми чели писанията преди няколко години действието е от 2007 г.)

Един хубав ден проверявайки какво се случва с ЛаРедутските ми плащания - кое блокирали, кое дръпнали, да няма двойно взето, забелязвам някаква странна изтеглена сума от лев и нещо срещу която шише, че е за превод за платежно (нито съм правила преводи, нито плащам за тегленията - според договора) .  
След първоначалния ми шок почвам да разглеждам и другите редове и получавам удар - "350 лв. - наем за офис в ... ", (аз съм по майчинство, което е по-малка сума)
Колцентърът не помогна (казаха ми от кой клон е направен превода, тайничко се надявах, че просто има грешка в описанието, въпреки че нямах плащане към Ларедута за точно такава сума)... обяснявам, че работата не ми е свързана с плащане на такива суми за офиси, че нямам идея къде е този клон. "Трябва да подадете жалба писмено, с вх. номер в някой по-голям клон."
За моя късмет "откритието"  ми е направено в ден преди голямо преселение на от София (знаете какъв е трафика деня преди празници) и на следващия ден не ми стигна един следобяд, за да подам жалбата, т.е. от 3 посетени клона нямаше един, в който да подам жалбата, защото я факса не работи, я не може точно там да я подам.
Жалбата успях да внеса един ден след празниците на Батенберг. Парите върнаха, но доверието ми - не.
След това се оказа, че деня след празниците са оправили нещата, т.е. можело и без "писмени жалби с входящ номер". Естествено никой не счете за нужно да ми се обади, ако е някоя "услуга", т.е. да те натоварят с някой кредит, ще ти звънят по всяко време на денонощието, сама го разбрах проверявайки си "Он-лайн Гледането"

Така че, Дуранго, нАпиши им едно любовно писъмце и си поискай всички дребни левчета дето си им ги дал. Аз си поисках възстановяване и на "наема" и на "платежното" от един и нещо. ... ако имаше как би си поискала и за нервите, притесненията, пропиляното време - моите и на мъжО.


Случка 2:
Преди 2-3 месеца, решавам че ще си захраня картата, защото Булбанската  ми V-Pay карта не я приема ПейПала. Между другото решавам да проверя  какво има в спестовната ми сметка и се оказва, че "ако не си знам номера не може"  #Crazy, "Но как така #Crazy, ето давам Ви личната си карта, питам за Моята сметка, за моите пари", "Не може. Може само, ако подадете заявление, струва...лв., ще Ви издадем номера!"...
В този момент нямах време за да им го посветя, иначе на момента щяхме да скъсаме.
Не им ща картите ( затова не съм ги взела, СМСта-покани ми пратиха да съм ги посетила Sick), а паричките си ще си ги прибера, скоро.

# 22
  • Мнения: 1 175
После решиха да е Булбанк, е вЕрвай ми има и по-тежък случай и от ДСК.

Peace

И аз съм сравнително доволна от ДСК, виртуална карта, банкиране, всичко е на 6.
Имало е нервни служители факт, но като цяло проблеми съм нямала.
Преди имах карти в ПИБ и Сибанк - не ми се разправя, изтормозиха ме.

# 23
  • Мнения: 19 523
Като цяло смятам, че без да са върхът, ДСК съвсем не са най-лошата банка, като се има предвид ОББ и др., от които съм крайно недоволна. Например ДСК директ ми е много удобен.

# 24
  • Мнения: 5 790
Всичко е много относително, разни хора - разни идеали.
Аз пък съм супер доволна от ОББ, ползвам ги повече от 10 години. В ДСК кракът ми няма да стъпи, мисля, че съм писала защо. Тежко некомпетентна история са, според мен.
Отивам за потребителски кредит преди няколко години, но дребен. Нямам други кредити, нямам просрочени кредити, никога не съм имала и т.н. И ми обясняват, как за 2 хиляди лева трябва да си направя ипотека на апартамента!!!! Дали не ги запсувах и не им благодарих!

# 25
  • София
  • Мнения: 15 486
Всичко е много относително, разни хора - разни идеали.
Аз пък съм супер доволна от ОББ, ползвам ги повече от 10 години. В ДСК кракът ми няма да стъпи, мисля, че съм писала защо. Тежко некомпетентна история са, според мен.
Отивам за потребителски кредит преди няколко години, но дребен. Нямам други кредити, нямам просрочени кредити, никога не съм имала и т.н. И ми обясняват, как за 2 хиляди лева трябва да си направя ипотека на апартамента!!!! Дали не ги запсувах и не им благодарих!
На мен в ДСК  за 500 лева ми поискаха четирима гаранти.Отивам да преведа пари за една покупка, от една сметка в ДСК до друга сметка, пак в ДСК.Чакам си реда един час, накрая ми връчват да попълвам нещо, което нямам представа как се попълва,а и очилата не си нося,моля ги да го попълнят,аз ще го подпиша - не можело.Теглих им една майна и си тръгнах.Преведох ги през ЦКБ.

  Когато съпругът ми почина,Бог да го прости, поисках да прехвърлим парите в моята банка.Отговорът беше: Ми прехвърляйте си,като искате,дори без да ме погледне. Казвам искам по банков път, неее, теглете ги и си ги носете.Но като отвори и видя сумата, изведнъж стана страшно любезна и започна да ме убеждава колко добри лихви имали, защо съм искала да ги прехвърлям, започна да предлага нови и нови всякакви разни хубави неща и лихви, само и само да не ги прехвърлям.Засега са още там, защото няма да ги пипаме, но щом реша,че ще трябват, ги прехвърлям в моята.

Последна редакция: пн, 23 юли 2012, 11:29 от Тайна

# 26
  • Исландия
  • Мнения: 60
Преди години прекратих всички контакти с тази псевдобанка, тя и Булбанк са ми в черния списък. Бавно обслужване, вечно неразбрали, вечно намръщени, вечно проблеми със софтуера им и блокирани системи, няма "добър ден", няма "довиждане", все едно съм им длъжна.

# 27
  • София
  • Мнения: 1 555
ДСК -  Naughty

Бил си много търпелив, много си издържал с тях.

# 28
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 833
Съжалявам за недоразумението, Дуранго, явно си попаднал на кофти служители.
Моят опит с банка ДСК е откак се помня. Имах първо спестовна сметка, майка ми я беше открила - детски влог. Откакто станаха промените, аз вече на 18 г., продължавам да си държа влога и да вкарвам пари вътре, но вече е срочен. Последните 3 години имам 3 потребителски кредита от тях, съответно и разплащателна сметка и с това нямам проблем. Издадоха ми карта Виза електрон /те ми предложиха да е такава, защото е по-сигурна и мога да я ползвам за повече неща/, наскоро си взех новата, ползвам и електронното им банкиране за гледане - от тази сметка не извършвам почти никакви онлайн плащания, само захранвам сметката за кредита, тегля на банкомат или плащам в магазини. Доволна съм, не съм имала проблеми, винаги са мили и любезни, вършат ми работа бързо. Един единствен път се случи да ме върнат, но то беше защото отидох да сключа договора за кредит в 18,30 /работят до 19,30/, но нотариуса е до 17,30, което аз не бях съобразила. Иначе са готини, показват ми реално колко пари имам по сметката, получавам смс-и какво се случва със сметката ми. Имат си и те дребните кусури, но пак си зависи от служителя. За парите, които съм искала като кредит /не са големи суми/, ми поискаха само по един гарант, но така и не стигнахме до това, защото избрах друг вид кредит, за който не са необходими поръчители, ипотеки и т.н. щуротии.
С ОББ нямам много взимане-даване - там ми превеждат заплатата, електронното им банкиране е удобно, само едно ме е разочаровало до сега. Миналата седмица взех ваучер от Грабо с банков трансфер и ми отхвърли картата, но пък с тази на ДСК стана от първия път.
Относно отношението - има и намръщени, има и усмихнати, но засега всички вършат работа.

# 29
  • Мнения: X
Аз съм бивш служител на ДСК, но това не ми попречи да ги осъдя и да си прекратя всякакво взаимоотношения с тях.

Между празниците по Нова година на 2007 г. източиха картата на майка ми - 800 лв. Не пожелаха да възстановят средствата, дори моя бивша колежка на която се обадих да съдейства да пуснат отговор на жалбата в законовия срок (а не извън него) ми обясни, че майка ми е измамница (сама си е изтеглила парите) и че не са длъжни дори на полицията да отговарят. Е след 2 години и минавайки по цялата процедура, но ги осъдих. Бяха забравили да преведат законовата лихва, напомних им писмено лично адресирано до Маринова - дадох срок до 2 р. дни да платят иначе вадя изпълнителен лист, блокирам им сметките и пиша да всички БГ медии - ако не ги е срам за 200 лева. 12 часа след като бях входирала писмото платиха до последната стотинка.

Работя във финансовата сфера (небанкова сфера) и мога да кажа, че ДСК се конкурира по абсурдност само с Уникредит. Клиент съм на ОББ - ипотечни, потребителски кредити, кредитна и дебитна карта, банкиране - доволна съм и от обслужването и от продуктите.

Общи условия

Активация на акаунт