Влязох в СМГ и дим да ме нямааааа

  • 52 594
  • 262
  •   1
Отговори
# 210
  • София
  • Мнения: 1 154
И аз не съм чувала са грубости, по-скоро се притеснявам за липсата на ефективни часове по БЕЛ - не се дават и проверяват домашни, не се пишат преразкази, съчинения /досега са писани 2-3 домашни но не са проверявани/и основното с което се занимават е дисциплината в клас.

# 211
  • Мнения: 38
И аз не съм чувала са грубости, по-скоро се притеснявам за липсата на ефективни часове по БЕЛ - не се дават и проверяват домашни, не се пишат преразкази, съчинения /досега са писани 2-3 домашни но не са проверявани/и основното с което се занимават е дисциплината в клас.
Имам абсолютно същото мнение и притеснения.... Относно дисциплината имат голям проблем, сигурно трябва повече внимание и контрол от нас ( родителите), за да наблегнат на учене в час..

# 212
  • Мнения: 5
Да си призная не съм чула за "бръмбара и пипалцата", зная че господина много крещи в час, и не мисля че е нормално и приемливо. Проблем с дисциплината има, за съжаление крясъците не са подходящият модел на поведение, който ще доведе до решения на проблема. Аз лично бях силно обезпокоена като видях, че в края на първият срок децата имат по 5-8 страници записки в тетрадките. За домашните, мисля че са крайно недостатъчни. Не съм забелязала да пишат преразкази, а това е в програмата. Просто не зная какво правят в час. Когато попитам отговора е "ми господина крещя по този, по онзи, четохме текст, нищо друго"! Ще разпитам довечера за случката с бръмбара.

# 213
  • Мнения: 37
Здравейте!
Не съм чула такива неща ....???? Thinking
А относно "безумните контролни", та те са от сборника по БЕЛ, не са измислени от господина .... newsm78
Наистина ли?
Предлагам да попитате децата си как са наричани при въпросните "дисциплинарни крясъци" , както и какъв тип шеги се пускат по техен адрес.
Колкото до тестовете от сборника (първият пък беше от учебника по Литература, но със СГРЕШЕНИ отговори), нали Господинът е този, който избира какъв точно тест да им даде! Защо да им дава подобни тъпотии, само защото са публикувани в някакъв си сборник? (който между другото не е толкова лош като фактология, дори бих казала по-добър от учебника) Ерго, от една прилична книжка Господинът е избрал един безумен тест. Е, и авторите на сборника са хора, и те грешат, ама защо тъкмо грешката им трябва да се предлага на децата? Може би щеше да е по-добре, ако си беше направил труда да измисли нещо!

А за писмените работи нещата са още по-странни - за 5 месеца Господинът не е прегледал НИТО ЕДНА  творческа работа на децата. Няколко от тях четат в час какво са написали, останалите - нищо.
А какво да кажем за "преразказ на филм" - дори не ми се разправя за това как петокласник описва в тетрадка филм от поне част и половина, обаче в програмата им се изисква "преразказ на текст", доколкото знам. А такъв са правили веднъж или два пъти и само за домашно, което не е преглеждано.

# 214
  • Мнения: 1 782
Когато.... влез в час и не си позволявай груби обиди за преподавател, базирани на думите на 11 или 12-годишното ти хлапе. Не виждам друг да има подобни впечатления от господина, аз също нямам такива и е пълна гавра да се цапа името му с подобни простотии.
Имаш ли идея как Яшу "обижда" децата? Така, както техен приятел може да го направи, дефакто това е стил на поведение, а не обида. Това, че Тлаченски е малко по-възрастен не оправдава лиспата на чувство за хумор на детето ти.

# 215
  • Мнения: 455
Когато.... влез в час и не си позволявай груби обиди за преподавател, базирани на думите на 11 или 12-годишното ти хлапе. Не виждам друг да има подобни впечатления от господина, аз също нямам такива и е пълна гавра да се цапа името му с подобни простотии.
Имаш ли идея как Яшу "обижда" децата? Така, както техен приятел може да го направи, дефакто това е стил на поведение, а не обида. Това, че Тлаченски е малко по-възрастен не оправдава лиспата на чувство за хумор на детето ти.

Съгласна. Моето дете го харесва и него, и чувството му за хумор. Аз също смятам, че подготовката по български трябва да е по-сериозна, но няма смисъл да се разпространяват недоказани слухове за господина.

# 216
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
Относно дисциплината имат голям проблем, сигурно трябва повече внимание и контрол от нас ( родителите), за да наблегнат на учене в час..
И това в елитна среда на СМГ? То , ако там дисциплината е такава, за каква среда говорим?  newsm78
 Колкото до домашните - децата ви вече са са в 5 клас, няма кой да проверява всяко домашно.
 Съжалявам, че се намесвам в темата  / големият ми син влезе в СМГ след 7 клас/, но в момента имам 3-токласник, и живо ме интересува нивото на прогимназиалното образование.

# 217
  • Мнения: 7 275
Съжалявам, че се намесвам в темата  / големият ми син влезе в СМГ след 7 клас/, но в момента имам 3-токласник, и живо ме интересува нивото на прогимназиалното образование.
Продължавам да твърдя, че СМГ е най-доброто училище в периода 5-ти-7-ми клас в София. Децата са подбрани чрез жесток подбор вследствие на редица математически състезания. Средата е много, много добра,мотивираща и борбена.
Преподавателите са професионалисти, отлични педагози, добри човеци. Изключение при нас прави г-жа Дечева, но напоследък, на фона на всичко, което се случва в нашата мила държава, тя направо ми стана симпатична и някак ми остана на заден план. Mr. Green

# 218
  • Мнения: 1 782
И това в елитна среда на СМГ? То , ако там дисциплината е такава, за каква среда говорим? 

Виж, това е вярно. Проблем с дисциплината при Тлаченски има и според моето дете. По-съществен отколкото по другите предмети. Господинът в началото на годината каза, че никога не е работил с толкова малки деца и явно не може да удържа хлапашкото в тях по начина, по който го правят другите преподаватели.

# 219
  • Мнения: 37
Когато.... влез в час и не си позволявай груби обиди за преподавател, базирани на думите на 11 или 12-годишното ти хлапе. Не виждам друг да има подобни впечатления от господина, аз също нямам такива и е пълна гавра да се цапа името му с подобни простотии.
Имаш ли идея как Яшу "обижда" децата? Така, както техен приятел може да го направи, дефакто това е стил на поведение, а не обида. Това, че Тлаченски е малко по-възрастен не оправдава лиспата на чувство за хумор на детето ти.
А защо ти сам не опиташ да влезеш в час? Освен с твоето синче, с колко други деца от 5-ти клас говори? А и своето попита ли какво точно се случва? Дали "харесва" господина е друг въпрос. Защо ставаш агресивен към мен и непознато за тебе дете? Моето дете има отлично чувство за хумор, естествено, в рамките на нормалното... Ако смяташ, че трябва с чувство за хумор да се възприемат думи от типа "перверзник", "Ти обратен ли си?", "Ти си голяма бяла птица, което е евфемизъм за гъска", особено насочени от господина по български към петокласник от неговия клас, значи на теб нещо ти липсва...
Мами, обръщам се към тези от Вас, които нямат пристрастия към господина:

Моля Ви, попитайте внимателно децата си за солените "шеги" на господина по БЕЛ!
Интересно ми е да знам дали само в нашия клас нещата са такива, въпреки че освен съучениците на моето дете и от още един клас чувам подобни реплики...
Написаното по-горе е точен цитат, чух го от поне пет дечица от класа.
Какво мислите по въпроса? Не подценявам липсата на адекватно преподаване, но тези реплики вече преляха чашата!

# 220
  • София
  • Мнения: 149
Синът ми споделя ,че има проблеми с дисциплината в почти всички часове /с изключение на ЧиП/
дори и в часовете на школата по математика, г-жата многократно е отстранявала ученици от занятията. За часовете по БЕЛ не не е споделял за грубости от страна на учителя ,само за лоша дисциплина на част от съучениците си.Озадачава ме и споделеното , че някои си пишат домашните работи непосредствено преди часовете......

# 221
  • Мнения: 1 782
Защо ставаш агресивен към мен и непознато за тебе дете?

Защото в нормално общество чудесиите, които пишеш се наричат клевета и за тях се държи съответната отговорност. Написаното от теб в първия пост е изключително тенденциозно и предвид, че тук влизат немалко родители на други деца, които са при този преподавател и никой не потвърждава тезата ти е достатъчно за мен основание да ти направя съответната забележка. Това, че я възприемаш като агресивност отдавам на предположението, че трудно вадиш правилна преценка за отсрещната страна, независимо дали там съм аз или учител...

# 222
  • Мнения: 455

Във тази тема виждам това, което виждам и на родителските срещи.
Родители с "пяна" на уста доказват колко са лоши и с непрофесионално поведение учителите към техните гениални дечица влезли в СМГ. А никой не се замисля за поведението на собственото си дете, как се държи то, как говори с учители, съученици и т.н.

Разбирам, че децата са в нова среда, влизат в пубертета, опитват се да се докажат пред съучениците си, но всичко това трябва да бъде в някакви рамки, контролирани от родителите.

# 223
  • Мнения: 38

Във тази тема виждам това, което виждам и на родителските срещи.
Родители с "пяна" на уста доказват колко са лоши и с непрофесионално поведение учителите към техните гениални дечица влезли в СМГ. А никой не се замисля за поведението на собственото си дете, как се държи то, как говори с учители, съученици и т.н.

Разбирам, че децата са в нова среда, влизат в пубертета, опитват се да се докажат пред съучениците си, но всичко това трябва да бъде в някакви рамки, контролирани от родителите.
Подкрепям !!!

# 224
  • София
  • Мнения: 143
Ох, от няколко дни ровя за тая тема  ooooh!
Нали е петокласната на СМГ?
Кажете при вас има ли проблеми с господина по БЕЛ?
Нашите деца се оплакват от обиди, грубости, дори сериозни унижения (да пълзят по пода, например)
Да не говорим за безумните контролни с още по-безумни отговори от типа "Антенките на бръмбара очи ли са, мустаци или крака?", обвити в благовидното "синоними".
Ами пипала са, нито едно от трите!!!
Бясна съм, направо!

Това е абсурдно. Тлаченски е класен на синът ми и сме имали доста разговори с него, по отношение на дисциплината в час. Но проблемът не е той, а няколко деца, които очевидно не знаят защо ходят на училище. И ми е чудно как все още не са изключени от това училище.
Господинът е много ерудиран преподавател, но за съжаление е преподавал на големи ученици и на студенти (доколкото си спомням е бил преподавател и в университет). Заради няколко деца, с които  и родителите  не могат да се справят, страдат всички и естествено че часът е неефективен.

Общи условия

Активация на акаунт