"Селски" номера и пинизи

  • 5 184 163
  • 49 908
  •   1
Отговори
# 7 290
  • HH
  • Мнения: 3 411
А такива като мен, които нямат съпруг, да не пазаруваме ли?  Laughing
Стана ми смешно, принципно не съм от бавните и туткащите се, но понякога и аз съм в кофти форма и ми се случва да се забавя на касата.

# 7 291
  • Мнения: 2 658
Е, не. Simple Smile Ако съм сама - по същия начин. Дадох пример как впрягам и мъжката сила, да се чувства и той полезен.

# 7 292
  • Мнения: 2 846
Има хора, които по принцип са по-бавни. Аз не съм тутка  Crazy но мен пък ме изнервя, едва бръкнала в портмонето да вадя пари, онзи след мен да пръхти, заел позиция на старта. Голямо състезание е това минаване през касата.

# 7 293
  • Мнения: 486
По темата с пазаруването - Изключително грозно впечатление ми правят хора стоварващи претрупана количка на експресната каса (10 items or less, за тези зад граница). В два случая съм вдигала скандали на такива тарикати. Втория път се намеси и охрана.

# 7 294
  • sf
  • Мнения: 11 887
Не е състезание, просто трябва малко организация. Какво пречи веднага щом е маркирана дадена стока да си я сложиш в количката, а не да се натрупат всички отпред, тепърва да вадиш пари и чак тогава да си слагаш стоките в количката  Rolling Eyes

# 7 295
  • Мнения: 1 749
Типична селска проява е, когато има задръстване, някой да се намъкне в съседната, по-празна лента  и да почне да се ръчка в другата, предреждайки останалите, които чинно си чакаме да се изтече колоната с коли. Редовно се случва на кръстовището на Румънското посолство по посока Черковна някой селяндур да ме бута отляво, опитвайки се да се вклини между мен и колата пред мен. Crossing Arms

# 7 296
  • Мнения: 2 931
Не е състезание, просто трябва малко организация. Какво пречи веднага щом е маркирана дадена стока да си я сложиш в количката, а не да се натрупат всички отпред, тепърва да вадиш пари и чак тогава да си слагаш стоките в количката  Rolling Eyes
Понякога пречи. Ако няколко пъти в голяма верига ти маркират един артикул по два-три пъти и си без придружител, ще предпочетеш да забавиш опашката и да следиш монитора. Плащането и прибирането ще почака.

# 7 297
  • Мнения: 219
Минаването през касата ми е като слизането от/качването на автобус.. Вечно някой се препира. Не съм от мудните и винаги се съобразявам, но някои хора просто нямат усет.

# 7 298
  • Мнения: 9 050
Мен и друго ме изумява. Пазарувал си, изтеглил си се от касата и встрани от нея си преглеждаш бележката. Оказва се, че нещо не е маркирано, както е по съответната промоция. Защо в повечето случаи тези хора се връщат на касата, на която са платили и започват разправии с касиерката? Защо не отидат на информация, където ще свършат същата работа? Не, важно е да отидат на касата, да прекъснат обслужването на някой и да се заобясняват, бавейки цялата опашка.

И друго изнервящо - да не са си претеглили зеленчуците. Да, в някои магазини се теглят на касата, в други сам трябва да си ги претеглиш. Обаче като не знаеш какъв е реда в магазина, в който си - попитай. А не цялата опашка да чака касиерката да се разходи до везната, за да ти претегли зарзавата.

# 7 299
  • sofia
  • Мнения: 9 255
Мен и друго ме изумява. Пазарувал си, изтеглил си се от касата и встрани от нея си преглеждаш бележката. Оказва се, че нещо не е маркирано, както е по съответната промоция. Защо в повечето случаи тези хора се връщат на касата, на която са платили и започват разправии с касиерката? Защо не отидат на информация, където ще свършат същата работа? Не, важно е да отидат на касата, да прекъснат обслужването на някой и да се заобясняват, бавейки цялата опашка.

Защото в повечето магазини (била,лидл, кауфланд, фантастико - тези са ми основните за пазар) упражнението връщане на стока или сторниране може да се случи само на каса. Нямат отделно гише Информация, а и да имат то служи за друго.
Даже при връщане на продукт, с отговорния служител отиваме на каса и там се случва връщането на парите.

# 7 300
  • Мнения: 1 274
У нас все пак е ок, понеже касиерките са сравнително бавни. Живяла съм в Австрия известно време и там е някакво страшно съзтезание по бързина. По принцип хората са ефективни, обаче касиерките развиват някаква мълниеносна скорост, все едно животът им зависи от това да минат всички продукти за под 5 секудни общо. Всички останали клиенти също са много бързи и е проява на лош вкус да се мотаеш и да забавяш хората. Аз в началото бях голям образ, все се замотавах и стресирах. Дори когато пазаруваме с мъжа ми, четири ръце, специално заемаме позиция, подготвени за бясното мятане, което следва, и пак бяхме бавни бавни Simple Smile После свикнах и сега у нас ми се струва едно такова лежерно, все едно в забавен каданс.

# 7 301
  • Мнения: 9 050
Мен и друго ме изумява. Пазарувал си, изтеглил си се от касата и встрани от нея си преглеждаш бележката. Оказва се, че нещо не е маркирано, както е по съответната промоция. Защо в повечето случаи тези хора се връщат на касата, на която са платили и започват разправии с касиерката? Защо не отидат на информация, където ще свършат същата работа? Не, важно е да отидат на касата, да прекъснат обслужването на някой и да се заобясняват, бавейки цялата опашка.

Защото в повечето магазини (била,лидл, кауфланд, фантастико - тези са ми основните за пазар) упражнението връщане на стока или сторниране може да се случи само на каса. Нямат отделно гише Информация, а и да имат то служи за друго.
Даже при връщане на продукт, с отговорния служител отиваме на каса и там се случва връщането на парите.

И в трите гореизброени, можеш да помолиш да извикат управител и на него да обясниш. Да, пак ще трябва да отидете на касата, но ще отидете само, за да се сторнира операцията. А не хората на опашката да чакат първо да си обясниш проблема, после касиерката да провери дали е така както ти казваш и накрая да извика главната касиерка, която да извърши сторнирането. Често дори управителят отваря друга каса и там извършва необходимото, за да не бави опашките.

# 7 302
  • Мнения: 28 959
И друго изнервящо - да не са си претеглили зеленчуците. Да, в някои магазини се теглят на касата, в други сам трябва да си ги претеглиш. Обаче като не знаеш какъв е реда в магазина, в който си - попитай. А не цялата опашка да чака касиерката да се разходи до везната, за да ти претегли зарзавата.

О, в един нашенски хипермаркет касиерките редовно се разхождат до щанда, за да проверят цената. По някакви неведоми причини не излиза на компютъра. Случи ми се няколко пъти, в един и същ магазин, много е неприятно да виснеш на касата с наполовина маркирани стоки и да чакаш като гламав.
А заради късата лента за стоките на касата, мъжът ми не иска и да чуе за Карфур. Не стига, че лентите са къси и ако си напълниш количката, не можеш да си събереш стоките върху тях, камо ли друг клиент да сложи своите, ами и разстоянието между касите е супертясно. Уж френска работа, пък сиганска. От какво пестят, от място?

# 7 303
  • Мнения: 9 050
Това също е редовно. Или пък стоки без баркод. Изпаднал някъде си. Но това не зависи от потребителя. Тогава всички на опашката чакат и никой няма интерес.
Аз по-скоро визирах случаите, в които клиент, заради неговия си интерес, ще забави цяла опашка, при положение че има начини да си направи рекламацията и без да притеснява другите.

Вярно е, че голяма част от суматохата се създава от начина на обслужване. Например касите имат разделител по средата на пространството, където се слагат маркираните стоки. Този разделител е, за да се ползва. Обслужва се един клиент, докато той си прибере стоките, тези на следващия се слагат в другото отделение и така няма необходимост от подобно изчакване. Във Фантастико и Пикадили пък (поне в тези до нас), касиерките ти слагат покупките в торбата. Така пак няма изчакване.

Последна редакция: нд, 31 авг 2014, 20:28 от ZinaSt

# 7 304
  • Варна
  • Мнения: 4 239
При нас в Лидл и особено в Кауфланд мястото за стоките, вече минали през четеца, е много малко. За сметка на това касиерките са бързи и понякога наистина трудно се успява с разчистването на терена. Касиерката, все пак, само приплъзва стоките, докато аз трябва да се наведа, за да поставя всяка от тях в количката. Междувременно, придържам и чантата си. Не ми се е случвало често да нервничат, но е неприятно. Особено, след като преди това спокойно са се мотали из магазина.

Но в Кауфланд най-селската постъпка, която съм видяла, е на един... господин, който, в разцвета на модата на електронните цигари, реши, че обезателно трябва да пуши, докато чака. Е, това направо ме потресе. Не го разбирам и въпреки теориите за този вид цигари, го смятам за абсолютна простащина.

Разните колички насред пътеките и стоящи пред щанда с успоредно подредени колички, заемащи място за трима и повече, мигом избледняха.

Общи условия

Активация на акаунт