MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 422 565
  • 2 928
  •   1
Отговори
# 2 430
  • В две мънички очи...
  • Мнения: 1 272
Как се правеше корекция на пътя? Изпратила съм по погрешка друга книга и искам да изпратя вярната?

# 2 431
  • София
  • Мнения: 6 173
Как се правеше корекция на пътя? Изпратила съм по погрешка друга книга и искам да изпратя вярната?
В папката на програмата има Locations.xml. Влизаш, намираш грешния запис и го изтриваш. Следващия път пак ще те пита за пътя.

# 2 432
  • В две мънички очи...
  • Мнения: 1 272
Как се правеше корекция на пътя? Изпратила съм по погрешка друга книга и искам да изпратя вярната?
В папката на програмата има Locations.xml. Влизаш, намираш грешния запис и го изтриваш. Следващия път пак ще те пита за пътя.

Благодаря много Simple Smile

# 2 433
  • Мнения: 6
Здравейте!
Изключително полезна и хубава програма е MailBooks, обаче от няколко дни имам следния проблем с нея и ще се радвам да намеря решение тук, за да мога отново с радост да си я ползвам. Не бях отваряла програмата от месеци. Преди дни реших да потърся една книга и програмката ме уведоми, че са събрани необходимите средства за поддръжката й и че са останали даже. След бутон "Продължи" ми бе съобщено, че данните в регистъра на Уиндоус и базата данни на Мейлбукс се различават. Предложена ми бе екранна форма за регистрация, за да въведа верните данни за акаунта ми. Във формата данните ми си стояха въведени- аз така и не съм ги променяла от момента на регистрацията си, която не помня даже кога е била- преди години. Затова направо избрах бутон "Запис", но отново ударих на камък: данните за потребителския акаунт не могат да се редактират. Така се въртя в кръг и нищо не ми идва наум. Преинсталирах. Сложих най-новата версия и пак същото. Посъветваха ме да изтрия данните от регистъра на Уиндоус и да инсталирам наново. И това направих, обаче нищо. Веднъж се опитах да стартирам от старт менюто и бях уведомена, че програмата няма връзка със сървъра. Приятелка, която също ползва програмата, ми казва, че при нея всичко е наред. Значи, проблемът е при мен. Опитах да настроя съвместимостта- избрах необходимото съответствие с моя сървис пак и все същото. Моля за помощ и благодаря предварително!

# 2 434
  • Добрич
  • Мнения: 219
Здравейте. Днес имам проблем с влизането в програмата. Има ли някой информация на какво се дължи?

# 2 435
  • Мнения: 94
Здравейте. Днес имам проблем с влизането в програмата. Има ли някой информация на какво се дължи?

И при мен е така. Дава надпис "Моля, изчакайте" и нищо не се случва.

# 2 436
  • София
  • Мнения: 12 554
По същия начин е и при мен. Точно влязох да видя има ли и други оплакали се.

# 2 437
  • Варна
  • Мнения: 1 123
И аз не мога да отворя програмата. Виждам бутона "Моля изчакайте" и след това нищо.

# 2 438
  • Мнения: 8 229
И при мен е така.

# 2 439
  • Мнения: 3
И при мен дава така "Моля изчакайте" и после нишо

# 2 440
  • Мнения: 1
И при мен изписва "Моля изчакайте" и после нищо, как да го оправя, че имах и заявка която не можах да изпратя...............

# 2 441
  • гр. София
  • Мнения: 4 774
И при мен....

# 2 442
  • Пловдив
  • Мнения: 319
За съжаление и при мен е така. Надявам се скоро да имаме яснота за случващото се... Sad

# 2 443
  • Мнения: 109
При мен страницата се отваря нормално. Може би проблемът вече е отстранен.

# 2 444
  • Мнения: 1
Здравейте, можете ли да ми кажете към кого да се обърна за проблем с влизането в програмата? Изписва, че потребителското име е използвано и не мога да продължа, пробвах да пиша на support@mailbooks.net, но неуспешно.

Общи условия

Активация на акаунт