Здравейте, мой близък си взе климатик от „Техномаркет” с включен монтаж. В магазина не е отворил кашона. В деня на монтажа, монтажистите откриват при изваждането счупено външно тяло. Издават протокол. Външното тяло е върнато веднага в магазина, но от там не го приемат обвиняват купувача в умишлено унищожаване. Климатика струва 1000лв и едва ли някой ще го вземе и унищожи и след това ще ходи да хаби нерви с тях. Управителката не иска да се представи и не е пожелала да се върнат камерите, за да се види целостта на кашона. Сезирахме и КЗП, но и от там отговорът е - щом не е отворен в магазина не може да помогнем.
Моля, ако някой има такъв проблем и е решен или знае към кого да се обърна да пише. Благодаря ви.