Пазаруване от Aliexpress.com 21

  • 59 918
  • 733
  •   1
Отговори
# 360
  • Русе
  • Мнения: 2 209

Айде въпрос и от мен. Продавача ми е пратил това:
Dear customer, really sorry to tell you this is out of stock. It will be appreciated if you can cancel this order and choose the cancel reason as "set the repeated order". Otherwise our shop will be punished by the system. dera,the money will full return.Thank you so much and we will provide you some discount in the next order..
Не ми е проблем да канселирам поръчката(предполагах че няма да го получа) - но ако го направя на картата ли ще ми върнат парите или как. трябва ли нещо да направя.

Да, ще ти върнат на картата, ти канселирай, като избереш това, което той ти пише като причина, той ще приеме, а Али ще ти върнат парите, няма нужда да правиш друго.
Благодаря. Канселирах, поговорихме си с продавача(защото причината дето я иска я няма във възможните) и всичко се оправи - от алито пратиха мейл че до 10 дни ще върнат парите.

# 361
# 362
  • Мнения: 8
Запис в темичката и от мен. Вече си поръчах няколко неща от този сайт и чакам да пристигнат - таблет и калъфче, чанта и др. На 9 февруари поръчах детска пижамка, за 8 долара и нещо беше. Пристигна много бързо още на 25 февруари и много ми хареса.  Дано и другите неща да пристигнат скоро.  Praynig

# 363
  • Italia
  • Мнения: 1 060
ЗДравейте, искам да купя Микро СД карта за фотоапарат,ако сте взимали може ли да ми препоръчате? 64 ГБ или 32 ГБ.
Мерси

Бих препоръчала да се въздържаш от поръчване на сд карти от 16, 32 или 64 гб. Масово са ъпгрейднати 8 гб

# 364
  • Мнения: 1 350
Някой да е взимал такова яке http://www.aliexpress.com/item/Womens-pu-blazer-with-ruffles-dec … ng/708479874.html ? Фийдбекът е нисък, но има доста поръчки и като цяло коментарите не са лоши. От най-скорошните има и 2 от БГ. Моля, който го е поръчвал, да каже става ли?


днес го получих и е пълен отврат,не е изгладено т.е. шевовете не са улегнали,размера не оговаря на таблицата,аз вземах S и ми е малко,за мен не си струва ще пускам диспут
Би ли направила снимка да го видим как е в действителност, ако е удобно, разбира се  Praynig

smile29 от по-скъпото,реплика на Зара съм взимала-хубаво е, умалено е,както и за това пише в отзивите.

А може ли да ми кажеш от кой продавач го взе, щом е хубаво   bouquet








http://prikachi.com/images/399/7106399E.jpg
http://prikachi.com/images/400/7106400H.jpg
http://prikachi.com/images/401/7106401K.jpg
http://prikachi.com/images/402/7106402K.jpg
http://prikachi.com/images/404/7106404b.jpg

# 365
  • Мнения: 1 350
аз се предадох  rotfImao отказах се вече да поръчвам дрехи от Китай,пълни боклуци ако тук ги видя в магазин не бих им обърнала внимание,че то до Истанбул да отида на шопинг по евтино ще ми излезе  Mr. Green

# 366
  • Мнения: 735
получих този vans-5.5 отговаря на 38. пише made in usa
Скрит текст:

# 367
  • Мнения: 0
Здравейте момичета, имам следния казус. Става въпрос поръчка RC046615059CN. Седи в пощите от 25.12.??????? Пет дни преди края на срока писах на китаеца, и ми отговори, че се консултирал с пощата и пакета бил на транзит и забавянето се дължало на китайската нова година. И ми удължи срока с още 30 дни. Това редно ли е? Може ли самоволно да удължават срока? Имам вече други две поръчки, които си дойдоха и то много бързо, въпреки Китайската им нова година   Thinking. А тази все още си седи там......  Thinking Какво да правя? Да пускам ли диспут   ooooh!. Имам още 11 дни по продължението на срока.

# 368
  • Бургас
  • Мнения: 2 265
Много ми харесва тази чанта http://www.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-Leather-Bag-2014-Ne … s/1621291925.html, както и няколко други на този продавач, ама като няма оценка за нея. Писах на продавача дали действително е кожа или PU, ама дали ще ми отговори преди да съм поръчала. Вие задавате ли въпроси преди да поръчате или правите обратното?

# 369
  • Мнения: 277
здравейте,препоръчайте ми хубава голяма чанта,която сте купували от сайта-по принцип искам да е от естествена кожа,но и да не е,но да е хубава изработка,благодаря!
Аз много си харесвам тази чанта
http://www.aliexpress.com/item/Promotion-Special-Offer-PU-Leathe … r/1458905442.html
от този продавач ли ? Гледам че има много такива чанти , на различни цени  Rolling Eyes
За мен си взех от този продавач
http://www.aliexpress.com/item/2013-Leather-Restore-Ancient-Incl … r/1033453065.html

# 370
  • Мнения: 1 303
Айде въпрос и от мен. Продавача ми е пратил това:
Dear customer, really sorry to tell you this is out of stock. It will be appreciated if you can cancel this order and choose the cancel reason as "set the repeated order". Otherwise our shop will be punished by the system. dera,the money will full return.Thank you so much and we will provide you some discount in the next order..
Не ми е проблем да канселирам поръчката(предполагах че няма да го получа) - но ако го направя на картата ли ще ми върнат парите или как. трябва ли нещо да направя.
И аз имам същото съобщение- за това:  http://www.aliexpress.com/snapshot/6022482595.html
И аз не съм се надявала , че ще го получа:) Но когато поисках да избера от падащото меню за канселиране на поръчката нямаше такъв ред:"set the repeated order". Какво трябва да избера?

# 371
  • Мнения: 1 303

Айде въпрос и от мен. Продавача ми е пратил това:
Dear customer, really sorry to tell you this is out of stock. It will be appreciated if you can cancel this order and choose the cancel reason as "set the repeated order". Otherwise our shop will be punished by the system. dera,the money will full return.Thank you so much and we will provide you some discount in the next order..
Не ми е проблем да канселирам поръчката(предполагах че няма да го получа) - но ако го направя на картата ли ще ми върнат парите или как. трябва ли нещо да направя.

Да, ще ти върнат на картата, ти канселирай, като избереш това, което той ти пише като причина, той ще приеме, а Али ще ти върнат парите, няма нужда да правиш друго.
Благодаря. Канселирах, поговорихме си с продавача(защото причината дето я иска я няма във възможните) и всичко се оправи - от алито пратиха мейл че до 10 дни ще върнат парите.

Сега видях твоя отговор- какво избра в крайна сметка? Да пиша ли на продавача или да да направя като теб?

# 372
  • Русе
  • Мнения: 2 209
за същото яке става въпрос - мислех си, че е рекламен трик за да му видиш магазина. Има една опция, че продавача ти е казал, че е свършило. питах го дали го устройва и той се съгласи. от алито като го маркираш ти казват да се разбереш за по-далечна дата, но според мен няма смисъл - аз го питах дали има s или L - защото м-ката която поръчах беше по средата между размерите ни с щерката и все на едната щеше дза стане, но не - каза че няма. така че отказах. и така.

# 373
  • Пловдив
  • Мнения: 276
Здравейте!Тези дни поръчах една дреболия за 3 долара.Продавачът беше писал,че няма да ми изпрати номер за проследяване,но в поръчката излиза номер Thinking
Преглеждайки детайлите открих и това
Please query your order status on our system after shipped.
Какво трябва да направя?

# 374
  • Мнения: 72
Здравейте! Някой може ли да ми каже какво означава това? -     Success find: 5 items!
item No.    Year    Status    Location    Destination Country    Date
 RC454968218CN    2014    Collection    31512900    BG    20140218 17:17
 RC454968218CN    2014    Dispatching    20110600    BG    20140220 23:54
 RC454968218CN    2014    Opening    10010200    BG    20140224 15:33
 RC454968218CN    2014    Departure from outward office of exchange    10010200    BG    20140225 09:24
 RC454968218CN    2014    NULL    PEK    BG    20140226 05:30

Общи условия

Активация на акаунт