Ох, тези нови телефони!

  • 1 124 616
  • 11 718
  •   1
Отговори
# 8 175
  • Мнения: 5 892
А как се проверява?  Flutter

# 8 176
  • При елфите ...
  • Мнения: 2 175
Най-добре е да си изключиш мобилния интернет. И сигурна ли си, че нямаш роумиг. Свържи се най-добре с оператор и провери, може да се окаже, че имаш.
Благодаря... и аз мисля да не рискувам и да го изключа... Имах роуминг, но след офанзивата с промяна на цените му в ЕС, моят "любим" оператор ми изпращаше някакви съобщения по този повод... тъй като аз не направих нищо (вече не помня какво трябваше да направя) в последствие стана ясно, че няма да имам роуминг на тарифния план, който ползвам... (ММ говори тогава с оператора и те са му казали...)

Ако любимия оператор е БОБ - роуминг няма. С такъв план съм, не преподписах на друг. Като съм в ЕС телефона си го ползвам само за будилник. Но не ми е зор - за там си имам карта на лайка.
Точно и аз съм на БОБ... Няма роуминг, няма и-нет... няма нищо 😉

# 8 177
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 801
Много спешно трябва да си купя телефон, моят тотално умря.
И понеже е спешно, нямам никакъв бюджет. Спрях се на Нuawei y6 2017. Да го вземам ли или да се въздържа? Благодаря предварително за насоките!

Пп- това не го разбирам, може ли като на лаик някой да ми го преведе
Цитат
SIM1 слота е комбиниран с microSD, което означава че ако сложите карта с памет не може да ползвате 3G или 4G мобилен нет.

# 8 178
  • Мнения: 1 846
Тарти, имам Huawei p8 lite, предполагам, че нещата са аналогични. Имаш възможност да сложиш 2 сим карти, или сим карта + sd карта, или сим +карта за мобилен Интернет.

# 8 179
  • Мнения: 2 877
Най-добре е да си изключиш мобилния интернет. И сигурна ли си, че нямаш роумиг. Свържи се най-добре с оператор и провери, може да се окаже, че имаш.
Благодаря... и аз мисля да не рискувам и да го изключа... Имах роуминг, но след офанзивата с промяна на цените му в ЕС, моят "любим" оператор ми изпращаше някакви съобщения по този повод... тъй като аз не направих нищо (вече не помня какво трябваше да направя) в последствие стана ясно, че няма да имам роуминг на тарифния план, който ползвам... (ММ говори тогава с оператора и те са му казали...)

Ако любимия оператор е БОБ - роуминг няма. С такъв план съм, не преподписах на друг. Като съм в ЕС телефона си го ползвам само за будилник. Но не ми е зор - за там си имам карта на лайка.

И аз съм на БОБ и нямам роуминг, но си ползвах Wi-Fi на хотела.

# 8 180
  • Мнения: 3 589
Моля спешно за съвет! Samsung Galaxy S 7, закупен нов на 24.11.2017 г., използвам го от около седмица. Досега всичко беше нормално, но днес сутринта забелязах, че телефонът е много топъл - беше в чантата ми и не е използван, освен, че трябваше да снимам документи и направих около 30 снимки. Освен, че е топъл, батерията от 100% в 9:00 ч. досега се стопи до 10 % без почти да го ползвам. С две думи ще мре ли или мога да направя нещо?

ПП: Свързах се с търговеца (Емаг), който с нежелание ми обясни дългия път на телефона до сервиза в Румъния и ми предложиха да им го върна и да ми върнат парите (отказ от договора, не рекламация)... От офиса на Самсунг за България ми казаха, че не могат да направят нищо ако не съм минала първо през Емаг. А на мен ми трябва телефон...

# 8 181
  • Мнения: 1 292
Скрит текст:
Моля спешно за съвет! Samsung Galaxy S 7, закупен нов на 24.11.2017 г., използвам го от около седмица. Досега всичко беше нормално, но днес сутринта забелязах, че телефонът е много топъл - беше в чантата ми и не е използван, освен, че трябваше да снимам документи и направих около 30 снимки. Освен, че е топъл, батерията от 100% в 9:00 ч. досега се стопи до 10 % без почти да го ползвам. С две думи ще мре ли или мога да направя нещо?

ПП: Свързах се с търговеца (Емаг), който с нежелание ми обясни дългия път на телефона до сервиза в Румъния и ми предложиха да им го върна и да ми върнат парите (отказ от договора, не рекламация)... От офиса на Самсунг за България ми казаха, че не могат да направят нищо ако не съм минала първо през Емаг. А на мен ми трябва телефон...
Най-простият ти вариант е да ти върнат парите.

# 8 182
  • Перник
  • Мнения: 5 075
Скрит текст:
Моля спешно за съвет! Samsung Galaxy S 7, закупен нов на 24.11.2017 г., използвам го от около седмица. Досега всичко беше нормално, но днес сутринта забелязах, че телефонът е много топъл - беше в чантата ми и не е използван, освен, че трябваше да снимам документи и направих около 30 снимки. Освен, че е топъл, батерията от 100% в 9:00 ч. досега се стопи до 10 % без почти да го ползвам. С две думи ще мре ли или мога да направя нещо?

ПП: Свързах се с търговеца (Емаг), който с нежелание ми обясни дългия път на телефона до сервиза в Румъния и ми предложиха да им го върна и да ми върнат парите (отказ от договора, не рекламация)... От офиса на Самсунг за България ми казаха, че не могат да направят нищо ако не съм минала първо през Емаг. А на мен ми трябва телефон...
Най-простият ти вариант е да ти върнат парите.

Моя приятелка се възползва от гаранционно обслужване на Емаг. И тя очакваше да е дълго и сложно, но не беше. Куриерът дойде на място, взе телефона, след около седмица мисля и го върнаха ремонтиран.

# 8 183
  • Мнения: 3 589
Скрит текст:
Моля спешно за съвет! Samsung Galaxy S 7, закупен нов на 24.11.2017 г., използвам го от около седмица. Досега всичко беше нормално, но днес сутринта забелязах, че телефонът е много топъл - беше в чантата ми и не е използван, освен, че трябваше да снимам документи и направих около 30 снимки. Освен, че е топъл, батерията от 100% в 9:00 ч. досега се стопи до 10 % без почти да го ползвам. С две думи ще мре ли или мога да направя нещо?

ПП: Свързах се с търговеца (Емаг), който с нежелание ми обясни дългия път на телефона до сервиза в Румъния и ми предложиха да им го върна и да ми върнат парите (отказ от договора, не рекламация)... От офиса на Самсунг за България ми казаха, че не могат да направят нищо ако не съм минала първо през Емаг. А на мен ми трябва телефон...
Най-простият ти вариант е да ти върнат парите.

Моя приятелка се възползва от гаранционно обслужване на Емаг. И тя очакваше да е дълго и сложно, но не беше. Куриерът дойде на място, взе телефона, след около седмица мисля и го върнаха ремонтиран.

Страх ме е, ако се възползвам от гаранционното обслужване по търговската гаранция, да не ми върнат рециклиран телефон, защото това е опция в гаранцията им. А по ЗЗП сроковете за ремонт след рекламация са до 1 месец, как да стоя без телефон 1 месец? Може би е най-добре да ми върнат парите, ще съм на загуба, но какво да се прави... Confused

# 8 184
  • Мнения: 17 546
Скрит текст:
Моля спешно за съвет! Samsung Galaxy S 7, закупен нов на 24.11.2017 г., използвам го от около седмица. Досега всичко беше нормално, но днес сутринта забелязах, че телефонът е много топъл - беше в чантата ми и не е използван, освен, че трябваше да снимам документи и направих около 30 снимки. Освен, че е топъл, батерията от 100% в 9:00 ч. досега се стопи до 10 % без почти да го ползвам. С две думи ще мре ли или мога да направя нещо?
ПП: Свързах се с търговеца (Емаг), който с нежелание ми обясни дългия път на телефона до сервиза в Румъния и ми предложиха да им го върна и да ми върнат парите (отказ от договора, не рекламация)... От офиса на Самсунг за България ми казаха, че не могат да направят нищо ако не съм минала първо през Емаг. А на мен ми трябва телефон...
Честно ти казвам, че това да ти предложат еМаг сами да ти върнат парите, е повече от късмет. Взимай си ги и бягай презглава за друг телефон от читав магазин. Сега и намаления има. Но не изпускай тази възможност. Това си е чудо, освен че трябва да ти светне лампичката, че сами и без никакви уговорки се съгласяват на това!

# 8 185
  • Перник
  • Мнения: 5 075
Скрит текст:
Моля спешно за съвет! Samsung Galaxy S 7, закупен нов на 24.11.2017 г., използвам го от около седмица. Досега всичко беше нормално, но днес сутринта забелязах, че телефонът е много топъл - беше в чантата ми и не е използван, освен, че трябваше да снимам документи и направих около 30 снимки. Освен, че е топъл, батерията от 100% в 9:00 ч. досега се стопи до 10 % без почти да го ползвам. С две думи ще мре ли или мога да направя нещо?

ПП: Свързах се с търговеца (Емаг), който с нежелание ми обясни дългия път на телефона до сервиза в Румъния и ми предложиха да им го върна и да ми върнат парите (отказ от договора, не рекламация)... От офиса на Самсунг за България ми казаха, че не могат да направят нищо ако не съм минала първо през Емаг. А на мен ми трябва телефон...
Най-простият ти вариант е да ти върнат парите.

Моя приятелка се възползва от гаранционно обслужване на Емаг. И тя очакваше да е дълго и сложно, но не беше. Куриерът дойде на място, взе телефона, след около седмица мисля и го върнаха ремонтиран.

Страх ме е, ако се възползвам от гаранционното обслужване по търговската гаранция, да не ми върнат рециклиран телефон, защото това е опция в гаранцията им. А по ЗЗП сроковете за ремонт след рекламация са до 1 месец, как да стоя без телефон 1 месец? Може би е най-добре да ми върнат парите, ще съм на загуба, но какво да се прави... Confused

Щом сами са предложили да ти върнат парите, а и щом телефонът се е развалил толкова бързо, явно си има производствен дефект, за който от Емаг е възможно и да са знаели... или са разбрали в движение. Вземай парите и избирай друг телефон. Защо пък да си на загуба?

# 8 186
  • Мнения: 1 292
...
Страх ме е, ако се възползвам от гаранционното обслужване по търговската гаранция, да не ми върнат рециклиран телефон, защото това е опция в гаранцията им. А по ЗЗП сроковете за ремонт след рекламация са до 1 месец, как да стоя без телефон 1 месец? Може би е най-добре да ми върнат парите, ще съм на загуба, но какво да се прави... Confused
Това е последното, което биха искали да направят. Гаранцията ще е към апарата, който ти връщат - т.е. те биха искали да нямат повече проблеми с теб. Въпроса е, че с връщането на парите определено си даваш много повече възможности. Просто можеш да си купиш каквото искаш, веднага и от където искаш.

# 8 187
  • Мнения: 3 589
Скрит текст:
Моля спешно за съвет! Samsung Galaxy S 7, закупен нов на 24.11.2017 г., използвам го от около седмица. Досега всичко беше нормално, но днес сутринта забелязах, че телефонът е много топъл - беше в чантата ми и не е използван, освен, че трябваше да снимам документи и направих около 30 снимки. Освен, че е топъл, батерията от 100% в 9:00 ч. досега се стопи до 10 % без почти да го ползвам. С две думи ще мре ли или мога да направя нещо?
ПП: Свързах се с търговеца (Емаг), който с нежелание ми обясни дългия път на телефона до сервиза в Румъния и ми предложиха да им го върна и да ми върнат парите (отказ от договора, не рекламация)... От офиса на Самсунг за България ми казаха, че не могат да направят нищо ако не съм минала първо през Емаг. А на мен ми трябва телефон...
Честно ти казвам, че това да ти предложат еМаг сами да ти върнат парите, е повече от късмет. Взимай си ги и бягай презглава за друг телефон от читав магазин. Сега и намаления има. Но не изпускай тази възможност. Това си е чудо, освен че трябва да ти светне лампичката, че сами и без никакви уговорки се съгласяват на това!
Мисля, че си права! Принципно, съм наясно с всички гаранционни политики и начини за защита в подобен случай, но в настоящата ситуация се чувствам доста прецакана. Благодаря на всички, най-разумно е наистина да го върна.  Hug

ПП: Май няма да посмея да купя пак такъв телефон, въпреки, че ми хареса много.  Confused

Скрит текст:
Вземай парите и избирай друг телефон. Защо пък да си на загуба?
Защото го взех доста намален... И е имало защо!  Mr. Green

Последна редакция: ср, 06 дек 2017, 16:21 от FreakOnALeash

# 8 188
  • Мнения: 1 292
ПП: Май няма да посмея да купя пак такъв телефон, въпреки, че ми хареса много.  Confused
Производствените дефекти са неизбежни. Пробвай с друг - шанса да уцелиш отново дефектна бройка е много малък. Ако толкова ти харесва просто потърси магазин с добри гаранционни практики. Като стана дума - от E-mag не се слават с много добри гаранционни практики, но в твоя случай явно са решили, че това е по-добрият вариант. На първо око изглежда, че това е заради телефона, но дали е така не можем да кажем. Може просто да са ги натиснали да постъпват по-човешки с потребителите и да си късметлията.

# 8 189
  • Мнения: 5 740

ПП: Май няма да посмея да купя пак такъв телефон, въпреки, че ми хареса много.  Confused
По-скоро не си купувай телефон от Емаг. Писано е доста. Преди години си взех Самсунг гиър фит от тях - цената беше почти два пъти по-ниска от другите магазини. Дойде с техен стандарт зарядно и европейски преходник и една година гаранция. Година и половина по-късно даде фира и ремонтът излизаше колкото цената му. Та си имам едно наум за такива джаджи незнайно кое качество от Емаг и бях купила, само ако съм склонна да прежаля парите.

Общи условия

Активация на акаунт