Пазаруване от Aliexpress.com 20

  • 45 869
  • 741
  •   1
Отговори
# 525
  • Italia
  • Мнения: 1 060
Здравейте, моля да помогнете имам голям проблем! Тръгнах да си плащам 1 поръчка, но каза, че картата е невалидна. Опитах още веднъж и се оказа, че платена 2 пъти. В аликспрес въобще не е отбелязана, че съм я платила. Какво да правя?

Къде видя, че е платено 2 пъти? Ако е в банковата сметка - не се тревожи, след 14 дни (да не те излъжа, но май са работни!) парите ще бъдат възстановени по сметката ти. В момента банката ти е блокирала сумата и ако тя не бъде поискана от али до 14 дни (а те няма да я поискат, защото при тях е неплатена, не е минало плащането). За да освободят от банката по-рано сумата, трябва да представиш документ от али, че нямат претенции за сумата. Кажи какво точно ти изписва като статус срещу поръчката, за да не те подведа Simple Smile

# 526
  • Мнения: 48
Здравейте, моля да помогнете имам голям проблем! Тръгнах да си плащам 1 поръчка, но каза, че картата е невалидна. Опитах още веднъж и се оказа, че платена 2 пъти. В аликспрес въобще не е отбелязана, че съм я платила. Какво да правя?

Къде видя, че е платено 2 пъти? Ако е в банковата сметка - не се тревожи, след 14 дни (да не те излъжа, но май са работни!) парите ще бъдат възстановени по сметката ти. В момента банката ти е блокирала сумата и ако тя не бъде поискана от али до 14 дни (а те няма да я поискат, защото при тях е неплатена, не е минало плащането). За да освободят от банката по-рано сумата, трябва да представиш документ от али, че нямат претенции за сумата. Кажи какво точно ти изписва като статус срещу поръчката, за да не те подведа Simple Smile
Пише, че се очаква плащане.
Какъв документ трябва да занеса, за да ми отблокират парите?

# 527
  • Мнения: 70
https://www.facebook.com/pages/101-Case-Designs/617817264940070

Здравейте, виждали ли сте тези кейсове в сайта?

# 528
  • Мнения: 156
Извинете, ако е писано, но вече 5 дни минаха от отваряне на диспута, а никъде не виждам откъде да ескалирам. Срока по-дълъг ли е? Китайчето вече спря и да пише, вече е ясно, че няма да се разберем, но как да ескалирам?

# 529
  • Мнения: 740
r.i.angelova Това е в Help-а на самия сайт. От 4-тия ден след отваряне може да ескалираш/claim/.
http://help.aliexpress.com/dispute_claim_process.html
А защо при теб не се появява незнам. Peace

# 530
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
r.i.angelova а сигурно ли е,че е отворен диспут, трябва да има бутон ескалиане.
vlaivstoпри всеки продавач е различно,при някои за 4$,при други над 10-15$,но това да не е  номер на поръчката?
@nniако желаеш да приемеш,трябва да отбележиш accept мисля имаше такъв бутон.
gicka ако не е пратено,няма как да имаш номер,какво значи нямаш линк,как и къде поръча..
Kagi точно тези не съм поръчвала,но обикновено са леко умалени.
petya_doncheva88случва се да закрият временно даден магазин или да открият друг,но може и да е измамник,изчакай 10 дни,ако няма данни,отвори диспут.
faberje8взимала съм от тези с брошките,хубави са,леко умалени.


вие получавате ли известия днес за нови публикации в темите, четох ,че е профилактика,но...

# 531
  • Мнения: 740
никидАз получавам известия за темите, но четох че и други имат същия проблем.

# 532
  • Варна
  • Мнения: 413
здравейте! Често надничам в темата и реших и аз да споделя отзиви за получени продукти от сайта. Вчера получих този бански за дъщеря ми:
http://www.aliexpress.com/item/free-shipping-minnie-baby-girls-s … s/1522887528.html
Страхотен е! Поръчах размер 5, като дъщеря ми е на 4 години, а търговеца ми е пратил банския с етикет 8,и и е точен. Пристигна много бързо.
С колежките ми поръчахме различни цветове от този комплект:
http://www.aliexpress.com/item/Shamballa-Necklace-Sterling-Silve … CO/988643667.html
Също ги доставиха много бързо, препоръчвам търговеца, красиви са и стоят много нежно, а за подарък също е много добра идея. Засега толкова, по-късно ще споделя още.

# 533
  • Мнения: 156
Eona , никид ето това ми пише, диспута е отворен, но отдолу има два варианта "MODIFY" и  "CANSEL DISPUTE"
"You have already opened a dispute.
If the seller does not respond by 9 calendar days 15 hour 1 minute 22 second , the dispute will be escalated automatically and Alibaba will step in to mediate.
You can continue negotiating a solution with the seller until the deadline arrives.
Learn more about our dispute policies"

Да не би да трябва да тръгна от "промени" или чакам да се появи бутон "ескалиране"?

Благодаря предварително!

# 534
  • Мнения: 0
Eona , никид ето това ми пише, диспута е отворен, но отдолу има два варианта "MODIFY" и  "CANSEL DISPUTE"
"You have already opened a dispute.
If the seller does not respond by 9 calendar days 15 hour 1 minute 22 second , the dispute will be escalated automatically and Alibaba will step in to mediate.
You can continue negotiating a solution with the seller until the deadline arrives.
Learn more about our dispute policies"

Да не би да трябва да тръгна от "промени" или чакам да се появи бутон "ескалиране"?

Благодаря предварително!

И при мен го нямаше бутона...ескалира се автоматично когато ми свърши времето  Peace

# 535
  • Мнения: 37
С колежките ми поръчахме различни цветове от този комплект:
http://www.aliexpress.com/item/Shamballa-Necklace-Sterling-Silve … CO/988643667.html
Също ги доставиха много бързо, препоръчвам търговеца, красиви са и стоят много нежно, а за подарък също е много добра идея. Засега толкова, по-късно ще споделя още.

Само аз ли не виждам никакви стоки при този търговец?  Tired

# 536
  • Бургас
  • Мнения: 2 265
Преди 6 дни отворих Диспут поради изтичане на времето за доставка и неполучена стока. До ден днешен китайчето не ми е писало имам още 9 дни до затваряне на диспута http://prikachi.com/images.php?images/19/7080019P.png трябва ли да ги чакам да минат или мога да ескалирам и ако Да от къде?
Благодаря на отзовалите се  bouquet, може и на лични да не пълним темеата.

# 537
  • Мнения: 0
Благодаря,никид, не това е номер за проследяване и го намерих тук:http://www.hkrpost.com/tracking.php. Мнението ми за китайците става все по-положително.

# 538
  • Мнения: 1 490
Поръчах това-http://www.aliexpress.com/snapshot/6016567666.html
Обаче съм си новак.Получих тракинг номер RX194031523CH ,на който пишеше,че стоката е тръгнала от страната производител , а няколко дни по-късно ,че няма данни за този тракинг номер.Моля дайте съвет.

# 539
  • Мнения: 134
Може ли за малко помощ.

Сега влязох в Алиекспрес и видях, че имам две партки които са стигнали до стъпка Shipment, и ми е излязъл бутон "Потвърдете поръчка получена", и на E -mail, получих съобщение, че поръчка с номер ..........е получена, моля потвърдете.
Не мога да рзбера, какво означава това. Трябва ли да е притеснява?Аз ги поръчах преди 3 дни, не е възможно да е получено  newsm78
Ето и писмото.

This is an e-mail notification to inform you that your order ....................... has been shipped by the seller on 2014.02.18 22:20. You are advised to contact the seller for shipment information.


The Purchase Protection of order .....................  will end on 2014.04.19 22:20.
1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click ‘Confirm Order Received ’.
2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute. ’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.
3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click ‘Request to extend Purchase Protection’ to ask for the seller’s approval.
Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.

Или това е нормално съобщение И когато проверя номерата ми излиза erorr. Правя проверка с номера дадени тук в сайта и излиза инфо. Да не би да са фалшиви или все още не са тръгнали... newsm78
Благодаря предварително!

Последна редакция: ср, 19 фев 2014, 10:34 от *Tetida*

Общи условия

Активация на акаунт