СЕДМИ клас - първи срок - 4 тема

  • 30 694
  • 737
  •   1
Отговори
# 30
  • Варна
  • Мнения: 1 123
Здравейте в новата тема!
При нас по МАТ са 4часа +2 ЗИП и веднъж седмично Извънкласна дейност. За часовете по ЗИП госпожата каза, че ще решават основно задачи за втори модул и ПИЗА, понеже не били включени в задължителната подготовка. Извънкласната дейност е по желание и само за деца които са с оценки над 5 - там се решават и разписват по-сложни задачи.
По БЕЛ са 5часа +1 ЗИП и отново по желание Извънкласна дейност веднъж седмично.

Ужасно е, че съществуват такива учители, за които пишете по-нагоре Confused И то точно по БЕЛ ooooh! А възможно ли е да се пусне някакво оплакване или нещо подобно? И директора на училището дали е в час?

# 31
  • София
  • Мнения: 628
Здравейте   Hug ,

не пиша често но ви следя с интерес всеки ден  Grinning
искам да изкажа голeми благодарности на всички които разясняват задачите , защото аз съм много далеч от математиката  Blush
Ние досега не сме се явявали на пробни изпити и за това не мога да дам мнение . По математика сме с частен учител а по БЕЛ разчитам на г-жата от училище  дано да не бъркам .

Може би е рано но ми се иска да попитам как става точно смятането и преценяването какъв е шанса да влезеш в определена гимназия  ooooh! .защото тук една колежка ми обяснява , но не можах да се ориентирам добре   newsm78

Маме благодаря за новата тема    bouquet

# 32
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 146


Може би е рано но ми се иска да попитам как става точно смятането и преценяването какъв е шанса да влезеш в определена гимназия  ooooh! .защото тук една колежка ми обяснява , но не можах да се ориентирам добре   newsm78

Маме благодаря за новата тема    bouquet



Като излязат резултатите и ще разбереш. Защото една година има високи балове, други ниски. 

Първо излизат резултатите на децата, после статистиката е важна и се гледа детето ти къде има шанс. Този шанс се изчислява от много мами тук по добре от много други места.

Ако се държиш тук, стъпка по стъпка ще ги научиш нещата.

# 33
  • Мнения: 397
Нова, благодаря за разяснението. Вие май посещавахте школата "Междучасие" или ме лъже паметта? В този смисъл, смяташ ли, че има разлика в резултатите на деца от Междучасие и другите деца? Например, ние сме от външните деца, които се готвим в друга школа. Та сравнени с нас какви са вашите резултати или на други дечица от вашата група? Питам от любопитство, ако не е тайна разбира се? Опитвам се доколкото мога, да намеря зависимост, ако изобщо такава съществува.      

# 34
  • в полите на Балкана
  • Мнения: 3 462
Мамич   bouquet

Много гости ни следят нещо ........... и 6 Гости преглежда(т) тази тема   Wink

При нас има 5ч БЕЛ и 1чСИП, а консултациите са почти задължителни като се разделени на две групи. В едната група са по-напреднали деца в другата по-изоставащите. Часовете им съответно са в различни дни.
Математиката е 4ч, 1ч ЗИП и консултация също почти задължителна и на две групи според знанията и възможностите.
Днес са му върнали и контролната по АЕ има 5 е не може да стигне до 6 без уроци. Май съжалявам, че му ги спряхме. Била е и трудна и дълга.Имали са диктовка на текст и превод. По-скоро 2 диктовки, но едната е била само думи с които да сътавят изречения.

# 35
  • Мнения: 4 992
Раче, и ние спряхме уроците по АЕ - просто няма време за това!

Преди контролни ще го пращам на по 1-2 урока за упражнение и това е, иначе не можем да се оправим! Толкова е разсеян, че 1 тест го поравим 2 часа, то не е ставане, търсене на помагала, речници, ходене до WC, пиене на чай и какво ли още не - вбесява ме! Все не му стига времето! Само ако съм на главата му се оправя по-бързо, но на мене това ми коства адски много нерви и време.



# 36
  • Мнения: 8 989
Мамо Раче, ми то така е много добре - да са разделени на групи.

За английския - не го мисли, другата година ще навакса.
Според мен е добре да четат книги на английски, адаптирани за съответната възраст, така, както четат и на български. Помага, особено ако детето има добра зрителна памет.
Ако не намериш, мога да се напъна да сканирам някоя, пиши ми.
Голд, и около нас доста седмокласници ги спряха тази година от школа.

За Симеонов (някой питаше по-напред), домашните са малко според мен, двайсетина задачи, не се проверяват индивидуално, а се решават на дъската следващия път.

Сега, след пробния, домашното е голямо. Току що разбрах. Mr. Green

Последна редакция: чт, 22 ное 2012, 16:35 от нова

# 37
  • София
  • Мнения: 752

За Симеонов (някой питаше по-напред), домашните са малко според мен, десетина задачи, не се проверяват индивидуално, а се решават на дъската следващия път.


Сега им е дал 50 задачи за домашно, обикновено са между 30 и 50. За "нас" хич не са ни малко, на когото са му малко, им е казал от кой сборник да решават (зелената "тухла"). Само 10 задачи за домашно не знам да е имало. Иначе да, не ги проверява индивидуално, обясняват се на дъската следващия път, ако някой нещо не разбира, може да пита.
Информацията за средните резултати я получих по мейл. Не знам да има някаква зависимост между резултатите и това кой ходи и кой не ходи на техните курсове. Който си може, си може. Peace

# 38
  • Мнения: 4 992


За английския - не го мисли, другата година ще навакса.
Според мен е добре да четат книги на английски, адаптирани за съответната възраст, така, както четат и на български. Помага, особено ако детето има добра зрителна памет.



Препоръчай някоя книжка за целта. Аз не мога да преценя коя е подходяща.

А относно задачите от типа ПИСА препоръчвам сборника на Просвета - http://www.book.store.bg/p70142/vynshno-oceniavane-i-priemen-izp … tania-stoeva.html
задачите са в няколко раздела: цели изрази, основни геометрични фигури, уравнения, еднакви триъгълници.... и след като в училише се вземе раздела препоръчвам решаване от сборника! А и не са много сложни, постепенно се преминава от 'стандартното' мислене набивано в у-ще към нестандартния подход при задачи от типа Писа, които пак се решават със 'стандартното' мислене набивано в у-ще. дали някой ме разбра newsm78

# 39
  • Мнения: 8 989
Редактирала съм се, над 50 са за неделя.
Което им остане  е за домашна работа, най-често са 25, сега погледнах, може би ви подведох,  защото той не е ходил само в своята група, че имаше разни други ангажименти, може би в различните групи има разлика, не знам.
50 друг път не помня да е имал, даже сме обсъждали в по-стара тема, че на всички ни се виждаха малко задачите.
Когато са 50 (дано да стане практика) - то това са по 10 задачи на ден, и то без уикенда, не е кой знае какво. Wink Въпрос на натовареност и в училище е, както и на лично мнение.
Аз забележки към Симеонов нямам, да не остане някой с грешно впечатление, винаги съм го препоръчвала като един от малкото учители, на които истински се възхищавам.
Което всъщност не е важно, по-важно е, че печели децата, въздейства им, математиката не я възприемат като скучна и трудна наука.
По повод домашните, ако има деца от 107-мо, 119-то, 125-то, защо не и ПЧМГ, нека кажат по колко задачи имат за упражнения като домашни всеки ден. Все пак като сравняваме, да сравняваме и училищните. И да не забравяме и какво количество задачи се решават в клас.

Голд, зависи какво са чели вече, нашите в школата са чели Граф Монте Кристо, Том Сойер, Баскервил, Тримата мускетари и др. Сега четат Ребека и  На Изток от Рая. Всичко това е адаптирано. Отделно лятото моят чете няколко книжлета, пак адаптирани.
East of Eden е пред мен, малък формат, 96 страници.

Последна редакция: чт, 22 ное 2012, 17:07 от нова

# 40
  • Вече на светло в София
  • Мнения: 1 345
С риск да създам отегчение в темата имам математическо питане.За което се извинявам
Ако в задача е зададен въпрос колко са стените на дадена призма отговора включва ли и двете основи или само околните стени?

# 41
  • Мнения: 8 989
С риск да създам отегчение в темата имам математическо питане.За което се извинявам

 Joy
Така ли ще питаме вече?

Ето тук:
http://www.math10.com/f/viewtopic.php?f=34&t=9005

Извинявам се за отговора. Wink

# 42
  • в полите на Балкана
  • Мнения: 3 462
Мад, трябва да включва и основните страни, щом не е опоменато само околните или само основните страни.

Голд, той моя е същия ако някои не му виси на главата и не подканя само се мотае. Толкова рядко му се случва да седне и да научи сам ooooh!

Нова, ще потърся , ако не намеря ще драсна едно ЛС.

# 43
  • Мнения: 1 970
Ако трябва да се сравнява между заниманията в училище и в школа, то поне при нашата девойка в 55-то математиката, а и българския ги водят  опитни учителки със стаж, доволни сме от работата им, особено по математика ги гони доста, друг е въпросът че не може да огрее за всички деца, но се стараят. Често правят контролни, не само в края на раздела, а и така по за 15 минути в края на часа поне веднъж седмично.. Домашни им дават от дебелия зелен сборник и от този на Архимед.
За другия път при Симеонов и аз се учудих какво домашно е дал, един цял лист с 50 задачи, пише на него Пробен изпит, и отделно втори лист с още над 20 само за ъгли.
Ние сме в групата в неделя сутрин, може би има разлика в отделните групи, не зная...
Дано не е инцидентно, че така без домашни не става, трябват упражнения, а като й давам аз задачи ми мрънка, че не съм учител и се опъва, е,  решава ги накрая, но друго си е авторитет да й възложи...

# 44
  • Вече на светло в София
  • Мнения: 1 345
С риск да създам отегчение в темата имам математическо питане.За което се извинявам

 Joy
Така ли ще питаме вече?

Ето тук:
http://www.math10.com/f/viewtopic.php?f=34&t=9005

Извинявам се за отговора. Wink
Е не няма да го превръщаме в практика Grinning
А сега нещо друго - преди малко ми го сервира.
Искал да си купи онлайн някаква униформа и разни аксесоари за един герой в игра, дето играят със съученици в интернет Не знам името на играта. При вас имало ли е такива искания. Моя иска такова нещо за първи път. Не знам как да постъпя.  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт