Прокуратурата образува дело, ще изяснява имало ли е блудство с момичето аутист

  • 55 530
  • 1 309
  •   1
Отговори
# 990
  • Враца
  • Мнения: 1 017
По принцип сте прави с изключение ако следствието не излезе с други данни и трябва да се спасява авторитета на институцията, та дори да се жертват постоянните кадри.
Може да има и друг развой нещата да се използват за плюс на новите.
Лошото е, че такива въпроси касаещи всички зависят от този който е на пост в момента.
Едно е сигурно, че това не е решение на такива случаи за постоянно.
Доста по- ясно трябва да се поставят нещата когато става въпрос за институции особено такива работещи с деца.
Трябва да има регламент и ясно изброени точки, а не такива които могат да се тълкуват според ситуацията.
За случая - подадено е оплакване - няма сигнал към съответните органи- Дисциплинарно уволнение с подвеждане под съдебна отговорност за съучастничество.
Оставяне на деца без надзор, или на хора не носещи отговорност за това- също.
Публично изнасяне на данни за дете – също.

 

# 991
  • Мнения: 8 567
Що да не обжалва и да спечели, то какви небивалици се случват тук.
Чудех се какво очаква педофила, ако такъв бъде хванат и кликнах в Гугъл, изумена съм, в общи линии:

Условна присъда:
http://novanews.bg/news/view/2014/10/04/88246/%D1%83%D1%81%D0%BB … 0%B5%D1%82%D0%B5/

Условна присъда:

http://www.bulgaria.utre.bg/2013/03/28/160970-pedofil_se_razmina … s_uslovna_prisuda


Този е бивш начален учител, рецидивист, цели 6 години:
"На шест години затвор беше осъден 39-годишният сериен педофил Асен Кючуков от град Долна Оряховица, съобщи БНР.
Делото се провеждаше при закрити врата.
Мъжът блудствал с 6-годишно момче от село Първомайци през август миналата година. Кючуков има три присъди за подобни престъпления, а поредното извършил веднага след излизането си от затвора. "
https://offnews.bg/news/%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0% … D1%80_297049.html

Накрая попаднах и на това:

"Средно колко тона кашони трябва да предаваш всеки ден, за да заделиш някой лев за добър адвокат, когато загазиш. Колко двулитровки от бира трябва да събереш, за да дадеш личния си принос към корумпирането на системата и да откриеш под капачката, че печелиш условна присъда за блудство с дете. Има неща, които не се купуват с пари, защото са безплатни, и това ги прави крайно необясними."
http://nreporter.info/%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8 … 1%84%D0%B8%D0%BB/

# 992
  • Враца
  • Мнения: 1 017

Не мисля, че проблемът е само в съдебната система, а цялостна  промяна на ценностната ни система.
И едно безсилие…
Наистина, „Бог да пази децата ни“!

# 993
# 994
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
По повод на пропускането на родители в училищата и по повод на възмутените тук, че не е редно да се пуска всеки в училище, получих разрешение да цитирам разказа на една майка. Ето:
Момичета, интересува ме какъв е пропускателният режим в училищата на децата ви. Може ли всеки родител свободно да влезе и да се среща с децата, било свои или чужди и дали тази комуникация се контролира от класните?
Оказа се, че в нашето училище всеки може да влезе и да се саморазправя с децата без проблем и то пред погледа на класната. Все си мислех, че какъвто и проблем да има между децата или между децата и външни хора учителят трябва да е посредник.
Вчера синът ми беше ритнат и с издърпано ухо от баща на своя съученичка и то съвсем неоснователно. Бащата нахълтал да търси момчето, което биело дъщеря му и налетял на моя син, и директно го подхванал. Моят докато успее да обясни и случката станала, пред безучастния поглед на класната. След разяснения от страна на момичето действителният виновник си получил конското и тупване по главата /пак без намесата на класната/, а синът ми - извинението от бащата.
След цялата патардия не последвал разговор на класната с децата, какво се е случило и как всъщност трябва да става решаването на даден проблем.
Синът ми получил едно "Това да ти е обица на ухото." от класната  ooooh!. Той е палав и далеч не е любимец на въпросната госпожа.
Не ги виждам аз така нещата.

# 995
  • Мнения: 1 107
По повод на пропускането на родители в училищата и по повод на възмутените тук
[/quote]

С претенцията, че съм изчела цяла дискусия, не съм забелязала някой да е изявил желание за нерегламентиран достъп в училище или за ненамеса на училищен персонал, при престъпно поведение (насилие над дете) от страна на родител. Дори, точно обратното.
Спорът беше по отношение на присъствие на родителите в часовете, срещу което, именно ти, се възмути и отхвърли, като желана перспектива.

# 996
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Да, аз съм против присъствието на родители в часовете или нерегламентирано да влизат изобщо в училище, точно защото не знам как ще реагира този родител, когато остане в часа, а и не съм в състояние да го отстраня, ако го избие на агресия.

# 997
  • Враца
  • Мнения: 1 017
Да, аз съм против присъствието на родители в часовете или нерегламентирано да влизат изобщо в училище, точно защото не знам как ще реагира този родител, когато остане в часа, а и не съм в състояние да го отстраня, ако го избие на агресия.

Телефон 112!

# 998
  • София
  • Мнения: 62 595
Лиляня, прекаляваш и си изсмукваш какво ли не от пръстите! Влизането става с регламент.

# 999
  • Мнения: 1 107
Да, аз съм против присъствието на родители в часовете или нерегламентирано да влизат изобщо в училище, точно защото не знам как ще реагира този родител, когато остане в часа, а и не съм в състояние да го отстраня, ако го избие на агресия.
Цитат

Смесваш понятията. Аз също съм против "нерегламентирано да влизат изобщо в училище", но смятам за изключително важно безпрепятствения достъп на желаещи и "присъствието на родители в часовете "

Как ще реагираш в автобуса, на улицата или в киното, ако "не съм в състояние да го отстраня, ако го избие на агресия"? Искаш да кажеш, че нямате механизъм за действие, при агресия? Или лично не знаеш какво да правиш? Не е ли по-важно да научиш децата да се справят с критични ситуации? Да се държиш от позицията на овластения? Това ли те притеснява повече или критиките към методите и съдържанието на преподаването?

И накрая, не ти ли се струва невероятно, родител да пожелае да присъства в час, да изчака 15 минути от началото му и едва тогава да се нахвърли на някое дете? Дали всички, които искат да наблюдават учебния процес са агресивни? Дали пък няма някой заинтересован?

Ако някой родител иска да овъзмезди несправедливост, дали не може да изчака детето да напусне сградата и да извърши замисленото? Или тогава, вас учителите, не ви инстересува?

Последна редакция: пт, 24 окт 2014, 22:22 от mimimost

# 1 000
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
...Как ще реагираш в автобуса, на улицата или в киното, ако "не съм в състояние да го отстраня, ако го избие на агресия"? Искаш да кажеш, че нямате механизъм за действие, при агресия? Или лично не знаеш какво да правиш? Не е ли по-важно да научиш децата да се справят с критични ситуации? Да се държиш от позицията на овластения? Това ли те притеснява повече или критиките към методите и съдържанието на преподаването?...

Ти наистина ли сравняваш улицата и автобуса, където има и други възрастни и класната стая или училището, където има един учител, по-често от женски пол, и той отговаря за живота и здравето на децата там?
И наистина ли ме караш да уча децата на справяне с агресивен възрастен, пред това да огранича изобщо достъпа на такъв?
Защо полицията като институция ме задължава да слагам охрана и да не допускам възрастни? Сигурно и те не са нещо в час?
Критиките не могат да ми бъдат проблем, защото преподаването и методите ми не са тайни, те са видими за децата, за работодателя ми, за проверяващите ме експерти.
...Ако някой родител иска да овъзмезди несправедливост, дали не може да изчака детето да напусне сградата и да извърши замисленото? Или тогава, вас учителите, не ви инстересува?
Тогава отговорността за детето е на родителите му. И не че не ме интересува, но не е в моя обсег на наблюдение и защита.

П.П. Оправи си цитата или не цитирай, ако не умееш.

# 1 001
  • Мнения: 1 107
...Как ще реагираш в автобуса, на улицата или в киното, ако "не съм в състояние да го отстраня, ако го избие на агресия"? Искаш да кажеш, че нямате механизъм за действие, при агресия? Или лично не знаеш какво да правиш? Не е ли по-важно да научиш децата да се справят с критични ситуации? Да се държиш от позицията на овластения? Това ли те притеснява повече или критиките към методите и съдържанието на преподаването?...

Ти наистина ли сравняваш улицата и автобуса, където има и други възрастни и класната стая или училището, където има един учител, по-често от женски пол, и той отговаря за живота и здравето на децата там?
И наистина ли ме караш да уча децата на справяне с агресивен възрастен, пред това да огранича изобщо достъпа на такъв?
Защо полицията като институция ме задължава да слагам охрана и да не допускам възрастни? Сигурно и те не са нещо в час?
Критиките не могат да ми бъдат проблем, защото преподаването и методите ми не са тайни, те са видими за децата, за работодателя ми, за проверяващите ме експерти.
...Ако някой родител иска да овъзмезди несправедливост, дали не може да изчака детето да напусне сградата и да извърши замисленото? Или тогава, вас учителите, не ви инстересува?
Тогава отговорността за детето е на родителите му. И не че не ме интересува, но не е в моя обсег на наблюдение и защита.

П.П. Оправи си цитата или не цитирай, ако не умееш.

Благодаря, мила учителко. Моля, научи ме Simple Smile

Казала си го прекрасно и всецяло, и си дала отговори на всичките ми въпроси, наистина.

(за теб образованието е нещо извън живота - самоцел, самодостатъчност, фикция - "наистина ли ме караш да уча децата на справяне с агресивен възрастен, пред това да огранича изобщо достъпа на такъв?". За мен, да, наистина. За теб - по-добре да няма човек, за да няма проблем. Какво тук значи, някакво си решение Simple Smile

(така също, си учител заради парите, а не, заради знанието "преподаването и методите ми не са тайни, те са видими за децата, за работодателя ми, за проверяващите ме експерти". Кой от всичките е обективен по отношение на резултата? И къде е тук родителят, който, на всичкото отгоре, е и примерен платец?)

(А от тук тръгва целият проблем "И не че не ме интересува, но не е в моя обсег на наблюдение и защита." Ама, разбира се, всичко е в ръцете на родителите и обществото. Ние сме затворена система, нас (не че) не касае, ни чули, ни видели".

Поредната, която искрено се надява да не се сблъсква с теб в реалния живот.

Благодаря и се извинявам за извън-темието.

# 1 002
  • Мнения: 8 567
А представяте ли си камери в час и родителите онлайн да могат да хвърлят по едно очо? Както няма нищо за криене, бас хващам, че след часовете ще има митинг пред училището.  Laughing

# 1 003
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Не си го представям, защото знам, че ще има много родители против, че и аз включително, от гледна точка на това, няма да ти е приятно някой друг да ти наблюдава детето.
В този смисъл ни ограничават на родителски срещи да говорим пред другите родители за някое дете и с право.

# 1 004
  • Мнения: 8 567
Няма да ми е приятно, ако в час учителят обижда и унижава ученици, но ако всичко е както се твърди, че  е  Grinning, предполагам ще ми е интересно и полезно като родител. Нещо като открит урок, на какъвто съм присъствала, не е забранено, но не е така непринудено, както в един обикновен час.

То е ясно, че няма да се случи, но пък контролните органи могат да наблюдават така, нали имат право да влизат в часовете, защо да не го правят онлайн?  



Последна редакция: пт, 24 окт 2014, 23:33 от нова

Общи условия

Активация на акаунт