Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките 2

  • 93 329
  • 745
  •   1
Отговори
# 525
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 103
Тези, които летят, ги проверявай там  Peace Ще се появи информация, когато влязат в България..
Нормално ли е да не каца никъде 14 дена  Laughing От Изпратена от Сингапур ще отразят направо влязла в БГ? Rolling Eyes
Постът беше към stelico  Peace Но за теб се отнася същото и да, от изпратена следващият статус е влязла в БГ, сингапурските само УЖ са по -бързи  ..

# 526
  • Мнения: 516
А когато пратката я изпращат с DHL дават ли номер за проследяване?

# 527
  • Мнения: 1 269
Ще помоля някой да провери къде се намира пратката ми,защото на мен едно и също ми дава в сайта на БГ пощи вече 10 дена.Излетяла е от Сингапур на 6 вечерта и от тогава ни вест ни кост.Мислех,че наистина са по-бързи от китайските си колеги и може би заради това съм леко разочарована и изнервена Sick Ето номера RF206181142SG ,дано някой ми посочи с пръст на глобуса в коя точка на света се озова(само да не е на изчезналия самолет) Mr. Green
Да се самоцитирам  Embarassed

и моята едната от 6 вечерта явно са на един самолет  Mr. Green Mr. Green ужас нямам търпение вече да пристигне,та едната ми пратка с китайски пощи пристигна за 12 дни  Sick Mr. Green

# 528
  • Мнения: 96
Бихте ли ми казали докъде са стигнали следните пратки, да ги очаквам ли скоро...че чакането ми се изчака вече  Simple Smile
RC398382551CN , RC442334270CN , RC136046894CN , RC774696168CN , RB940774184CN
Благодаря!

# 529
  • София
  • Мнения: 1 561
Бихте ли ми казали докъде са стигнали следните пратки, да ги очаквам ли скоро...че чакането ми се изчака вече  Simple Smile
RC398382551CN , RC442334270CN , RC136046894CN , RC774696168CN , RB940774184CN
Благодаря!



http://www.17track.net/index_en.shtml вкарвай в първи прозорец номера и цъкай track после долу в локацията намери българия и цъкни details. Излизат някакви неща ама китайския нещо не ми е от силните езици. Но общо взето бързаш, поръчани са преди няколко дни.

# 530
  • Мнения: 48
http://track-chinapost.com/ - ето тук излизат директно на английски нещата. В 17track трябва да се избере превод и с мишката върху китайския излиза на разбираем език.

# 531
  • В един копнеж!
  • Мнения: 2 414
За вас, незнам, дами, ама тъй като за първи път пазарувам директно от Китай през Алито...аз з асебе си сега направих откритието, че там дето е списъка с ордерите, статуса на поръчката и надпис View details, този надпис препращайки към самостоятелна страница на поръчката, с/у трак-номера се вижда пътя, какво и докъде е стигнала стоката.  ooooh!

# 532
  • Мнения: 0
ЗДРАВЕЙТЕ.
БИХ ИСКАЛ СЪВЕТ КАК ДА ПОСТЪПЯ.
НАПРАВИХ ПОРЪЧКА ПРЕЗ EBAY НА 24.02.2014.
НА 01.03.2014 ПОЛУЧИХ ПРОСЛЕДЯВАЩ НОМЕР ОТ ПРОДАВАЧА,
НО ТЪЙ-КАТО ДО 11.03 НЯМАШЕ НИКАКВА ИНФОРМАЦИЯ ПО НИТО ЕДИН ОТ САЙТОВЕ ЗА ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ПРАТКИ ГО ПОМОЛИХ ДА МИ ВЪРНЕ ПАРИТЕ.
НА 13.03. ПОЛУЧИХ ПИСМО ОТ PAYPAL В КОЕТО ПИШЕШЕ, ЧЕ СУМАТА МИ Е ВЪЗСТАНОВЕНА.
НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН ПОЛУЧИХ ПИСМО ОТ ПРОДАВАЧА В КЕТО МЕ МОЛИ КОГАТО ПОЛУЧА СТОКАТА/АКО Я ПОЛУЧА/ ДА МУ Я ПЛАТЯ.
ЗА МОЕ ГОЛЯМО УЧУДВАНЕ ПРИ ПРОВЕРКА НА ПРОСЛЕДЯВАЩИЯ НОМЕР СЕ ПОЯВИ ИНФОРМАЦИЯ, ЧЕ ПРАТКАТА Е ИЗПРАТЕНА НА 17.03.2014 ЗА БЪЛГАРИЯ.
СТОКАТА КОЯТО ПОРЪЧАХ Е ЗА ПОДАРЪК И МИ ТРЯБВА ДО 30.03.2014г.
ВЪПРОСЪТ МЕ Е СЛЕДНИЯ: ТЪЙ-КАТО ПОЛУЧИХ ПАРИТЕ СИ ДВА ДНИ ПРЕДИ ДА СЕ ПОЯВИ ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРАТКАТА ДАЛИ Е ВЪЗМОЖНО НАИСТИНА ДА Е ИЗПРАТЕНА ИЛИ Е СТАНАЛО НЯКАКВО ОБЪРКВАНЕ. ДАЛИ НЯКОЙ ДРУГ Е ИЗПАДАЛ В ПОДОБНА СИТУАЦИЯ.
АКО НАИСТИНА ИМА ШАНС ДА ПРИСТИГНЕ МОГА ДА ИЗЧАКАМ И КОГАТО Я ПОЛУЧА ДА МУ Я ПЛАТЯ, НО СЕ ПРИТЕСНЯВАМ, ЧЕ АКО Е СТАНАЛО ОБЪРКВАНЕ ЩЕ ИЗПУСНА ВЪЗМОЖНОСТТА ДА Я ПОРЪЧАМ ОТ АНГЛИЯ И ДА ПРИСТИГНЕ НАВРЕМЕ.
КАКВО ДА ПРАВЯ?
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСИЧКИ КОЙТО МЕ ПОСЪВЕТВАТ.


# 533
  • Люлин
  • Мнения: 378
Момичета, пуснах диспут за поръчката, която 28 дни не мога да я проследя. Поръчката беше на промоция за 112 $ за смартфон.Забелязах в диспута, че има опция в която пише, че мога да искам по голяма сума. Сега ако искам да купя този телефон струва 140$. Казвам си, пък няма да се правя на скромен и взех че писах, че за компенсация искам 140 $ за да мога да си купя същия телефон, но от друг продавач. Не знам колко коректно беше от моя страна, но пък от страна на китайчето хич не е коректно. Аз ще се радвам да си получа и парите, които съм пратил, ама ако ми върне 140 $ няма да се сърдя.  Simple Smile
Забелязах обаче, че диспута продължава 5 дни и след това трябвало да се разбера с продавача.... хммммм ами аз съм му в ръчичките, той може да си играе  с мен на мишка и котка.  Ако някой е имал подобен случай, нека ми обясни тук Али има ли роля и как става връщането на сумата. Ако сега този некоректен продавач се замисли и рече, нееее аз ще му пратя телефона, извинявайте, не знам как се получи това. И вземе да ми прати някой повреден, работещ ама с бъгове телефон и след това наново разправииииии.
Имам ли опция въобще да се откажа от поръчката и да нямам нищо общо занапред с него ?
Благодаря на отзовалите се да ми помогнат.

# 534
  • Мнения: 13
Момичета, пуснах диспут за поръчката, която 28 дни не мога да я проследя. Поръчката беше на промоция за 112 $ за смартфон.Забелязах в диспута, че има опция в която пише, че мога да искам по голяма сума. Сега ако искам да купя този телефон струва 140$. Казвам си, пък няма да се правя на скромен и взех че писах, че за компенсация искам 140 $ за да мога да си купя същия телефон, но от друг продавач. Не знам колко коректно беше от моя страна, но пък от страна на китайчето хич не е коректно. Аз ще се радвам да си получа и парите, които съм пратил, ама ако ми върне 140 $ няма да се сърдя.  Simple Smile
Забелязах обаче, че диспута продължава 5 дни и след това трябвало да се разбера с продавача.... хммммм ами аз съм му в ръчичките, той може да си играе  с мен на мишка и котка.  Ако някой е имал подобен случай, нека ми обясни тук Али има ли роля и как става връщането на сумата. Ако сега този некоректен продавач се замисли и рече, нееее аз ще му пратя телефона, извинявайте, не знам как се получи това. И вземе да ми прати някой повреден, работещ ама с бъгове телефон и след това наново разправииииии.
Имам ли опция въобще да се откажа от поръчката и да нямам нищо общо занапред с него ?
Благодаря на отзовалите се да ми помогнат.
същия случай като при мен,само дето не е телефон но пак за доста парички,току що ми приключи диспута като минаха 5 дни,само че моя е фалирал и въобще не ми отговори и се реши автоматично в моя полза и сега ще чакам пълната сума,пускай си диспута смело и си искай пълната сума

# 535
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 103
Момичета, пуснах диспут за поръчката, която 28 дни не мога да я проследя. Поръчката беше на промоция за 112 $ за смартфон.Забелязах в диспута, че има опция в която пише, че мога да искам по голяма сума. Сега ако искам да купя този телефон струва 140$. Казвам си, пък няма да се правя на скромен и взех че писах, че за компенсация искам 140 $ за да мога да си купя същия телефон, но от друг продавач. Не знам колко коректно беше от моя страна, но пък от страна на китайчето хич не е коректно. Аз ще се радвам да си получа и парите, които съм пратил, ама ако ми върне 140 $ няма да се сърдя.  Simple Smile
Забелязах обаче, че диспута продължава 5 дни и след това трябвало да се разбера с продавача.... хммммм ами аз съм му в ръчичките, той може да си играе  с мен на мишка и котка.  Ако някой е имал подобен случай, нека ми обясни тук Али има ли роля и как става връщането на сумата. Ако сега този некоректен продавач се замисли и рече, нееее аз ще му пратя телефона, извинявайте, не знам как се получи това. И вземе да ми прати някой повреден, работещ ама с бъгове телефон и след това наново разправииииии.
Имам ли опция въобще да се откажа от поръчката и да нямам нищо общо занапред с него ?
Благодаря на отзовалите се да ми помогнат.

Грешно си разбрах- в тези 5 дни трябва да се разберете т.е. той да предложи решение .  Peace В случай,че не се разберете до 5 дни, диспутът може да се ескалира и тогава нещата минават в ръцете на Али, които решават кой е крив, кой е прав.  Wink Ако пък в тези 5 дни не отговори, диспутът се решава автоматично в твоя полза. Само не знам дали е възможно да ти върнат повече отколкото си платил, защото твоите 112$ са блокирани при Али и ти ги връщат автоматично, ама над тази сума не съм убедена.  newsm78

# 536
  • Люлин
  • Мнения: 378
Благодаря Вълшебство за разясненията. Стана ми ясно. Но както при всички подобни случаи си има и други варианти.
За по голяма сума вече разбрах, че това няма да се случи. За да получа по голяма сума си мисля, че трябва да я даде продавача ако се разберем с него. Али в този случай няма да има нищо против. Но с продавача съм сигурен, че няма да се разберем. Ако искаше да ми вземе парите и ми прати телефона, (както е писал, че го е изпратил ) досега да го беше направил. Просто видях че има такава опция и си казвам пък що да не опитам....  Embarassed
Има  вариант той да не се обади, ама какво ще стане ако той ми пише пък аз напук не му отговарям??? Май няма да е добре за мен???? Или пък ми казва: пращам ти телефона, а пък телефона калпав и после разправии, разправии... не ми се мисли.
Дано ми пратят парите пък вече ще имам обица на ушите  Simple Smile То от България да  купиш нещо пак могат да те измамят, та чак от Китай ли.
Между другото, това ми беше изобщо първата поръчка от алиекпрес.

# 537
  • Мнения: 0
Здравейте, имам нужда от вашата помощ. Имам поръчка от 26 февруари със следният номер RC401724655CN за който не намирам никаква информация. Моля ако някой може да провери има ли изобщо движение тази пратка с този номер или не. Thinking

# 538
  • Варна
  • Мнения: 2 026
Имам бележка от пощата за малък пакет, но не мога да разбера за кое от трите е:
RC547193695CN
RC167492450CN
RC426506679CN
Помощ!

# 539
  • В един копнеж!
  • Мнения: 2 414
Имам бележка от пощата за малък пакет, но не мога да разбера за кое от трите е:
RC547193695CN
RC167492450CN
RC426506679CN
Помощ!

В алито където са ордерите има история/ детайли на пътя на пратката. Това няма ли да помогне да се ориентираш коя е?

Общи условия

Активация на акаунт