Проблеми с ГЛОБУЛ

  • 5 882
  • 8
  •   1
Отговори
  • Мнения: 7
Здравейте! Не съм сигурна, че темата е за тук, но не открих по-подходящо място. Надявам се, че тук има компетентни хора, които могат да дадат адекватен съвет Simple Smile

Приятелят ми подписва двугодишен договор с Глобул. Конкретните условия в договора са: 24 месеца, 25 лв. месечна такса, дата на фактуриране - на 15-ти всеки месец. Понеже човека се е отказал от хартиена фактура, нямам представа каква е крайната дата за плащане на месечната сметка, но да предположим, че е нещо от сорта на ДО 30-то число всеки месец. В случай на неспазване на срока на договора, или прекратяването му по негова вина, той е длъжен да плати оставащите месечни такси за тези 2 години и неустойка 200 лв.

Случката е следната: Човека се забавя с плащането почти 2 месеца, т.е. пропуска да плати един месец (спират му телефона), почти на края на втория месец плаща двете пропуснати такси, очаквайки да му подновят услугите. Тогава разбира, че няма да му пуснат телефона, договора му е прекратен, поради неспазване на условията. Т.е. той на практика вече НЯМА договор с тях, но все пак му се ВЗИМАТ парите за последните 2 месечни такси (като на техен клиент, какъвто реално вече не е), в офиса на Глобул му се заявява, че към момента НЯМА ЗАДЪЛЖЕНИЯ, но след еди какво си време ще му ИЗЛЯЗАТ неустойките.

Операторите на Глобул не казват конкретна дата, на която е прекратен договора (за да може да направи справка с касовата бележка за платените месечни такси), не са му изпратили известие за прекратяване на договора (вероятно поради отказа от хартиена фактура?!) и в момента го тормозят от фирма за събиране на задължения, заплашват със съд, адвокати и пр. за 600 лв. задължения.

В тази ситуация Глобул в правото си ли са? Има ли законен изход и редно ли е човека да си плаща таксите като клиент (въпреки че в същия момент вече не е) и след това да му се иска неустойка, като на не-клиент?

# 1
  • Мнения: 548
Откъде са изкопали неустойка от 600 лв, не трябва ли да е 200?
Вижте и наистина дали могат да прекратят договора само за еднократно неплащане.
При нас Мтел го бяха прекратили след няколко месеца неплащане (картата беше само проформа на 5 лв месечна такса, но не ни разрешиха да я спрем и буквално я бяхме забравили) и си искаха всичките такси.

# 2
  • Мнения: 7
200 лв. неустойка + всички останали такси до края на 2-годишния договор - 600 лв.  #2gunfire

# 3
  • Мнения: 32
Някой има ли представа как да активирам "втора линия" ако така се казва? Искам когато говоря и някой ме търси да получа някаква индикация, че ме търсят Simple Smile Благодаря, дано някой ми отговори Simple Smile

# 4
  • Мнения: X
Настройки на телефона - повиквания - допълнителни настройки - изчакващ разговор.

При твоя телефон, може да е с други думи написано, но търси нещо подобно.

# 5
  • Мнения: 341
Какъв е развоят на първия проблем, заради който е пусната темата?

# 6
  • Мнения: 32
**Sisi** много ти благодаря, успях да ги открия настройките   bouquet

p.s. Извинявам се, че използвах темата и отново благодаря за помощта Simple Smile

# 7
  • Мнения: 3 164
Прочетете си Договора, който е бил сключен, описано е какви са клаузите PeaceДруг е въпросът, че това се прави предварително/преди подписването./
Неустойките са оставащите абонаменти и може би някакви лихви за просрочените задължения  Rolling Eyes

# 8
  • Мнения: 17
Здравейте! Не съм сигурна, че темата е за тук, но не открих по-подходящо място. Надявам се, че тук има компетентни хора, които могат да дадат адекватен съвет Simple Smile


Съжалявам драга, но по-правилно е да потърсиш консултация с юрист, а не мнение от съфорумци. Не че адвокатите са някакви всезнайковци, и ще оправят всеки проблем (ха ха), но имаш една добра сума в дълг, която може и още да нарасне, ако се стигне до принудително събиране чрез съдебен изпълнител- там има също не малки такси...!

Общи условия

Активация на акаунт