Електронен магазин Данет

  • 4 649
  • 45
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 704
Вчера направих поръчка за столче за кола Maxi-Cosi; момичето, което работи там ми се обади почти веднага, за да уточним цвета и часа на доставката.
Обясни ми, че ще получа съобщение на ел. си поща и днес сутринта наистина има такова.
С горното искам да кажа, че отношението спрямо моята заявка бе коректно Sunglasses.
Предполагам, че е имало някакъв проблем, за да не се спази срокът за доставка.

# 16
  • Sofia
  • Мнения: 3 033
Адски съм недоволна от Данет!!!
За начало, мисля, че не това е правилният форум или начин но ще Ви отговоря тук.
Да, имаше проблем с поръчката Ви, като кореспонденцията с Вас не е спирала. Бе Ви обяснено, че ще има забавяне и от какво е продиктувано то. Мисля все пак, че в рамките на деня би следвало да си получите поръчката. Недоволството Ви е оправдано, но се дължи на забавяне на доставката до самите нас. За последното сте уведомена.
Желая на всички приятен ден!

# 17
  • Мнения: 1 017
По принцип си поръчвам от ДаНет...не много редовно, но някои неща си ги взимам само от тях (шампоани за децата примерно).
Никога не е имало проблеми.


Филипа изказването ти е доста грубо.

По принцип, когато не съм доволна от нещо, първо се изяснявам с човека/фирмата, с която имам проблеми, после раздухвам нещата.
Струва ми се по-првилния начин.

Залагам си главата, че ДаНет са добросъвестни и правят всичко по възможностите си да са коректни.
Нещата не винаги зависят от тях обаче.




  202uu  202uu  202uu

Toчно това си помислих и аз като прочетох постинга и.

# 18
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Като бременна си поръчах бюстие и боксерки за бременни, които след едно изпиране се разбридаха и отпуснаха

ДаНет производители ли са на това бельо?

Да...и на мен ми се счупи играчката на Чико за нула време, но все си мисля, че вината е в Чико...не в ДаНет.

...или бъркам... newsm78

# 19
  • Мнения: 6 315
Първо да си кажа, че тая тема ми избожда очите и според мен не трябва да я има тук... Тези неща могат да се разрешат по друг начин - не с тази показност и некоректност.

Второ: Качеството не зависи от доставчика и продавача, а от производителя. Това относно бельото за бременни. Или преди да се предложи от магазина, то трябва да се тества за издръжливост предварително?!

Трето: Филипа, мери си приказките и тона, моля ти се, не се намираме на пазара!

Четвърто и финално цитирам Реза:

Залагам си главата, че ДаНет са добросъвестни и правят всичко по възможностите си да са коректни.
Нещата не винаги зависят от тях обаче.

# 20
  • Мнения: 5 391


Трето: Филипа, мери си приказките и тона, моля ти се, не се намираме на пазара!


Очудва ме тази засегнатост, която струи от някои от вас.Мнението си е лично мое, нямам нужда от съвети как да се държа, при положение че не съм искала да зсегна умишлено никого.

# 21
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Мнението си е лично мое, нямам нужда от съвети как да се държа, при положение че не съм искала да зсегна умишлено никого.

Явно имаш нужда от такива съвети...
След като си ползволяваш да лепиш етикети на хора, с които не си имала личен контакт...при това в публичното пространство.

Разбирам, че може би имаш нужда да си излееш някъде напрежението, но има къде-къде по-подходящи теми за такъв тип разтуха...

Да..чуствам се засегната лично всеки пък гокато се говорят очевидни глупости за хора, които познавам.

Последна редакция: ср, 18 яну 2006, 13:24 от Reza

# 22
  • Мнения: 2 657
Много пъти съм поръ4вала от Данет Grinningи съм супер доволна,както и от самите стоки,така и от обслужването.Като се има в предвид 4е съм от Видин до три работни дни съм полу4авала стоката.Един единствен път закъсня поръ4ката,но това бе по вина на куриера.
След като сте подържали връзка с хората от Данет и си наясно 4е доставката ще се забави-не виждам какъв е проблема.Смятам 4е на темата не и е мястото тук,а що се отнася за това дали са коректни или не аз ще кажа 4е са КОРЕКТНИ.Поради едно забавяне на поръ4ката,мисля 4е не може да се говори за некоректност-след като са те уведомили.

# 23
  • Мнения: 5 391


Разбирам, че може би имаш нужда да си излееш някъде напрежението, но има къде-къде по-подходящи теми за такъв тип разтуха...


Истината е, че не съм във форума, за да освобождавам негативната си енергия.За това ми е много интересно как се разбира че имам нужда да изливам тук напрежението си.Не мисля да задълбавам в тази на пръв поглед съвсем безобидна тема, не е в стила ми да си разменям реплики с когото и да били просто ей така, за да има спор. Peace

# 24
  • Мнения: 5 370
Според мен си напълно права!И добре че си повдигнала темата, щото мислех и аз да поръчвам разни неща от там, но не знаех дали си заслужава.Е, загубиха ме като клиент, при положение че не си единствената която е недоволна.Оххх, аман от такива на които трябва да правиш хем селями, хем да им даваш пари #Cussing out
А колко пъти си направи поръчки оттам, че и мнения да даваш?
Или ей тъй на, някой е плюл, дайте другите да храчим?
П.С. То и мен ме избиваха хормоните последните месеци, обяснимо е.

# 25
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
не е в стила ми да си разменям реплики с когото и да били просто ей така, за да има спор. Peace

Ок...мир да има.
Просто много ме подразни това:

Оххх, аман от такива на които трябва да правиш хем селями, хем да им даваш пари #Cussing out

...защото в случая не е вярно...

# 26
  • Мнения: 10 758
..... при положение че не съм искала да зсегна умишлено никого.
Да, но го направи.
Аз досега не съм поръчвала нищо от ДаНет, не защото не искам, а защото не ми се е налагало.
Ако отидеш в магазина да си купиш хляб и продавача ти каже, че е свършил и след 1 час ще му докарат пак, и ти се върнеш след час и разбереш, че хляба още не е дошъл, какво ще направиш? Да не би продавача да е виновен за това? Все пак на него му го доставят, той не го произвежда.Така че, мисля, че не си права, като осъждаш без причина един доставчик.

# 27
  • Мнения: 5 391
Би било много лесно да се оправдая с хормоните, ама като че ли не те са причина за някои по-остри мои изказвания.Знам, че последната ми фраза разбуни духовете, за това на лично засегнатите искам да кажа че не е било с лоши чувства към тях, напротив.

# 28
  • Мнения: 5 370
Моето лично мнение е, че нещата трябва да се изяснят персонално между представителите на Данет и клиентката констанс.
Останалото е "чешане"-както вика моят мъж-на езици. В случая-на клавиатури.

# 29
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Знам, че последната ми фраза разбуни духовете, за това на лично засегнатите искам да кажа че не е било с лоши чувства към тях, напротив.

  bouquet ок
Хайде, стига сме ти яли ушите:)
Ако искаш си поръчвай, ако не искаш - недей:)
Само знай, че това са едни от най-коректните търговци, на които съм попадала:)
И не са такива, защото се познаваме...а се познаваме, защото са такива:))))))))))))))))))))

Това последното беше малко гръмка фраза, но съм в игриво настроение, ше ме прощавате:))  bouquet Hug Heart Eyes

Последна редакция: ср, 18 яну 2006, 14:08 от Reza

Общи условия

Активация на акаунт