сайта Booking.com

  • 104 006
  • 752
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 68
Ами до сега не е защото нямам толкова в наличност какво да направя

# 151
  • София
  • Мнения: 3 797
Ами до сега не е защото нямам толкова в наличност какво да направя

Бих казала "Изтеглете и другите"...
Досега Booking.com сигурно не си е взел парите от никой, като няма от къде да си ги вземе.

Нито сайта, нито хотела по всяка вероятност няма да се занимават с вас.
Но е възможно при следваща регистрация на карта или въобще да си платите.
Така, че заради ваша грешка, трябва да забравите за сайта с вашите данни.

Някъде четох : Booking.com "Your worst best friend ?"/Вашият най-лош и най-добър приятел/ Защо ли ?

Огромен процент от казусите, ако въобще са казуси, са от недоглеждане и грешки от нас потребителите. И доста по-малък процент са некачествено обслужване или техни грешки.

Ще ви кажа и една статистика, сайта държи продажбите на хотели в Европа на около 50%.
Хотели плащат 20% комисионна да са най-отпред в подреждането за дадено място.

Но въобще не са лидери в бранша като цяло.
Последния рейтинг изглежда така:

1
Hotels.com
10.00
2
Travelocity.com
7.50
3
Expedia.com
5.00
4
Hotwire.com
7.50
5
Priceline.com
10.00
6
Booking.com
7.50

7
MoreHotels4Less.com
7.50
8
Orbitz.com
7.50
9
Agoda.com
7.50
10
Hotel Reservations.com
7.50

А това което най-много ни интересува Booking Help е цифрата под сайта по десетобалната система.
Виждате, че само два сайта оказват помощ на клиента пълно 10, но не и Booking.com.
Има още много фактори, по които е сглобена тази таблица, определяйки кой-какво, но не е за тази тема.

Но най-важното е отваряйте си очите преди да резервирате, после вече е късно.
Трябва да си плащаме за грешките...

# 152
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Бясна съм! Повече никога няма да резервирам през букинг! Отменили са ми резервация за края на март в Неапол. Хотелът е без предварително плащане и ми отменят резервацията, защото данните от кредитната карта ми не били вярни... е как няма да са верни като до сега само с нея съм им плащала резервации... Пратили ми имейл докато съм била в Рим и на следващия ден анулирали резервацията ми:xarms:
Естествено пак ми го предлагат този хотел, но на доста по-висока цена...  Crossing Arms Е въобще повече няма да резервирам чрез тях.

# 153
  • Мнения: 9 992
Че букинг, каква вина има? Може да не е имало наличност достатъчно, или ПОС терминалите понякога правят проблеми и да не я разчел техния. Букинг не определя цени, хотела сам си ги слага. Нито анулира резервациите. Нищо повече от посредник не е.

# 154
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Че букинг, каква вина има? Може да не е имало наличност достатъчно, или ПОС терминалите понякога правят проблеми и да не я разчел техния. Букинг не определя цени, хотела сам си ги слага. Нито анулира резервациите. Нищо повече от посредник не е.

Стаята е без предварително плащане. Плаща се при пристигане в хотела. Има си достатъчно наличност в кр. карта и съм букнала хотела още от края на август. Естествено, че при намаляване на стаите хотела е решл да откаже резервацията, за да я предложи на по-висока цена. Букинг не ми е защитил резервацията - такова нещо от други сайтове не ми се е получавало. Като е посредник да си върши работата като такъв Crossing Arms
Аз за себе си реших, че повече през техния сайт няма да резервирам Peace

# 155
  • Мнения: 9 992
Че букинг, каква вина има? Може да не е имало наличност достатъчно, или ПОС терминалите понякога правят проблеми и да не я разчел техния. Букинг не определя цени, хотела сам си ги слага. Нито анулира резервациите. Нищо повече от посредник не е.

Стаята е без предварително плащане. Плаща се при пристигане в хотела. Има си достатъчно наличност в кр. карта и съм букнала хотела още от края на август. Естествено, че при намаляване на стаите хотела е решл да откаже резервацията, за да я предложи на по-висока цена. Букинг не ми е защитил резервацията - такова нещо от други сайтове не ми се е получавало. Като е посредник да си върши работата като такъв Crossing Arms
Аз за себе си реших, че повече през техния сайт няма да резервирам Peace

Aми пиши им на букинг, те карти Таро не хвърлят за некоректни хотели. Плаща се при настаняване, но има хора си правят фиктивни резервации и не идват. Хотела прави авторзация, блокира сумата, и при непристигане се отдържа. Хотела си е в правото при липса на наличност или невалидна карта да сигнализира. С кои други сайтове резервираш, не мисля че договорките им с хотелите да са по-различни, но не съм много наясно.  Peace

Последна редакция: вт, 02 фев 2016, 01:35 от adelinda

# 156
  • Мнения: 1 894
booking нищо няма да направят.
booking изобщо не са посредник, а просто някакъв scam, маркетингова платформа за всеки, който им се навие. В последно време заради висиките такси редица хотели ги отрязаха, за сметка на което се завъдиха разни кортопи на хотели, от които само некоректност може да се очаква.

Аз и преди съм казвала, че не препоръчвам букинга на никой, но разни хора упорито твърдят, че е страхотен.

В последно време букинг е станал даже и схема за източване на кредитни карти. Така че по-добре не си давайте данните там. Но всеки сам си решава де  Peace Сега ще скокнат 10 човека да обясняват как няма проблеми с букинга и е страхотен....  bouquet

# 157
  • Луната
  • Мнения: 3 214
becky bloomwood аз и не очаквам нещо да направят. И благодарение на букинг на моя приятелка й източиха кредитната карта.
adelinda резервацията е за края на март. И съм гарантирала, че ще отида с кр. ми карта. Аз именно затова резервирах този хотел, за да не ми теглят пари още в края на август за нощувки през март. Просто са канселирали моята стая, за да могат да я продадат на по-висока цена - това е станало. В букинг за периода пише, че има само една останала тройна стая, но на доста повисока цена  Crossing Arms

# 158
  • Milano
  • Мнения: 4 398
Woman^In^White, какво точно ти пише на мейла?

Карат ли те да да дадеш данни от друга карта за да не се отмени резервацията (и ти да не си го направила)?

И в сайта на хотела пише ли, че могат да направят преауторизация във всеки един момент, за да проверят валидността на картата?

# 159
  • Мнения: 9 992
Работя в хотел, няма как хотела да ти източи кредитната карта. Има един тон измами с подобни, хотела носи отговороност. Има опции за резервация без кредитна карта, ползвайте ги като толкова се притеснявате. И защо букинг нищо да не направи, като има пишете, че са ви канселирали резервация, на невярно основание?. Хотела си носи отговорността. И да, това е просто платформа, най-популярната. Ако хотел може да си продава и без него, ОК. От букинг са по-малко резервациите по принцип, един хотел не може да разчита на букинг. Има и други платформи, Трипадвайзър, Хостелбукърс и др. Ползвайте ги, с подобен казус не вярвам да постъпят по различно. Букинг си остава най-ползваната платформа за сега.  Peace

# 160
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Woman^In^White, какво точно ти пише на мейла?

Карат ли те да да дадеш данни от друга карта за да не се отмени резервацията (и ти да не си го направила)?

И в сайта на хотела пише ли, че могат да направят преауторизация във всеки един момент, за да проверят валидността на картата?
От хотела са поискали да дам друга кредитна карта и това до 24 часа и след това са анулирали резервацията. Когато съм в чужбина не си гледам имейлите  Sad и не съм успяла да реагирам, но при условие че КК не изтича и има наличност... Не съм видяла дали пише, че могат да направят преауторизация във всеки един момент... до сега такова нещо не ми се беше случвало. Crossing Arms С дебитна карта съм имала проблем в един сайт, но с кредитна... както и да е не искам повече да задълбавам...
Вече се спрях на нов хотел. Ще го резервирам през hotels

# 161
  • Мнения: 9 992
Woman^In^White, какво точно ти пише на мейла?

Карат ли те да да дадеш данни от друга карта за да не се отмени резервацията (и ти да не си го направила)?

И в сайта на хотела пише ли, че могат да направят преауторизация във всеки един момент, за да проверят валидността на картата?
От хотела са поискали да дам друга кредитна карта и това до 24 часа и след това са анулирали резервацията. Когато съм в чужбина не си гледам имейлите  Sad и не съм успяла да реагирам, но при условие че КК не изтича и има наличност... Не съм видяла дали пише, че могат да направят преауторизация във всеки един момент... до сега такова нещо не ми се беше случвало. Crossing Arms С дебитна карта съм имала проблем в един сайт, но с кредитна... както и да е не искам повече да задълбавам...
Вече се спрях на нов хотел. Ще го резервирам през hotels


Понякога ПОС-овете правят номера. Разбирам и двете страни, как едните при пълен хотел са искали гаранция за пристигане, и теб, но не се пали толкова. Дано през Хотелите, ти е по читава резервацията, макар че за мен в частност е от ситуацията и от хотела.  Peace

# 162
  • Milano
  • Мнения: 4 398
Напротив, полезно е да се уточни.

Аз си запазих хотел в Лондон от сайта на хотела, естествено с плащане на място (винаги така запазвам).

В деня на полета са направили преавторизация и ми пратили имейл, че картата била невалидна, да пратя друга карта, за да задържат резервацията.

Естествено, картата е валидна, ползвам я от доста време.

Пристигнахме и ми казаха, че ми били пратили мейл - не бях го видяла (докато летя), за късмет не бяха отменили нищо.

Явно понякога има проблеми с терминалите - не съм имала проблем да плащам никъде после.


Сега, като резервирах за Рим, получих смс, че хотела е направил преавторизация за 1 цент Laughing, за да провери валидността на картата.

В случая, не виждам некоректност от тяхна страна - направено е каквото е написано и то е от хотела.
Незнам дали , ако говориш с тях могат да направят нещо.


И съвсем не смятам, че Букинг го е направил нарочно, за да ти завиши цената.

Хотели в НЙ запазвам винаги, чрез Букинг, защото ми дават много по-добра цена от сайта на съответните (300 $ за 1 седмица беше разликата).

Обикновено ги запазвам доста по-рано - 8-10 месеца.
Впоследствие на моята резервация (няколко месеца по-късно) се беше появила и по-добра промоция в сравнение с моята - с около 50 $ по-малко (не съм си играла да резервирам отново и канселирам старата за тази сума).

Веднъж съм канселирала и запазила пак, защото не можех да го променя директно и да добавя един ден, цената остана същата.


Случката ти е неприятна, но не виждам вина в Букинг.

# 163
  • Мнения: 1 894
Работя в хотел, няма как хотела да ти източи кредитната карта.

точно хотел, резервиран през боокинг, си изтегли от моята карта точно колкото поиска. И после отказа да ми върне всичко, което без право ми беше надзел. Точно най-нагло. И ако трябва да цитирам обяснението на собственика, то беше, че те от един сезон живеели, а моята заплата е целогодишна, така че те решили изведнъж да си изтеглят повече.  Shocked Booking ми казаха, че те няmат ангажимент. Разправях се с charge-back. Няколко други човека ми споделиха същото. Техните суми си бяха бая внушителни.

За други фрапиращи случаи от личната ми история с този измамен и определно долнопробен сайт ще говоря по-нататък.

Успешно ползване на booking! Между другото booking не е оторизиран да борави с кредитни карти. Така че на ваш риск си подавате данните  Laughing Laughing Laughing

Аз изгорях два пъти и се оправих. С триста зора. Другите тепърва ви чака. Но сте прави де слушайте тези, които ви казват колко коректен и готин е сайта.

Между другото обслужването на букинг не става. Много са зле. Scam site.

# 164
  • Milano
  • Мнения: 4 398
Беки, ти сама си казваш, че хотела ти е изтеглил парите неправомерно.

Букинг или който и да е посредник трябва да ти предостави данните на картата на хотела, все пак трябва да гарантираш резервацията.

Ти даваш тези данни, дори да резервираш от сайта на самия хотел.

Всеки да си запазва, откъдето предпочита.

Обслужването - може да си зависи от държавата, за сега оплаквания нямам.

Общи условия

Активация на акаунт