Balea, Alverde, Catrice, Essence - 16 (Козметика от ДМ и Лили)

  • 90 493
  • 704
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 191
В крайна сметка сами са си я измислили тази политика с подаряването, така че няма какво да коментираме толкова. Като са я приели, ще си я изпълняват, още повече, че всички служители знаят за нея (трябва да знаят), а се скатават. Аз повече се дразня на това, отколкото на сгрешен етикет, понеже щом съм тръгнала да купувам нещо и имам нужда от него, няма значение дали е 5 или 10 лв, в повечето случаи даже не гледам етикета, а директно го вземам и хич не знам дали са ме излъгали или не.

# 526
  • Мнения: 891
И на мен ми се е случвало да има разминаване в цената на етикета, обикновено когато е първия ден на нова промоция и още не са сменили етикетите. Уведомявала съм за разликата в етикета, но не съм питала за тази гаранция. Тогава продавачката маркира продукта, казва ми цената и ме пита дали искам да купя дадения продукт и се извинява, че етикета не е сменен.

Много ми харесва, че в ДМ опаковат безплатно продукти купени от магазина за подаръци и то целогодишно.

# 527
  • Мнения: 437
Аз не мога да си позволя дори и да засека такова разминаване да напомням за тази гаранция, въобще да питам или настоявам да ми се подарява каквото и да е, защото после персоналът го плаща на ревизия, ако го пишат като липса.

# 528
  • Мнения: 17 546
Ти като пропуснеш нещо в твоята работа, награждават ли те или те порицават? Щото на тях това им е работата - да си следят цените и да ги коригират. Намалени са не 300, а не повече от 100 стоки от хилядите в магазина и трябва да знаят кои са. Като платят десет подарени стоки, ще са по-внимателни.

# 529
  • Мнения: 3 318
Благодаря ви за отговорите. Ще се поробват продуктите за къдрава коса  Simple Smile

# 530
  • Стара Загора
  • Мнения: 6 906
Ти като пропуснеш нещо в твоята работа, награждават ли те или те порицават? Щото на тях това им е работата - да си следят цените и да ги коригират. Намалени са не 300, а не повече от 100 стоки от хилядите в магазина и трябва да знаят кои са. Като платят десет подарени стоки, ще са по-внимателни.

Точно това си мислех и аз. Като сгрешиш, те "глобяват" и следващия път си по-внимателен.
Като са си го наложили това правило, да си го спазват. Crossing Arms

# 531
  • Мнения: 437
Идеята ми е,  че няма нужда всеки път да настоявате да не плащате за продукта и да ощетявате други хора заради вашите извинявам се, но точно капризи,  защото някъде сте го прочели. Може малко по-добронамерено да се отнасяте към обслужващия персонал. Wink

# 532
  • Стара Загора
  • Мнения: 6 906
Идеята ми е,  че няма нужда всеки път да настоявате да не плащате за продукта и да ощетявате други хора заради вашите извинявам се, но точно капризи,  защото някъде сте го прочели. Може малко по-добронамерено да се отнасяте към обслужващия персонал. Wink

Да не мислиш, че аз съм се възползвала от това досега? Лятото ми се случи, но си затворих очите, защото имаше доста хора и не ми се занимаваше. А и касиерката беше в толкова "хубаво" настроение, че нямаше смисъл да се разправям за 2 лв. И не мисля че е въпрос на каприз това "нашето", не някъде, а в сайта сме го прочели. Аз бях до тук, спора от тук натам е безмислен.

# 533
  • Мнения: 191
Аз също не съм се възползвала от тази "услуга", но не разбирам защо да е КАПРИЗ, след като самата фирма си е учредила такава политика и щом сама е поискала да се случват нещата по този начин. Разбирам клиента да настоява за нещо без да има право, но те умишлено са му дали това право.
Аз лично съм работила в търговска верига известно време и смея да твърдя от моя опит, че голяма част от служителите се ослушват за разни неща, работят мудно, защото видиш ли "клиента ще чака, защото няма друг избор" само и само да вършат по-малко работа и да си ходят по-рано. Така, че не ги жали много, защото те си получават стоки на супер ниски цени, да не говорим, че да си скатаеш това онова си е кажи речи ежедневие. Може и по-качествено да се работи. Ама стига сме спамили.

Последна редакция: нд, 23 ное 2014, 16:19 от DaenerysTargaryen

# 534
  • Мнения: 437
На думи сте много смели, но съм сигурна,  че ако вие бяхте въпросните касиерки и на вас щеше да ви е неприятно да сте в една такава такава ситуация,  особено ако трябваше и да си платите.
Не вярвам също така, че пък сте чак толкова изрядни и не грешите и вие. В крайна сметка хора сме. Simple Smile

# 535
  • Мнения: 17 546
Е, как да не си помисли човек, че в ДМ работиш...  Mr. Green
Хайде, добре! Странното е, че на всички ни се е случвало, пък нито една касиерка не е имала доблестта да ни осветли, че стоката се подарява, защото в магазина служителките блеят, а всичките си траят и като заговорихме тук, всяка от нас се оказа ощетена според политиката на ДМ, а нито един магазин не е ощетен от нас, защото сме си дрънчили подаръци! Crossing Arms
Айде не им адвокатствай повече, щото е нагло вече!

# 536
  • Мнения: 191
Не знам кой към кого се обръща, но тук въобще не става дума за човешки отношения (кое било приятно и кой бил изряден), а за работни задължения. Да, не би ми било приятно и какво от това? Кой го интересува дали на мен ми е приятно? Щом такива са правилата, така ще бъде. За това се работи и се плащат заплати, за да се върши качествено работа - какво го интересува собственика, че някой се е разсеял и не е сменил етикета, като това влияе на реномето на магазина? Освен това можеш да бъдеш сигурна, че една такава голяма и международна верига хич не е на загуба от 10-те или 100-те човека, на които е подарила това-онова. При положение, че в Лили нито веднъж не ми се е случвало да срещна грешен етикет, да бих се отказала да пазарувам от ДМ. Кой ще е в неизгодна позиция в този случай? Касиерката, че ще и е "неприятно" или собственика, че губи клиенти и - основното - печалба

Последна редакция: нд, 23 ное 2014, 17:08 от DaenerysTargaryen

# 537
  • Мнения: 437
Далеч не работя в дм,  нито нищо подобно.
Край,  много ви ощетиха.  Mr. Green

# 538
  • Мнения: 17 546
Край,  много ви ощетиха.  Mr. Green
Мда, щото пък ние сме на път направо да ги фалираме... Mr. Green ooooh!

# 539
  • Сливен
  • Мнения: 4 756
Мисля,че не е коректно да слагате всички служители на ДМ под един знаменател,в Сливен момичетата са като пчелички и са много любезни и внимателни.

Общи условия

Активация на акаунт