Пазаруване от Aliexpress.com 17

  • 48 445
  • 743
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 3 020

Имаме втората, не дънкова, а супер тънък памук, от типа на хасе, но меко. Хубава е, но не й давам много живот. Като размер според мен отговаря за ръста, голямат ми е 90 см, а роклята е 100 и й е голяма.

Благодаря  Hug
Харесва ми, но щом е тип "лятна", ще се въздържа сега да я поръчам.


Получих ей този парцал http://www.aliexpress.com/snapshot/301790814.html
С това чудо дори и пода не бих избърсала. Гадно ушито, доста по- късо, въпреки моите има- няма 165 см. Получих черно, но цялото е натъпкано с някакви бели нишки, които нямат махане. Ръкава не е нито дълъг, нито къс, абе никакъв не е. Добре, че не поръчах и от трите цвята, както мислех. Вярно, че цената му е много ниска, ама качеството му не е и за долар. А една дама тук ги похвали, но от друг продавач, та явно съм попаднала на неправилния. Първата ми разочароваща покупка от Али-то. Утре чакам едни кецове, ще дам отзиви като ги видя и дано там да съм извадила късмет.

Редактирам се, за да добавя, че току що видях същата жилетка в един български сайт със същите китайски снимки на цена 25 лв.

Последна редакция: ср, 08 яну 2014, 01:29 от 6tastliva mama

# 541
  • Варна
  • Мнения: 256
Момичета, сега видях , че чанта, която поръчах за съпруга ми, е пристигнала във Варна днес  Grinning
От къде трябва да я взема ? Пощата ?

п.с. Дано да е ок, че немога да си намеря място от кеф  Blush

# 542
  • Мнения: 7 337
тони ще получиш известие .

# 543
  • Мнения: 1 303
Здравейте! Много се притеснявам за първата ми поръчка,защото без да искам newsm78к натиснах бутона "confirm..."веднага след като получих имейла.Сега се опитвам да разбера какво се случва и ето какво получих от сайта за проследяване:
item No.       Year    Status      Location           Destination      Country            Date
 RC432614859CN    2014    Collection    32116900    BG    20140104 1101
 RC432614859CN    2014    Dispatching    31002400    BG    20140105 1256

Как да разбирам този "отчет"? Дали поръчката ми пътува към БГ?

# 544
  • Мнения: 1 604
Здравейте! Много се притеснявам за първата ми поръчка,защото без да искам newsm78к натиснах бутона "confirm..."веднага след като получих имейла.Сега се опитвам да разбера какво се случва и ето какво получих от сайта за проследяване:
item No.       Year    Status      Location           Destination      Country            Date
 RC432614859CN    2014    Collection    32116900    BG    20140104 1101
 RC432614859CN    2014    Dispatching    31002400    BG    20140105 1256

Как да разбирам този "отчет"? Дали поръчката ми пътува към БГ?

И двете пътуват. Тръгнали са на 5.01. от Китай. За в бъдеще не потвърждавай, че си получила нещо преди да си го получила. Има тема за проследяване на пратки от Китай, там са по големи специалистки в разшифроването на инфото от сайтовете за проследяване: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=750708.0


Момичета поръчах две чанти вместо една, като две отделни поръчки, че нещо трябваше да рефрешна сайта, но платих само едната, защото само една ми трябва Simple Smile. Писах да продавача неплатената да не я взима под внимание, че е станала грешка. Нещо друго очаква ли се от мен да направя?

# 545
  • Мнения: 7 337
gangnam style не ,няма нужда да правиш друго .

# 546
  • Бургас
  • Мнения: 369
Харесах си този спортен панталон http://www.aliexpress.com/item/Promotion-Fashion-Women-s-Skinny- … rt/927170436.html, но се чудя за размера  newsm78 Дали някоя съфорумка го е получавала да сподели мнение. Благодаря    bouquet

# 547
  • Мнения: 1 604
gangnam style не ,няма нужда да правиш друго .

Мерси Ilianka   bouquet

# 548
  • Мнения: 471
Моля , някой да ми помогне. Поръчах си един кожен елек от търговец с висок рейтинг, пристигна с DHL,това дори е втората ми поръчка от него на един и същ артикул, но... не съм доволна от качеството, а размерът също нещо е объркан и етикетът за размера е отрязан. Писах на продавача и той ми предлага да ми върне парите срещу елека, за чиято доставка ще плати, но по China air mail. Съответно зимата ще е свършила и на мен този елек  вече няма да ми трябва!!! Става въпрос за $100, които аз евентуално ще си върна след ,може би, 2 месеца. Поисках частично възстановяване на лични около 20% заради отрязания етикет, прикрития по този начин грешен размер и лошото качество ( сравнявам с първия поръчан, който не беше за мен). Дали е ОК това, което искам?
Притеснителното в случая е, че получих пратката, но не мога да отворя диспут за частичен рифънд, продавачът не е склонен на компромис и ми излиза следното:
You can "Open Dispute" 5 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.
Същевременно ми дава 4 дни срок да потвърдя поръчката или отворя диспут иначе ще бъде считана за приета и приключена. Та, какво да правя в този случай??? Трябва ли да я потвърдя като получена, за да отворя диспут за качеството??? - Не потвърждавай получаване, ще си изгубиш правото на диспут!
На скрийншота, който си дала, имаш един бутон Open dispute, в синьо. Reminder-а (това за считането за приета и приключена) е стандартен текст, той не те възпрепятства по никакъв начин да отвориш диспут. И по-нагоре отбелязах с друг цвят, но пиша пак: в никакъв случай не потвърждавай поръчката като получена, защото ще загубиш правото на диспут. След като си решила да не връщаш стоката, на твое място бих искала поне 50% от сумата за елека (искането си е обосновано отвсякъде в твоя случай), но това ти си го преценяваш  Peace Ако продавачът ти откаже рефънд, ескалирай диспута.
Отвори диспут за получена пратка, която не съответства на описанието. Напиши, че има проблем с качеството и размера. Снимай мястото, където се вижда отрязания етикет (ако се вижда), после направи снимки на елека с шивашки метър, наложен върху бюст, талия и т.н. и ги съпостави с дадените от продавача мерки, за да докажеш на кой описан от него размер отговаря. Успех  Peace

# 549
  • София
  • Мнения: 58
Официално се влюбих в тази рокля http://www.aliexpress.com/snapshot/302630486.html
Много е нежна, розите са красиви, леко асиметрична е. Като дължина, на мен ми идва точно, но съм 158см, на по-висок човек не знам Simple Smile
Скрит текст:

А прозора ли, че мен това ме спира Sad

# 550
  • Мнения: 105
Моля , някой да ми помогне. Поръчах си един кожен елек от търговец с висок рейтинг, пристигна с DHL,това дори е втората ми поръчка от него на един и същ артикул, но... не съм доволна от качеството, а размерът също нещо е объркан и етикетът за размера е отрязан. Писах на продавача и той ми предлага да ми върне парите срещу елека, за чиято доставка ще плати, но по China air mail. Съответно зимата ще е свършила и на мен този елек  вече няма да ми трябва!!! Става въпрос за $100, които аз евентуално ще си върна след ,може би, 2 месеца. Поисках частично възстановяване на лични около 20% заради отрязания етикет, прикрития по този начин грешен размер и лошото качество ( сравнявам с първия поръчан, който не беше за мен). Дали е ОК това, което искам?
Притеснителното в случая е, че получих пратката, но не мога да отворя диспут за частичен рифънд, продавачът не е склонен на компромис и ми излиза следното:
You can "Open Dispute" 5 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.
Същевременно ми дава 4 дни срок да потвърдя поръчката или отворя диспут иначе ще бъде считана за приета и приключена. Та, какво да правя в този случай??? Трябва ли да я потвърдя като получена, за да отворя диспут за качеството??? - Не потвърждавай получаване, ще си изгубиш правото на диспут!
На скрийншота, който си дала, имаш един бутон Open dispute, в синьо. Reminder-а (това за считането за приета и приключена) е стандартен текст, той не те възпрепятства по никакъв начин да отвориш диспут. И по-нагоре отбелязах с друг цвят, но пиша пак: в никакъв случай не потвърждавай поръчката като получена, защото ще загубиш правото на диспут. След като си решила да не връщаш стоката, на твое място бих искала поне 50% от сумата за елека (искането си е обосновано отвсякъде в твоя случай), но това ти си го преценяваш  Peace Ако продавачът ти откаже рефънд, ескалирай диспута.
Отвори диспут за получена пратка, която не съответства на описанието. Напиши, че има проблем с качеството и размера. Снимай мястото, където се вижда отрязания етикет (ако се вижда), после направи снимки на елека с шивашки метър, наложен върху бюст, талия и т.н. и ги съпостави с дадените от продавача мерки, за да докажеш на кой описан от него размер отговаря. Успех  Peace


Благодаря за отговора! Натискам, натискам и нищо не става!!! Появява ми се този римайндър-You can "Open Dispute" 5 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.
Натискам Got it  и ме връща на същото положение! Не ми го отваря този диспут! От вчера пробвах 100 пъти и все е така. Същевременно отгоре ми отброява време да потвърдя поръчката 4 дни- Please only click "Confirm Order Received" after you've received your item in satisfactory condition. Your order will automatically be confirmed in 4days 10hours 56minutes 12seconds . Request To Extend Delivery Date .
If you haven’t received your order by the delivery date or are unsatisfied with your purchase after arrival, you can contact the seller or Open Dispute.  
Какво означава това?  Мога ли от друго място да го отворя??? Или трябва да удължа времето и да го отворя след 5 дни?

Последна редакция: ср, 08 яну 2014, 11:13 от Wild*Orchid

# 551
  • Пловдив
  • Мнения: 503
Официално се влюбих в тази рокля http://www.aliexpress.com/snapshot/302630486.html
Много е нежна, розите са красиви, леко асиметрична е. Като дължина, на мен ми идва точно, но съм 158см, на по-висок човек не знам Simple Smile
Скрит текст:

А прозора ли, че мен това ме спира Sad

А дали става за по-пълни дами? Аз съм 173 см и съм към 74 кг. Не е проблем да ми е до средата на пръсеца, но как ще ми е по тялото?

# 552
  • Мнения: 471
Благодаря за отговора! Натискам, натискам и нищо не става!!! Появява ми се този римайндър, натискам Got it  и ме връща на същото положение! Не ми го отваря този диспут! От вчера пробвах 100 пъти и все е така. Мога ли от друго място да го отворя???
Хм, това не ми се е случвало досега  newsm78 Може от доста места да се отвори, например от My orders - Goods awaiting acceptance - намираш поръчката и има Open dispute бутон; обаче не мисля, че ще даде различен резултат  Sad Опитай с друг браузър, ако още не си. Ако не става, пиши на buyer@aliexpress.com като опишеш какво си получила и че искаш да отвориш диспут, но не можеш.
Някой друг от темата имал ли е подобен случай (да не може да отвори диспут)? Ако да, нека се включи с информация.

# 553
  • Мнения: 105
Благодаря за отговора! Натискам, натискам и нищо не става!!! Появява ми се този римайндър, натискам Got it  и ме връща на същото положение! Не ми го отваря този диспут! От вчера пробвах 100 пъти и все е така. Мога ли от друго място да го отворя???
Хм, това не ми се е случвало досега  newsm78 Може от доста места да се отвори, например от My orders - Goods awaiting acceptance - намираш поръчката и има Open dispute бутон; обаче не мисля, че ще даде различен резултат  Sad Опитай с друг браузър, ако още не си. Ако не става, пиши на buyer@aliexpress.com като опишеш какво си получила и че искаш да отвориш диспут, но не можеш.
Някой друг от темата имал ли е подобен случай (да не може да отвори диспут)? Ако да, нека се включи с информация.
Аз си мисля, че нарочно са ми дали статус шипната на поръчката,. за да не мога да отворя диспут навреме! Или се филмирам. Тя има 8 дни да се шипне и идва за 2 дни, а статусът се променя, когато вече е при мен и от там май се получава някакво разминаване!!!

# 554
  • Мнения: 48
не съм отваряла диспут, но мисля, че трябва да се сложи отметка пред продукта за който отваряш диспут нищо че е само един. Пробвай така. Дано да стане.

Общи условия

Активация на акаунт