Седмокласникът се стяга финални метри да пробяга- тема №44

  • 33 344
  • 729
  •   1
Отговори
# 420
  • София
  • Мнения: 5 551

Само черен молив, но може докато работи да прави различни линии (плътна, пунктир и т.н.). Накрая всички да ги уплътни, за да не анулират работата.

Може да си означава с молива къдрави линии, да означава ъгли с различна маркировка, да означава отсечки с различна маркировка, нищо няма да анулират, ако е с молив. Спокойно:)
Аз съм проверявала преди години изпитна работа, забелена с белило  Mr. Green от детето и не я анулираха. Проверяващите са много добре настроени към децата. Е, картинки не бива да рисува Simple Smile

# 421
  • Варна
  • Мнения: 99
Зачетох се в сайта на РИО Варна и попаднах на две съвсем противоположни информации. В тази: http://rio-varna.bg/images/files/info_NVO-7lkl090514.pdf пише, че по математика учениците НЯМАТ право да нанасят означения или да правят изчисления по задачите върху тестовата книжка. В тази: http://rio-varna.bg/images/files/pril_1.pdf пише точно обратното, че ИМАТ. Потърсих в сайта на МОН, но не намерих информация. Кое е вярното?

Децата ИМАТ право да работят направо върху тестовите книжки!!!!!!!!!!!!!!!
Някои квестори, поради незнание не им позволяват да го правят. Предупредете децата си да си търсят правата - могат да използват чертежите направо от тестовата книжка, особено на 1 модул и така да пестят време. И без това тестовите книжки не се предават запечатани в плика, събират ги отделно.  На родителската среща изрично помолих госпожата ни да отнесе въпроса към дирекцията на училището, защото си мисля, че квесторите минават инструктаж и е редно да им се напомни за това право на децата!
Благодаря, G..D.. Не се сетих, че след като имат  отделен лист за отговори, тестовите книжки не са толкова важни.

# 422
  • София
  • Мнения: 3 915
Все още нямате петица. Винаги има шанс до края на годината да му пишат шестица.
Andariel, от твоята клавиатура в бележника на моето Praynig

Днес горкото докара 6 по БЕЛ след три 5,25 и една тройка.

# 423
  • Мнения: 59
Привет, мами! Минавам само да се похваля с 6-ците на футболиста по БЕЛ  и Математика от класните работи и прогнозни за дипломата. Надяваме се и на отлична диплома, не че е от голямо значение при кандидатстването, но все пак е сериозно постижение за у-ще като Райна Княгиня. Вече  ни е ясна и картинката с желанията ЕГ Пловдив с НЕ.  Кой каквото научил, научил,  за  оставащите 10 дни не  вярвам да се научи кой знае какво. Искам само да е здрав и да запази спокойствие на изпита. И един съвет от мен: не забравяйте часовниците!  Аа, ще питам пак за достъп до пощата, ако е възможно?? Успех на всички деца!  Peace
П.П. Утре имаме мач с Марица, стискайте палци да бием!

# 424
  • София
  • Мнения: 65

Само черен молив, но може докато работи да прави различни линии (плътна, пунктир и т.н.). Накрая всички да ги уплътни, за да не анулират работата.

Може да си означава с молива къдрави линии, да означава ъгли с различна маркировка, да означава отсечки с различна маркировка, нищо няма да анулират, ако е с молив. Спокойно:)
Аз съм проверявала преди години изпитна работа, забелена с белило  Mr. Green от детето и не я анулираха. Проверяващите са много добре настроени към децата. Е, картинки не бива да рисува Simple Smile
Благодаря момичета. bouquet Според мен би трябвало на черновата да можеш да си пишеш каквото си искаш и да си я събират отделно, че и да си я вземеш след това дори, след като отговорите са ти на друга бланка. Може би идеята е да се види, че има някакви решения, а не е преписало детето. 

# 425
  • Мнения: 478
Класният ги е посъветвал да НЕ слушат инструкциите на квесторите на изпитите, защото има доста случаи, в които те (квесторите) са запознати повърхностно с правилата и дезинформират или дават грешни съвети неволно. Децата са инструктирани достатъчно добре предварително.
Кумчо, браво на детето! Спомням си терзанията ви в края на 4-ти клас. Явно синчето си е било точно за това училище!
Грета, видя ли?! Нищо не се знае предварително. Както има време за 6 по БЕЛ за годината, така и може на матурите да изкара много високи оценки (защо не и двете неща). Пишете си първото желание като първо, пък каквото сабя покаже.

# 426
  • София
  • Мнения: 320
Кумчо, браво на детето! По телефона ли ти казаха резултата, че на е-мейла още нищо няма!

Тази сутрин пак поразглеждах миналогодишните балове (първо, второ класиране....) и ми възникнаха няколко въпроса, на които ми се ще да имам някакви логични отговори, като напр.:
- на какво се дължи макар и малката промяна надолу в бала за 91 НЕГ  и СМГ НЕ като това са първи желания, най-вероятно, ако не се запише детето какво става? Логичното обяснение, което ми хрумва, е напр.  детето да се е записало в АК и да е освободило място, друго има ли?
 - ако гледаме пък максималните балове, се вижда, че деца с много висок бал, който би им стигнал за у-щата в първата тройка, отиват в у-ща, да които им стига и по-нисък бал - това на какво се дължи, на грешно подреждане, на нарочно желание или на друго, защо някой предпочита напр. втора англ. пред първа английска или 73 СОУ пред 91 НЕГ, НПМГ - математика пред СМГ и т.н. и моля, не ме разбирайте погрешно, не подценявам вторите у-ща, просто се опитвам да си изясня ситуацията преди подреждането на желанията!

# 427
  • София
  • Мнения: 1 659
- на какво се дължи макар и малката промяна надолу в бала за 91 НЕГ  и СМГ НЕ като това са първи желания, най-вероятно, ако не се запише детето какво става? Логичното обяснение, което ми хрумва, е напр.  детето да се е записало в АК и да е освободило място, друго има ли?

По първия въпрос мога да споделя за випуска на моята девойка - след първо класиране за СМГ НЕ се освободиха 3 места - едно дете в АК, едно в чужбина и едно от друга област, което е избрало да остане в
своята област. Не са малко за паралелка от 28 деца.
Предполагам точно за най-желаните гимназии отличниците се презастраховат, като подават заявление
за първо класиране и си оставят малко място за размисъл какво да изберат накрая.

# 428
  • София
  • Мнения: 164
tufche, правилно си се сетила, че раздвижването на 2-ро класиране в най-желаните у-ща е заради записване в АК, англо-американското или частно у-ще.
Разбираемо е и това, че деца с висок бал избират у-ща, за които е достаъчен и по-нисък бал-просто държат на определен език, напр. френски.
За подреждане на желанията, споед мен, е най-важно човек да си изясни доколко държи на определен език и доколко на добро у-ще.
Защо някои предпочитат втора пред 1-ва АГ и аз не мога да разбера newsm78, странно ми е...Защо предпочитат 73-то пред 91-во...всеки има различно обяснение...

# 429
  • Мнения: 478
Имаме познато дете което миналата година предпочете 73-то пред 91-во защото живее на един хвърлей от първото. На друго пък балът му стигаше за СМГ с НЕ, но то искаше англ. и въобще не писа немската паралелка като желание. Чувала съм коментари, че нивото на обучение във 2-ра англ. не е по-ниско от 1-ва и по някакви си лични причини предпочитат 2-ра. Хора и желания - всякакви. Наистина най-важно е да се степенуват желанията според.... желанията.

# 430
  • София
  • Мнения: 62 595
така е, причините са много, и все индивидуални.
- отиванев АК (обаче, после се случва обратното - ужким влезли в АК, обаче ако не са им дали достатъчно отстъпка, или са се надценили финансово, започват да кършат пръсти за второ и трето класиране в държавните)
- местоположение и живеене- някои предпочитат по-близкото училище, вместо по два пъти на ден да пътуват към другия край на София
- език - като с примера с френския - иска френски, независимо, че може да влезе с немски или в СМГ, или с английски
- семейни традиции - някои семейства държат детето да продължи традицията да учи в определена гимназия

# 431
  • София
  • Мнения: 320
Това с избора на определен език го разбирам, аз затова и дадох примери с гимназиите с един и същ език или профил. Явно и местоположението си казва думата и други фактори или с други думи каквато и статистика да излезе и каквито и сметки да си правим, преди приключването на съответното реално класиране, могат да се очакват и изненади! И наистина правилното подреждане на желанията е доста важно, независимо, че на пръв поглед може и да изглежда безпредметно да се пишат абсолютно всички възможности (тези с високите балове).

# 432
  • София
  • Мнения: 62 595
Винаги се пишат и уж недостижимите. Не се знае, всеки с късмета си! Важното е сега успешно да се справят с изпитите. Като излязат оценките и статистиките, тогава ще му мислите.

# 433
  • София
  • Мнения: 164
Миналата година доста анализирах (за момичетата) и стигнах до извода, че ако е сред първите 200, почти сигурно е, че ще я приемат по първо желание. Сега сме готови с първите 8 желания и като видим оценките, ще преценим дали да добавим още 10, 15, 20...Simple Smile

# 434
  • Мнения: 2 140
аз пък друго не мога да разбера - кому е нужно това разделяне на паралелките по профили още при кандидатстването, след като в самия осми клас това няма никакво значение? единствено НЕГ имат общ прием, и се разделят на профилирани паралелки доста по-късно

как се очаква един току-що завършил седмокласник да вземе правилно решение, че в 9, 10 клас предпочита да учи, извън основния език, повече химия в комбинация с руски, или география + БЕЛ... ей такива някакви абсурдни комбинации, струва ми се, че ги измислят едва ли не от насилен зор да са разнообразни

Общи условия

Активация на акаунт