Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да разбера дали пратката ми е на митница?
Как мога да проследя пратка от Китай?
Какво означава този статус и как да го разбирам? „Предмет, държан от митница RC025391656MY“
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да разбера дали пратката ми е на митница?
Статусът "Получете артикул в офиса на пощенския оператор (Inb)" показва, че пратката е пристигнала в страната, а статусът "Вмъкнете артикул в чувал за вътрешна доставка" означава, че пратката е поставена във вътрешен чувал за изпращане до съответното местоположение. Ако статусът е "Получете артикул в офис на пощенския оператор (Inb)", това показва, че пратката е получена в станцията на доставка. Всички тези статуси могат да бъдат проверени на уебсайта на Български пощи.
-
Как мога да проследя пратка от Китай?
Номерът за проследяване на пратка от Китай обикновено става валиден около 10 работни дни след получаването му. Можете да намерите номера в самата поръчка. Ако номерът не показва данни за местоположение, изчакайте около 3 седмици и проверете в българския сайт на пощите или използвайте китайския уебсайт http://www.yw56.com.cn/english/index.aspx за проследяване с помощта на техния номер за проследяване.
-
Какво означава този статус и как да го разбирам? „Предмет, държан от митница RC025391656MY“
Статусът "Предмет, държан от митница" показва, че пратката е задържана за проверка от митническите власти. Това е обичайна практика и не винаги означава проблем. За да разберете ситуацията по-добре, препоръчва се да наблюдавате редовно статуса на пратката и да проявите търпение, докато митническите процедури приключат.
-
Как мога да разбера очакваното време на пристигане на поръчката си, когато имам номер за проследяване, но не е посочено време в уебсайта?
-
Как мога да проследя пратката си, когато номерът за проследяване не предоставя информация?