Ягодка и Саса

  • 62 235
  • 470
  •   1
Отговори
# 450
  • София
  • Мнения: 840
Много съм недоволна от сайта. Поръчах си комплект на Ланком, който дойде края на Август 2015 при мен. Започнах да го ползвам преди седмица и още с отварянето ме лъхна миризма на граниво, проверих срока на годност до края на 2013 г! Намазах все пак леко зад ухото вечерна, преди да съм проверила срока на годност, на сутринта се сдобих с обрив. От сайта нищо не можели да направят. Аз лично прекратявам поръчки от тях, и ще си попиша още известно време със съпорта им. Минали били 30 дни, нищо не може да направят. И аз имам вина че не заподозрях и не проверих срока на годност веднага, но тяхното отношение или по точно Не кастъмър съпорт е потресаващо неадекватно.

# 451
  • sofia
  • Мнения: 4 296
На мен 2 или 3 пъти са ми връщали пари за изтекли срокове.
И то без протест

# 452
  • София
  • Мнения: 840
Това след 30-я ден от получаването на поръчката ли?

# 453
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Не, определено. Аз винаги проверявам като дойде веднага

# 454
  • Варна,морето ...
  • Мнения: 683
Ягодата са много коректни не знам защо така се е получило, лично аз имам на няколко пъти върнати пари заради изтекъл срок ,вероятно наистина е заради 30 дневния срок,но напоследък  цените са доста завишени и пазаря от ибей, там срока за не получена поръчка е 40 дена.Имах случай и  с амазон,  бях си купила крем от който ми сълзаяха очите,писах им и възстановиха сумата ,а крема си остана за мен ,но го подарих на приятелка

# 455
  • Мнения: 2 592
На мен 2 или 3 пъти са ми връщали пари за изтекли срокове.
И то без протест

И при мен така  Peace

Оплаках се, че поръчаната от мен спирала е суха. Извиниха ми се и ми върнаха парите веднага, без да искат да я снимам и без да искат да я връщам.

От годни пазарувам от тях и за сега поне съм нямала проблем с тях.

# 456
  • Мнения: 154
Здравейте !
За първи път поръчвам . Имам начислено ДДС .
Пробвах линка , който сте дали в предишни постове за възстановяване на ДДС - то , но ме отвежда на главната страница на сайта .
Моля някой да даде актуален линк .
Благодаря !

# 457
# 458
  • Мнения: 316
Малко глупав въпрос,извинете ме предварително,но как разбирате,че ви е начислено ДДС?

Аз 2 пъти съм поръчвала от сайта,не съм забелязала да имам начислено такова,обаче скоро като разглеждах ми направи впечатление,че пише,че под 50 или 55 лв не се сещам със сигурност колко беше се плаща за доставка,а преди си беше безплатна...  Rolling Eyes

# 459
  • София
  • Мнения: 1 975
Когато пратката ти отиде на Митница при освобождаването й от там плащаш ДДС.

# 460
  • Мнения: 154
Здравейте !
Не бях поръчвала от юни месец от Строубъри. Както обикновено отидох в пощата да си получа пратката .
Изненадаха ме с промените, които са влезли в сила  от 01 юли  - нови такси , посредничество пред митниците и т.н.
Тъй като нямам много време отново да се разкарвам до пощата се чудех ако не се появя да си получи пратката какво ще се случи ...
Връщат пратката на  Строубъри след еди колко си дни като не съм я поръсила и те ми връщат парите ??? Или не става толкова лесно ???

# 461
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Аз направих точно така с пратка от друг сайт! Просто не я взех, а те след 20тия ден връщат пратката на изпращача, а на мен ми върнаха парите след 8 седмици от доставката!

# 462
  • Мнения: 10
Здравейте, аз съм нова в онлайн пазаруването и не знам дали тук е мястото да задам въпрос, но преди няколко дена поръчах от ягодка два крема около 130 лв общо...  Та въпроса ми е как става точно доставката къде трябва да отида в български митници ли... Дала съм адрес в квартала в който живея - полигона?  Съжалявам ако е глупав въпроса ми но наистина не знам къде ще бъде доставена пратката

# 463
  • София
  • Мнения: 1 975
Чакай, ще получиш известие Simple Smile Може да дойдат в пощата, може и на Митница. Следи си движението по тракинг номер.

# 464
  • Мнения: 10
Да следя в сайта статута на поръчката и там последно ми излезе :"Полетът е пристигнал до своята дестинация" което според мен означава че е в бг вече но не съм получила никакво известие а този тракинг номер който ми дават освен номера на поръчката изобщо не знам къде да го вкарам в руски пощи ли.... Ужас направо много ми се струва 😕 объркано

Общи условия

Активация на акаунт