Седмокласникът се стяга финални метри да пробяга- тема №44

  • 33 386
  • 729
  •   1
Отговори
# 270
  • някъде ... тук ...
  • Мнения: 8 724
Вярно е голямо теленце, G..D.., не само по зодия Laughing

glint, аз виждам само отговорите, не и резултати newsm78 При мен ли е грешката?

# 271
  • Мнения: 297
Мацки, някой питал ли е в Междучасие кога ще излязат резултатите?

ЕлиТ, честит празник  bouquet успешно представяне на сина ти на изпитите!

# 272
  • София
  • Мнения: 1 659
Елит, честит празник и успех на детето!
Пробвай да рефрешнеш страницата на Регалия, ето и директен линк:
http://www.regalia6.com/ucRegalia/regalia_files/piz_7kl_2014/bel … 3_bel_270414.html

Изпитът е бил лесен, това е най-високият резултат досега на младежа и почти изпълнена програма
максимум по БЕЛ (целта беше скромните  87 точки, постигнал е 86  Simple Smile)

елан, успокой девойката, тя ако не е подготвена по БЕЛ, кой е!   bouquet
И в нашия клас всички били кашлящи и сополиви, младежът също  Confused

# 273
  • Мнения: 6 276
Вярно е голямо теленце, G..D.., не само по зодия Laughing

glint, аз виждам само отговорите, не и резултати newsm78 При мен ли е грешката?


Ама моля ти се, .... нали и аз си го имам такова у дома  #Crazy, след седмица е рожденник....

# 274
  • Мнения: 34

Мацки, някой питал ли е в Междучасие кога ще излязат резултатите?

По БЕЛ вече са обработени -може да попитате,по МАТ- нанасяли оценките,ще ги връщат в неделя

ЕлиТ, честит празник  bouquet успешно представяне на сина ти на изпитите и от мен!
[/quote]

# 275
  • Русе
  • Мнения: 2 209
ЕлиТ, честит рожденик, да ти е жив и здрав и много късмет.
Абе тук всички ли са теленца - и моето и то  Party - на 15-ти

# 276
  • София
  • Мнения: 5 551
Резултати от Регалия по БЕЛ на последния пробен изпит

http://www.regalia6.com/ucRegalia/regalia_files/probni-izpiti_7kl.html

При мен не показва резултати.

# 277
  • Пловдив
  • Мнения: 5 215
ЕлиТ, честит празник! Късмет и успехи на детето на предстоящите матури!



Момичета, приготвихте ли тоалети за изпращането? Simple Smile

Днес обикаляхме със щерката в прозореца между края на часовете в училище и нач. на занятията в школата...
УжасТ! Нищо не й харесва! Ни дрехи, ни обувки...Направо не знам какво ще облече...
Накрая ми заяви, че щяла да иде с дънки и тениска...
То, вярно, че модата е ужасна, ама чак пък толкоз.  ooooh!

Последна редакция: пт, 09 май 2014, 08:17 от *Бенджи*

# 278
  • Мнения: 2 140
Изпитът е бил лесен, това е най-високият резултат досега на младежа и почти изпълнена програма
максимум по БЕЛ (целта беше скромните  87 точки, постигнал е 86  Simple Smile)

и при нас е така, най-висок резултат в сравнение с предишните пробни Simple Smile не помръдва от 29т. на преразказ, но поне е вдигнал най-сетне малко първи модул и оттам е докарал 90 т, не е зле - сред първите 5%, сега остава да се надявам, че и на реалните изпити ще се справи така и дано по-малко деца искат неговото първо желание Laughing [надали...]

еееееех като се сетя пак за тези преразкази и колко безсмислени ми се струват, и наистина почвам да се дразня, че представляват такъв критерий и сито за кандидатстването - понеже минахме и през кампанията за Американския колеж, не мога да не отбележа, че тяхната форма на изпит е в пъти по-добре премислена и всеобхващаща развитието на детето, а и също така не се налага ходенето на второ училище (курс, школа, частен учител...), за да си покажеш способностите; дано някой ден да променят и българската система натам

# 279
  • Мнения: 36
 Здравейте. От известно време и аз следя темата, но не съм писала. Аз също имам седмокласник тази година. Бих искала да погледна тестовете от пробните изпити на Регалия, които сте качвали. Не разбрах как мога да получа достъп до пощата. Ако някой може да ми съдейства, ще съм Ви благодарна! smile3525

# 280
  • Мнения: 1 836
Привет! Grinning

Не мога да се въздържа и се включвам  по въпроса с преразказите:

Препредаването на текст / а не неговото интерпретиране /, което се тъпче почти изцяло между 5 -7 клас, изиграва ужасна "услуга" на децата от 8 клас нагоре. В началото на 8 клас се започва с литературно - интерпретативното съчинение и есето и сред целокупното множество "преразказвачи - осмокласници" настъпва смут и срив.
 Първите теми и есета масово са по-близо до преразказа или тезата от 7 клас - съответно оценките , масово са много далече от седмокласните  - в посока към тройката . Понеже съм пристрастна към любимата литература, бях предупредила детето още за входното ниво - има ли възможност да избира между ЛИС и есе, да се спре на второто, да оформи теза / това го може отлично/ , а останалото да е силно експресивна лична позиция в защита на тезата.... а по усвояване на ЛИС започнахме съвместна неравна и нервна борба / в клас с госпожата също/. Сега, в края на 8 клас,  не съм напълно убедена, че си заслужава 5 и 6 - те, но поне знам, че има база и няма да започваме от нулата за следващите матури.

Та накратко - пълно безумие и недалновидност са тези преразкази на матурите . О.к. - нека да се учи това, но да не е базов критерий....Защо да не се стимулира собственото мислене, личната позиция / но не с предварително заучени по опорни думи тези/ , а с отговор на свободен въпрос по наболял въпрос от тийн-ежедневието / например/?  

# 281
  • Мнения: 1 007
Привет! Grinning

Не мога да се въздържа и се включвам  по въпроса с преразказите:

Препредаването на текст / а не неговото интерпретиране /, което се тъпче почти изцяло между 5 -7 клас, изиграва ужасна "услуга" на децата от 8 клас нагоре. В началото на 8 клас се започва с литературно - интерпретативното съчинение и есето и сред целокупното множество "преразказвачи - осмокласници" настъпва смут и срив.
 Първите теми и есета масово са по-близо до преразказа или тезата от 7 клас - съответно оценките , масово са много далече от седмокласните  - в посока към тройката . Понеже съм пристрастна към любимата литература, бях предупредила детето още за входното ниво - има ли възможност да избира между ЛИС и есе, да се спре на второто, да оформи теза / това го може отлично/ , а останалото да е силно експресивна лична позиция в защита на тезата.... а по усвояване на ЛИС започнахме съвместна неравна и нервна борба / в клас с госпожата също/. Сега, в края на 8 клас,  не съм напълно убедена, че си заслужава 5 и 6 - те, но поне знам, че има база и няма да започваме от нулата за следващите матури.

Та накратко - пълно безумие и недалновидност са тези преразкази на матурите . О.к. - нека да се учи това, но да не е базов критерий....Защо да не се стимулира собственото мислене, личната позиция / но не с предварително заучени по опорни думи тези/ , а с отговор на свободен въпрос по наболял въпрос от тийн-ежедневието / например/? 


Подкрепям! Могат да пишат рецензии на прочетени книги, да пишат за живота в училище, да създадат малко разказче... А и учителите по литература - редно е да попитат кой какво е чел, да препоръчат заглавия, някой филм. Филолозите четат тонове книги по време на следването си. За кого и за какво ги пазят в главите си, защо не ги споделят с учениците, защо не предизвикат любопитство? За мен е престъпление да бъдат карани децата да правят преразкази и да решават тестове като малоумни, вместо да се изиска от тях да прочетат тази, тази и тази книга. Така се става грамотен, а не след десетия пробен изпит (друго безумие) да се питаш този език роден ли ти е наистина. И мен като ме попитат 15 пъти "в кое изречение НЕ Е поставена НЕправилно запетая", вероятно ще се оплета. С четенето в главата се набиват правилните варианти, с решаването на тестове - на всеки правилен се падат по още поне три неправилни. Затова намирам предварителното решаване на тестове (десетина за цялата година, но не повече) за изключително вредна практика, особено ако се прави в училище или на курс. Както и преразказите. Всеки седмокласник може да преразказва на родния си език така, че да изкара минимум 30 т. по зададените критерии, без да се е упражнявал. Упражненията до припадък най-много да влошат нещата, защото се създава излишно притеснение, че това е нещо много сложно.

Последна редакция: чт, 08 май 2014, 20:40 от Химикал

# 282
  • Мнения: 2 970
Spring mama, благодаря!
Привет! Grinning

Не мога да се въздържа и се включвам  по въпроса с преразказите:
........
Та накратко - пълно безумие и недалновидност са тези преразкази на матурите . О.к. - нека да се учи това, но да не е базов критерий....Защо да не се стимулира собственото мислене, личната позиция / но не с предварително заучени по опорни думи тези/ , а с отговор на свободен въпрос по наболял въпрос от тийн-ежедневието / например/?  

Много добре казано!
Това се чудя цяла година. Хубаво е да могат да преразказват гладко, но още по-хубаво е да могат да мислят и да защитават позицията си. А тези клишета - сегашно не знам си какво и т.н не ги разбирам. Може би е приета тази форма, за да се вкара обективност (чрез клишетата и правилата, макар и странни за мене). При есета и други свободни мисли ще е много субективно, различните учители, може да оценяват различно.
Например за мене Андрешко си е много готин - рискува собствената си прехрана и ядове с властта, за да спаси беден съсед. Но поне навремето, клишето беше друго. Така че пак нямаше много място за мислене. Затова се избягват по-смислените форми - тогава ще протестираме за субективизъм.

Последна редакция: чт, 08 май 2014, 20:47 от biborana

# 283
  • Мнения: 1 007
Spring mama, благодаря!
Привет! Grinning

Не мога да се въздържа и се включвам  по въпроса с преразказите:
........
Та накратко - пълно безумие и недалновидност са тези преразкази на матурите . О.к. - нека да се учи това, но да не е базов критерий....Защо да не се стимулира собственото мислене, личната позиция / но не с предварително заучени по опорни думи тези/ , а с отговор на свободен въпрос по наболял въпрос от тийн-ежедневието / например/?  

Много добре казано!
Това се чудя цяла година. Хубаво е да могат да преразказват гладко, но още по-хубаво е да могат да мислят и да защитават позицията си. А тези клишета - сегашно не знам си какво и т.н не ги разбирам. Може би е приета тази форма, за да се вкара обективност (чрез клишетата и правилата, макар и странни за мене). При есета и други свободни мисли ще е много субективно, различните учители, може да оценяват различно.
Например за мене Андрешко си е много готин - рискува собствената си прехрана и ядове с властта, за да спаси беден съсед. Но поне навремето, клишето беше друго. Така че пак нямаше много място за мислене. Затова се избягват по-смислените форми - тогава ще протестираме за субективизъм.

Ако се ползват квалифицирани кадри за проверка, няма такава опасност. Изпитите (и по БЕЛ, и по мат.) във вида, в който са в момента, могат да се създават и проверяват от всеки.

# 284
  • Мнения: 1 996
Момичета, приготвихте ли тоалети за изпращането? Simple Smile
Само не ми казвайте, че и в седми клас ще правят "изпращане".  doh
Бенджи, не се сърди, но поне до края на май няма да се сетим за тоалети, а и мисля че е излишно.

Общи условия

Активация на акаунт