сайта Booking.com

  • 103 982
  • 752
  •   1
Отговори
# 105
  • Milano
  • Мнения: 4 395

 В самия букинг се резервира с кредитна карта, при което ти се блокира сумата, и при непристигане се удържа таксата за 1 нощувка, ако не си анулрала, като наказателна такса.

Никога и никъде не са ми блокирали пари при резервация с Букинг, това си е опция на хотела. Винаги съм плащала в хотела.


За останалото, нощувала съм в един ББ във Фиумичино, в който плащането беше само в налични пари, запазен през Букинг.

Тук, в Италия, на морето за август винаги искат капаро, което пращаш по банков път.
После на място си плащаш с карта или както искаш.

Така, че не ми се струва странно на мен.

Странни са ми таксите на банката, нали уж в ЕС плащанията трябва да са уеднаквени? newsm78

Пращала съм пари до Бг от моя интернет бенкинг, платила съм само 0.75 евро комисионна, както до всеки друг получател в страната. Там незнам какво удържане или превалутиране е имало, но на мен ми струва 0.75 евро.

# 106
  • Мнения: 6 366
A, в Бг все още дерат кожи за валутен превод. Ето през този сайт са евтини: www.transferwise.com
Доколкото знам през Уестърн Юнион е като черна дупка, няма не искам, няма грешка, - дал, взел - толкоз. Това е за лични преводи, да пратиш пари на сина студент примерно.

# 107
  • Бургас
  • Мнения: 1 339
В самия букинг се резервира с кредитна карта, при което ти се блокира сумата, и при непристигане се удържа таксата за 1 нощувка, ако не си анулирала, като наказателна такса. На гръцки номера ми прилича това, според мен не се хващай, а резервирай в цивилизован хотел, където има ПОС терминал.
Не, не е точно така.
Букинг е платформа през която можете да си направите резервация, като си дадете данните на кредитната/дебитна карта или без карта.
Резервацията моментално "отива" в хотела. Човекът (хотелския служител, мениджър или др.), който се занимава и има достъп до акаунта на хотела в Букинг решава дали да блокира или не суми по резервацията.
Аз, например не го правя по обективни причини. Сега за ранни записвания обаче, изрично пише че "хотела ще се свърже с Вас и ще ви посочи банкова сметка за заплащане на капаро".
Но когато букинг е основно средство за пълнене на хотела, естествено че ще се прави, как иначе да гарантираш запълняемост.
Та в този ред на мисли - хотела си е напълно нормален. Ако спазите условията за безплатно анулиране, трябва да ви върнат капарото. В противен случай се свързвате с Букинг, те разговарят с хотела и вариантите са - връщат ви парите, не ви връщат парите, т.е. те не спазват правилата и условията заложени в Букинг и съответно отпадат от букинг платформата.  Peace

# 108
  • Мнения: 11
В самия букинг се резервира с кредитна карта, при което ти се блокира сумата, и при непристигане се удържа таксата за 1 нощувка, ако не си анулирала, като наказателна такса. На гръцки номера ми прилича това, според мен не се хващай, а резервирай в цивилизован хотел, където има ПОС терминал.
Не, не е точно така.
Букинг е платформа през която можете да си направите резервация, като си дадете данните на кредитната/дебитна карта или без карта.
Резервацията моментално "отива" в хотела. Човекът (хотелския служител, мениджър или др.), който се занимава и има достъп до акаунта на хотела в Букинг решава дали да блокира или не суми по резервацията.
Аз, например не го правя по обективни причини. Сега за ранни записвания обаче, изрично пише че "хотела ще се свърже с Вас и ще ви посочи банкова сметка за заплащане на капаро".
Но когато букинг е основно средство за пълнене на хотела, естествено че ще се прави, как иначе да гарантираш запълняемост.
Та в този ред на мисли - хотела си е напълно нормален. Ако спазите условията за безплатно анулиране, трябва да ви върнат капарото. В противен случай се свързвате с Букинг, те разговарят с хотела и вариантите са - връщат ви парите, не ви връщат парите, т.е. те не спазват правилата и условията заложени в Букинг и съответно отпадат от букинг платформата.  Peace



А благодаря ....това исках да разбера    newsm20

# 109
  • Sofia
  • Мнения: 1 493
И аз да попитам - съществува ли още статус "джениъс"? Мисля, че условията за получаване бяха 5 резервации през последните 12 месеца?
Миналата година имах, а сега, въпреки ползваните 7 резервации - нямам. Променяни ли са условията?

# 110
  • София
  • Мнения: 26 072
Преди време резервирах 1 хотел през booking като пишеше,че средства няма да ми бъдат вземани предварително,само че хотелът не си изпълни условията и ми блокира парите,след което веднага отмених резервацията) Вече повече от месец нямам достъп до парите си,писах им няколко пъти (и на хотела и на букинг),смея да кажа,че не четат какво им се пише,много са некомпетентни и срокът,който ми дадоха за отблокирване на парите отдавна изтече...Не знам какво трябва да направя , за да си ги получа... И преди съм правила резервации през букинг,винаги чета изключително внимателно условията и никога не са ми били блокирани пари...

# 111
  • Sofia
  • Мнения: 1 493
Минала съм по тоя път. Изобщо не се бави, защото сроковете са важни и направи 2 неща:
Първо, напиши гневно писмо във ФБ на Букинг - тама доста бързичко отговарят, защото си пазят имиджа.
Второ, иди си в банката и пусни заявление за оспорване на транзакцията. Трябва да приложиш цялата съпътстваща кореспонденция с хотела и букинг, резервация, анулация - всичко.
И винаги бъди гневна и разочарована, има ефект.
Успех от мен, всичко ще е наред!  Peace

# 112
  • София
  • Мнения: 26 072
Минала съм по тоя път. Изобщо не се бави, защото сроковете са важни и направи 2 неща:
Първо, напиши гневно писмо във ФБ на Букинг - тама доста бързичко отговарят, защото си пазят имиджа.
Второ, иди си в банката и пусни заявление за оспорване на транзакцията. Трябва да приложиш цялата съпътстваща кореспонденция с хотела и букинг, резервация, анулация - всичко.
И винаги бъди гневна и разочарована, има ефект.
Успех от мен, всичко ще е наред!  Peace

Mного ти благодаря  Hug

# 113
  • Мнения: 6 031
И аз да попитам - съществува ли още статус "джениъс"? Мисля, че условията за получаване бяха 5 резервации през последните 12 месеца?
Миналата година имах, а сега, въпреки ползваните 7 резервации - нямам. Променяни ли са условията?
Съществува си.
Не знам какви са били условията, но сега погледнах и ми излиза ето това: http://www.booking.com/genius.bg.html?aid=397639;label=gog235jc- … 66a4432b00;dcid=4

И там където ми е написано името е: Мимии .... и отдолу е изписано Genius.

# 114
  • Sofia
  • Мнения: 1 493
Мими, този линк ме води към създаване на нов профил...

# 115
  • Мнения: 6 031
Мими, този линк ме води към създаване на нов профил...
Ха-ха сигурно, защото е от моя профил. Сега ще видя как да го направя достъпен.  Hug
Опитай да си влезнала с акаунта си и тогава да отвориш линка?

# 116
  • Sofia
  • Мнения: 1 493
Не че ми е толкова важно - то отстъпките са само за определени хотели, но ми стана любопитно  Grinning
Писах им, за да ги питам. Да не би да съм в черния списък  hahaha

# 117
  • Мнения: 6 031
Не че ми е толкова важно - то отстъпките са само за определени хотели, но ми стана любопитно  Grinning
Писах им, за да ги питам. Да не би да съм в черния списък  hahaha

 Peace

Нищо по-различно не пише: След 5-ия престой вие активирате своя Genius статус и се възползвате от 10% отстъпка, както и от много други екстри.

Хи-хи аз от другите екстри досега не съм се възползвала. Ето ги:

Genius обслужване

Често пътуващите заслужават предимство! Затова потребителите със статут Geniuse имат собствена линия за обслужване.


Безплатни екстри

Потребителите със статут Geniuse могат да получат безплатен летищен трансфер, напитки за добре дошли, късно напускане и много други екстри.

# 118
  • Sofia
  • Мнения: 1 493
Имат право да сънуват безплатен летищен трансфер, предполагам  Laughing

# 119
  • в резерват
  • Мнения: 3 722
За трети март си бях направила резервация през букинг, в деня на тръгването си обаче свекърва ми почина и се обадих в хотела да си отменя резервацията. Бях си прежалила парите за една нощувка, обаче от хотела ми отмениха резервацията и не ми удържаха нощувката. Та си мисля, че е и до хотел.

Общи условия

Активация на акаунт