сайта Booking.com

  • 104 126
  • 752
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 9 992
Че кои са тези сайтове, в които се плаща непосредствено с правене на резервация? Не е вярно това.

# 526
  • София по рождение
  • Мнения: 1 240
нямам проблем. човешка грешка😊резервирах за след година и нещо без да искам. помолих да ми анулират резервацията. но не. е нищо още 9 месеца и ще ходя на екскурзия.

# 527
  • Мнения: 9 992
нямам проблем. човешка грешка😊резервирах за след година и нещо без да искам. помолих да ми анулират резервацията. но не. е нищо още 9 месеца и ще ходя на екскурзия.
На каква стойност е резервацията?

# 528
  • Мнения: 6 375
Че кои са тези сайтове, в които се плаща непосредствено с правене на резервация? Не е вярно това.

Hotels.com, Makemytrip, Expedia...

# 529
  • Мнения: 9 992
Че кои са тези сайтове, в които се плаща непосредствено с правене на резервация? Не е вярно това.

Hotels.com, Makemytrip, Expedia...
С Експидия работим от скоро. Има резервации, които са предплатени, но има такива, които 48 часа преди настаняването се анулира, клиента дължи нула. Ясно го пише. Там разплащането е със сайта и ако е объркал някой, ще се оплаква на сайта.

# 530
  • Варна
  • Мнения: 19 141
+1
Ние работим с Expedia, HRS и Аgoda и категорично по-голямата част от резервациите са с безплатна анулация до определен срок.

# 531
  • Мнения: 13 426
За капарото по банков път. Има твърде много малки семейни хотели, които изобщо не работят с кредитни карти и в градчето/селото, където се намират, изобщо няма пос-връзка. За тях вариантите са два. Единият е описаният с капарото. Ако то присъства в условията на договора (чете се и дребният шрифт, не само това за безплатната анулация) - напълно е легитимно. При евентуална анулация, хотелът би трябвало да върне парите по банков път на сметката на изпращача. Както и ги е получил. Разбира се, по-сложно е, отколкото просто ауторизация на карта, и разходите по превода са за сметка на клиента.
Вторият вариант е хотелът да избере разплащанията му да се извършват от букинг. Това беше голяма рядкост и екзотика допреди година, сега гледам, че е все по-често срещано.

П.П. Агода и Букинг са една компания. Дори отзивите от клиенти за хотелите постъпват на едно и също място и изглеждат еднакво в двете резервационни системи.
Всъщност компаниите на пазара за онлайн резервации са общо взето две - Прайслайн, която държи споменатите две, и Експедия, която освен едноименния сайт е собственик на Хотелс.ком, Триваго, Венере (няма го вече май) и ХоумАуей.

# 532
  • Мнения: 9 992
И цялата галимация е заради некоректни клиенти, не че хотела си няма друга работа. Така че не се сърдете.

# 533
  • Мнения: 13 426
Добре де, ако резервацията е с карта и не пристигнат, не ги ли чарджвате просто?

# 534
  • Мнения: 9 992
Добре де, ако резервацията е с карта и не пристигнат, не ги ли чарджвате просто?
Има резервация година напред. Авторизацията се справи според картата, две седмици или месец преди настаняването. Турците защото да получат виза, им искат да имат резервация в хотел и най- много номера правят, като са си и контингент. Това че им искат резерация за виза, а масово имат рода тук и не идват, не е и по тяхна вина, но хотела губи пари. Нашата менъджерка е разрешила резервации без карта, защото някои нямат, или не искат да правят с карта от страх от измами, но пък си идват. Доскоро с карта и без карта не сме теглили пари, но започнахме. Звъним по телефона, казват " пътуваме", а не идват. Връщаме клиенти, шефа се ядосва.... Реално повече печели хотела от пристигнали резервации без капаро. Често правим резервации по телефона от днес за утре. Също връщането на капарото е разправия.

Последна редакция: нд, 30 юли 2017, 17:53 от adelinda

# 535
  • Мнения: 6 375
Пак бъркате двете неща. Безплатна анулация и без предплата са две коренно различни неща. Предплата значи да ти вземат парите при резервация, после ако анулираш ги връщат (ако има безплатна анулация).
Имам предвид, че ви взимат парите веднага, дали ги връщат при анулация е съвсем друго нещо и зависи от хотела.

# 536
  • Мнения: 9 992
Нонрефъндъбъл е най-голямата измислица на букинг. За незнаещите, на по-ниска цена, за няколко лева разлика, но пък нямате право да отменяте и хотела може веднага да дръпне парите. Много неподготвени са се напатили. Чудно как някой за първи път влиза в букинг и няма идея за какво става въпрос и докато се огледа, станала белята. Виждала съм на рецепция как се опитват да дръпнат 1000 лв. от карта и отказваха да анулират. Хората съответно си бяха изпразнили картата. Грозна работа.

Последна редакция: нд, 30 юли 2017, 18:04 от adelinda

# 537
  • Мнения: 6 375
Ами не, защо на букинг, всички имат нонрефъндабъл резервации, за малко по-евтино. Кой го е измислил нямам представа. Със сигурност съществуваше преди 12-15 години, не знам дали тогава е имало букинг, но ако е имало аз не съм ги знаел.

# 538
  • Мнения: 9 992
Ами не знам хотел как ще го практикува, без резервационна система. Букинг го въведоха от няколко години. Другата велика букингова глупост в джиниъс статус, с който имат право да останат два часа повече и да се настанят два часа по-рано. Ако не греша, защото букинг все нещо променят, преди беше ако е възможно, сега задължително. Ако целия хотел е джиниъс клиенти, едните дойдат в 12, а другите освободят в 2, трябва да ги пратя да си хортуват в стаята. После можем да им дадем нови чаршафи да си ги сменят, защото стаята няма как да се почисти. А колко от "по възможност", клиентите си го търсят като задължително, е друга тема.

# 539
  • Мнения: 13 426
Няма такова нещо като "задължително". То и без това вече почти всички клиенти са джиниъс, само някакви хора с първа резервация не са. За сметка на това, далеч не всички хотели са в джиниъс програмата.
Аз го имам този етикет от доста години, ползвам по 20 резервации годишно и никога не съм се възползвала от ранно настаняване/късно напускане, щот не ми се е налагало. 
Та това е просто опция, ако евентуално се сети клиентът да поиска. Не знам колцина я искат. Няколко пъти домакините са ми предлагали да си тръгна по-късно, отказвала съм, защото не ми съвпада с плановете. Съмнявам се да е било заради джиниъса, май е било, защото ходя на немного туристически места в немного туристически сезон и не са имали клиент за стаята същия ден.

Общи условия

Активация на акаунт