сайта Booking.com

  • 104 133
  • 752
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 9 992
Не,  резервацията е без карта. Не ми поискаха, явно хотела няма ПОС.

Пфффф, в 21 век.. Rolling Eyes
Ами , да, трябва да ти върнат аванса, ако анулираш в срока за безплатна анулация.

Aми хотела е разрешил да се правят резервации без карта, защото много българи нямат или не желаят да дават карти, не че хотела няма ПОС, така е в нашия. Случвало се е да искаме предплащане, защото много клиенти както имат резервация, така и не идват. По телефона отговарят " ами няма да дойдем, анулирайте си я" или "да ще дойдем" и никой не идва. Колко резервации  с празни карти правят, пък това е друга тема.

# 511
  • Варна
  • Мнения: 19 141
Aми хотела е разрешил да се правят резервации без карта, защото много българи нямат или не желаят да дават карти, не че хотела няма ПОС, така е в нашия. Случвало се е да искаме предплащане, защото много клиенти както имат резервация, така и не идват. По телефона отговарят " ами няма да дойдем, анулирайте си я" или "да ще дойдем" и никой не идва. Колко резервации  с празни карти правят, пък това е друга тема.
Не е ли по-голяма разправията с връщането на депозити, ако откажат резервацията в срока на безплатно анулиране?
В конкретния случай има два месеца до тогава..

# 512
  • Мнения: 9 992
Ами не го правим винаги. Имахме 2 дати, имаше концерт в града, всички стаи бяха резервирани през букинг от българи без данни на карта. Или трябва трепериш дали ще благоволят да дойдат или искаш капаро. Някои искаха да предплатят, не се е налагало да връщаме. Капаро при неявяване или непристигане не се връща. Ако бяха с карти щяхме авторизация да направим. Нормално са 2-3 такива резервации. Ако е два месеца по-рано вероятно имат питане за стаи в този период, който е натоварен и ако връщат гости се предполага, че искат резервациите, които имат да им се гарантират. Не знам дали ще и върнат пари ако анулира. Да пита, иначе само ги разиграва.

# 513
  • София
  • Мнения: 543
 Аз нямам нищо против от капаро,  но когато в booking е посочено безплатно анулиране,  до датата за анулиране не би трябвало да се изисква аванс. След тази дата - ако не се анулира,  трябва да се плати. Аз мога да преведа аванса,  но каква ще е гаранцията за връщане при анулиране. Нали затова е опцията безплатно анулиране,  който хотел иска да се застрахова,  да не я предлага тази опция,  а не в сайта да резервираш уж безплатно анулиране,  пък после дай пари веднага и после след анулиране да ми кажат капаро  не се връща.. Та има ли хора, които са превели пари по банка  и ако се анулирали, дали са им върнали парите.

# 514
  • Мнения: 9 992
SANI+, ти си права от твоя гледна точка, хотела от негова. Както ти искаш като направиш резервация да ти е сигурна, така и хотела не иска клиенти, които ги разиграват. За жалост покрай некоректните клиенти си патят и коректните и обратното. Моя съвет е да не капарираш ако не си сигурна, че ще ходиш. Капаро ти се иска вероятно като затвърждаване на резервацията. Букинг си гледа комисиона и общо взето много не им дреме нито за едните, нито за другите, като дава повече права на клиентите, защото реално то тях идват парите. Букинг не е гаранция за нищо, иначе са ми идвали на рецепция и са резервирали пред мен в букинг за нашия хотел за същата вечер. Не я разбрах тази лудост, но хората си знаят.

# 515
  • Варна
  • Мнения: 19 141
Не е прав хотела.
Пише си в условията на Букинг: безплатно анулиране до еди коя си дата.
Хотелът е в нарушение ако не върне капаро, би трябвало Букинг да ги глоби ако направят така и да върнат парите на клиентите.


П.П. АКо хотела иска да не го разиграват, да си направи резервациите нонрефъндъбъл, а да не лъже хората.

# 516
  • Мнения: 9 992
Mного нонрефъндъбъл резервации има направени по грешка и за по 1000 лв. и после реват да не им се дърпат парите. Сама съветваш после да се обаждат на хотела да се прави компромис от хотела. Интересно като работиш в хотел как гледаш само от правото на клиента. Пробвали сме да са резервациите само с карта, тогава падат рязко. Много хора с резервации без гаранции си пристигат. Защо заради некоректни клиенти, да са потърпевши и коректните? Няма лошо в това хотела да иска гаранции за пристигане, ако хората са сигурни, че ще ползват хотела да ги дадат. Толкова ли е лошо нито единия, нито другия да се чувства излъган или да е в загуба? Но за да стане, трябва взаимно желание, не само и едните и другите да си гледат правата, без значение дали погазват правото на другия. Peace

Резервацията  без карта от букинг е като направена по телефона на рецепция, двете са без депозит. Хотела ако разчита само на предплатени резервации то трябва да се продава на 40-50 %.

Последна редакция: сб, 29 юли 2017, 21:13 от adelinda

# 517
  • Варна
  • Мнения: 19 141
Значи за да се предпази от некоректни клиенти хотелът, трябва да се държи некоректно? Не го приемам. Stop
Абсолютно съм наясно с притесненията, свързани с анулирането на резервацията в последния момент, но всичко трябва да бъде коректно. Ако ще се иска предплащане, без право на връщане ТРЯБВА да е описано в условията, иначе е измама.

# 518
  • София
  • Мнения: 543
Като се замисля  до сега все с карта съм резервирала и не съм имала проблем. Явно ще откажа резервацията и ще си намеря друг хотел с резервация с карта. Че не ми се превеждат пари по банка и после да се чудя дали ще ми ги върнат или не ако се откажа.. Но ще напиша и оплакване в bookinga, за едната от двете резервация, че ми се иска аванс а в условията изрично пише без предплащане.. Хотела да си коригира правилата,  за да няма после недоразумения.

# 519
  • Мнения: 9 992
Сани, дай карта на хотела с условието да ти направят авторизация.

Хеске, никъде не чета, че хотела няма да и върне капарото, просто го допускам, затова съветвам да не внася. Хотела в аванс да не го набеждаваме в некоректен.  Извърташ ми думите. Лично не визирам една стая анулирана в последния момент, а хора които не се явяват, не си правят труда да анулират, дори по телефона твърдят, че ще дойдат, а не го правят. Иначе лесно съветваш как да не си зареждат картите като хотела си търси правото да тегли пари. Ами не се чудете тогава защото отказват да не дърпат на сгрешени резервации.

# 520
  • Варна
  • Мнения: 19 141
Хеске, никъде не чета, че хотела няма да и върне капарото, просто го допускам, затова съветвам да не внася. Хотела в аванс да не го набеждаваме в некоректен. 
Права си, да не набеждаваме хотела. Peace
Честно казано аз не можех да допусна, че няма да й върнат парите, още повече, че резервацията е обвързана с букинг.

# 521
  • Мнения: 4 275
Според мен си пускат резервации с безплатно анулиране хотели, които са с добри цени на нощувките, намират се на хубаво място, базата им е добра, изобщо, хотели, които са вървежни. И щом са позволили такава опция, аз с удоволствие се възползвам от нея. Харесвам хотел, резервирам го, но след време излиза по-добра оферта (най-вероятно пусната от някой отказал се). И запазвам новото място, а отказвам старото. Това за хотела не е проблем, защото най-вероятно още в следващия час, стаята, която съм освободила аз, ще бъде резервирана от други хора.

А и след драмите с погрешно резервираната единична нонрефъндабъл стая, за мен си реших никога повече да не резерирам без право на безплатно анулиране.

# 522
  • Мнения: 9 992
Няма лошо да се анулира резервация. Може да се е провали причината за пътуването, да се разболее някой. Лошото е, че някои клиенти не анулират, не идват, а си длъжен да пазиш стаята. На 99% от клиентите ни с нонрефъндъбъл резервации, които са искали да анулират сме разрешили без такса.

# 523
  • София по рождение
  • Мнения: 1 240
а до моята дата на настаняване има 1 година, т.е. хотелът със сигурност щеше да си продаде стаята. извод: никога повече букинг

# 524
  • Мнения: 6 376
а до моята дата на настаняване има 1 година, т.е. хотелът със сигурност щеше да си продаде стаята. извод: никога повече букинг
Не ми стана ясно какъв ви е проблема, но всички други резервационни системи, без собствените сайтове на големите вериги, са на плащане в момента на резервация. Разбира се може и по телефона, но това толкова години го играя, че ми е омръзнало.

Общи условия

Активация на акаунт